Ο 21ος αιώνας μέσα από καρτ ποστάλ του 1900

-
8

Στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Έκθεσης Παρισιού του 1900, το εργοστάσιο παραγωγής σοκολάτας Hildebrand αποφάσισε να δημιουργήσει μια ενδιαφέρουσα εκστρατεία μάρκετινγκ με φουτουριστικό χαρακτήρα. Η εκστρατεία είχε τίτλο η "Γερμανία το έτος 2000" και περιελάμβανε, πολύχρωμα καρτ-ποστάλ που απεικόνιζαν θεωρητικά τη ζωή στον 21ο αιώνα. Συνολικά δημιουργήθηκαν 12 κάρτες με τις οποίες η Hildebrand συνόδευσε τα κουτιά των γλυκών και σοκολάτας.

 

Προσωπικές ιπτάμενες μηχανές
Μετακίνηση οικοδομικών τετραγώνων πάνω σε ράγες
Ζωντανή οπτικοακουστική μετάδοση μιας θεατρικής παράστασης
Μηχανή ελέγχου του καιρού
Αδιάβροχη στέγη σε ολόκληρη πόλη
Συσκευή παρακολούθησης με χρήση ακτίνων Χ

Πηγή: rarehistoricalphotos