Στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Έκθεσης Παρισιού του 1900, το εργοστάσιο παραγωγής σοκολάτας Hildebrand αποφάσισε να δημιουργήσει μια ενδιαφέρουσα εκστρατεία μάρκετινγκ με φουτουριστικό χαρακτήρα. Η εκστρατεία είχε τίτλο η “Γερμανία το έτος 2000” και περιελάμβανε, πολύχρωμα καρτ-ποστάλ που απεικόνιζαν θεωρητικά τη ζωή στον 21ο αιώνα. Συνολικά δημιουργήθηκαν 12 κάρτες με τις οποίες η Hildebrand συνόδευσε τα κουτιά των γλυκών και σοκολάτας.






Πηγή: rarehistoricalphotos
Η δημοσιογραφία για να είναι αδέσμευτη-ανεξάρτητη πρέπει να χρηματοδοτείται κυρίως από τους αναγνώστες. Πρόκειται για κανόνα αποδεδειγμένης ισχύος. Εάν πιστεύετε ότι το SLpress.gr προσφέρει κάτι ξεχωριστό, ότι αξίζει να επιβιώσει και να βελτιωθεί, ΕΝΙΣΧΥΣΤΕ το.
Ενισχύστε το SLpress.gr
- Οι απόψεις που αναφέρονται στο κείμενο είναι προσωπικές του αρθρογράφου και δεν εκφράζουν απαραίτητα τη θέση του SLpress.gr
- Απαγορεύεται η αναδημοσίευση του άρθρου από άλλες ιστοσελίδες χωρίς άδεια του SLpress.gr. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των 2-3 πρώτων παραγράφων με την προσθήκη ενεργού link για την ανάγνωση της συνέχειας στο SLpress.gr. Οι παραβάτες θα αντιμετωπίσουν νομικά μέτρα.