Τα τρένα-ξενοδοχεία που διασχίζουν την Ιαπωνία

-
196

Η οικονομία της Ιαπωνίας σημείωσε μεγάλη βελτίωση τη δεκαετία του 1960, και η εξέλιξη έγινε αισθητή και στις υπηρεσίες μετακίνησης. Η πρώτη σύγχρονη σιδηροδρομική γραμμή υψηλής ταχύτητας άνοιξε το 1964 και πολλά express αλλά και ολονύκτια τρένα άρχισαν να διασχίζουν τη χώρα. Μετά τη δεκαετία του '70, η δημοτικότητα των ιαπωνικών αμαξοστοιχιών έφτασε στην κορυφή, όμως, το αναπτυσσόμενο δίκτυο των αεροπορικών γραμμών και των φθηνότερων νυχτερινών λεωφορείων είχαν σχεδόν εξαλείψει αυτόν τον τρόπο ταξιδιού.

Το Sunrise Seto και το Sunrise Izumo είναι τα μόνα τρένα που έχουν απομείνει. Στο ταξίδι τους από το Τόκιο προς τα περίχωρα, τα δύο τρένα συνδέονται και το μήκος τους ξεπερνάει τα 14 αυτοκινήτα. Στον σταθμό Okayama, το Sunrise Seto και το Sunrise Izumo χωρίζονται σε δύο τρένα των 7 αυτοκινήτων. Κάθε τρένο συνεχίζει από μόνο του, φθάνοντας τελικά σε διαφορετικούς προορισμούς. Το παράξενο σε αυτά τα τρένα είναι ο σχεδιασμός τους. Μέσα στα βαγόνια τους μπορεί κανείς να βρει μικρές αλλά βολικές καμπίνες, υπνοδωμάτια, εστιατόρια ακόμη και ντους. Οι παρακάτω φωτογραφίες μας δίνουν μια γεύση από τα γιαπωνέζικα τρένα.