Κλείνει τρία εργοστάσιά της στη Ρωσία η αμερικανική Ford

Κλείνει τρία εργοστάσιά της στη Ρωσία η αμερικανική Ford

Η κοινοπραξία Ford Sollers έως τα τέλη του 2019 θα κλείσει δύο από τα τρία εργοστάσια αυτοκινήτων που έχει στην Ρωσία και συγκεκριμένα στις πόλεις Βσεβόλοσκ, που βρίσκεται στην περιοχή του Λένινγκραντ, και Ναμπερέζνιε Τσελνί καθώς και το εργοστάσιο παραγωγής κινητήρων αυτοκινήτων «Αλαμπούγκα» που βρίσκεται στο Ταταρστάν, γράφει η ρωσική οικονομική εφημερίδα Vedomosti.

Την απόφαση ανακοίνωσε εκπρόσωπος της κοινοπραξίας. Η παραγωγή και οι εισαγωγές επιβατικών αυτοκινήτων Ford στην Ρωσία θα σταματήσουν πλήρως , ενώ θα συνεχίσουν να παράγονται ελαφρά επαγγελματικά αυτοκίνητα (LCV) Ford Transit, τα οποία συναρμολογούνται στο τρίτο εργοστάσιο της κοινοπραξίας «Αλαμπούγκα».

Αυτή την στιγμή στα εργοστάσια της κοινοπραξίας Ford Sollers εργάζονται συνολικά 3.700 άτομα, ενώ όλα τα εργοστάσια λειτουργούν κανονικά, δήλωσε ο εκπρόσωπος της κοινοπραξίας. Ο ίδιος δεν ανέφερε πόσοι εργαζόμενοι θα απολυθούν με το κλείσιμο των δύο εργοστασίων, αλλά είπε ότι η μείωση του προσωπικού θα γίνει πρωτίστως με βάση το πρόγραμμα της εθελουσίας αποχώρησης, το οποίο προβλέπει καταβολή πρόσθετης αποζημίωσης.

Η Ford εξηγεί ότι αποχωρεί από την ρωσική αγορά επιβατικών αυτοκινήτων, επειδή είναι ζημιογόνα σε αντίθεση με την αγορά των μικρών επαγγελματικών αυτοκινήτων LCV. Από το 2012, που υπήρξε χρονιά ρεκόρ για τις πωλήσεις επιβατικών αυτοκινήτων, οι πωλήσεις της Ford έχουν μειωθεί 2,5 φορές, φθάνοντας τα 53.234 αυτοκίνητα το 2018, ενώ το ποσοστό της στην αγορά μειώθηκε από το 4,5% στο 3%.

Επιπλέον σύμφωνα με τις πωλήσεις επιβατικών αυτοκινήτων το 2018, στον κατάλογο με τα 25 πιο δημοφιλή μοντέλα αυτοκινήτων δεν υπήρξε ούτε ένα αυτοκίνητο Ford. Αντίθετα το μικρό επαγγελματικό αυτοκίνητο Transit, με βάση τις πωλήσεις του 2018 υπήρξε το μοντέλο που πουλάει τα περισσότερα αυτοκίνητα στην κατηγορία του σε σχέση με τις άλλες ξένες μάρκες, ενώ οι πωλήσεις του μέσα σε διάστημα τριών ετών τριπλασιάσθηκαν, αναφέρει η εταιρεία.

Η Ford υπήρξε η πρώτη ξένη αυτοκινητοβιομηχανία που κατασκεύασε στην Ρωσία εργοστάσιο ολοκληρωμένου κύκλου παραγωγής.

Οι απόψεις που αναφέρονται στο κείμενο είναι προσωπικές του αρθρογράφου και δεν εκφράζουν απαραίτητα τη θέση του SLpress.gr

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση του άρθρου από άλλες ιστοσελίδες χωρίς άδεια του SLpress.gr. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των 2-3 πρώτων παραγράφων με την προσθήκη ενεργού link για την ανάγνωση της συνέχειας στο SLpress.gr. Οι παραβάτες θα αντιμετωπίσουν νομικά μέτρα.

Ακολουθήστε το SLpress.gr στο Google News και μείνετε ενημερωμένοι