Quantcast
Για βιασμό και ο Ντεπαρντιέ – Ο ξεπεσμός ενός μεγάλου σταρ - slpress.gr

Δεν έχουν τέλος οι υποθέσεις βιασμών και σεξουαλικών κακοποιήσεων που συγκλονίζουν την Γαλλία, με τους φερόμενους δράστες να ανήκουν στην ίδια την πολιτική και καλλιτεχνική ελίτ της χώρας. Η τελευταία υπόθεση αφορά έναν από τους μεγαλύτερους ηθοποιούς του γαλλικού σινεμά, τον βραβευμένο με Όσκαρ Ζεράρ Ντεπαρντιέ, στον οποίο ασκήθηκε ποινική δίωξη για βιασμό.

Η υπόθεση αφορά μία καταγγελία για βιασμό 22χρονης ηθοποιού που φέρεται να διέπραξε ο Ντεπαρντιέ το 2018, κατά την διάρκεια πρόβας στο σπίτι του τελευταίου. Αν και οι κατηγορίες είχαν αποσυρθεί το 2019, ξαναήρθαν εκ νέου στο προσκήνιο, εν μέσω άλλων σκανδάλων βιασμών και σεξουαλικών κακοποιήσεων ανηλίκων που συγκλονίζουν τελευταία την Γαλλία, σε σημείο που οδηγούν την κυβέρνηση Μακρόν να σχεδιάζει αλλαγές στο ποινικό πλαίσιο για τις σεξουαλικές κακοποιήσεις ανηλίκων.

Εάν τα δύο άλλα “ιερά τέρατα” του γαλλικού σινεμά ο Ζαν Πολ Μπελμοντό και ο Αλέν Ντελόν αποσύρθηκαν αξιοπρεπώς από την σκηνή, ο πρώτος σαν διακριτικός “Επαγγελματίας” και ο δεύτερος αποθεωμένος από την τιμητική και αποχαιρετιστήρια βράβευση του στις Κάννες το 2019 (την οποία δεν είχαν επισκιάσει οι ακροδεξιές θέσεις του και η φιλία του με τον διαβόητο Ζαν Μαρί Λε Πεν), δεν συμβαίνει το ίδιο με τον 72χρονο Ντεπαρντιέ.

Ο Γάλλος σταρ έχει βρεθεί ουκ ολίγες φορές στο μάτι του κυκλώνα για την προσβλητική, στα όρια της πλήρους χυδαιότητας συμπεριφορά του: το 2009, τύφλα στο μεθύσι. είχε ουρήσει κατά την διάρκεια αεροπορικής πτώσης μπροστά στους έκπληκτους συνεπιβάτες! Λίγους μήνες μετά συνελήφθη οδηγώντας υπό την επήρεια αλκοόλ, τρεις φορές πάνω από το επιτρεπόμενο όριο, ενώ έχει ουκ ολίγες φορές έχει γρονθοκοπήσει φωτορεπόρτερ και παπαράτσι.

Στην αγκαλιά του Πούτιν!

Ο Ντεπαρντιέ, απολύτως έρμαιο της εξάρτησης του από το αλκοόλ και τα ναρκωτικά. έχει παραδεχτεί πως «πολλές φορές με έχουν μαζέψει αστυνομικοί μεθυσμένο από το πεζοδρόμιο»! Όμως δεν έχει βρεθεί μόνο στο επίκεντρο της αρνητικής δημοσιότητας για την θυελλώδη προσωπική του ζωή. Μνημειώδης έχει μείνει η σύγκρουση του με την σοσιαλιστική κυβέρνηση του Φρανσουά Ολάντ, το 2012.

Η τότε γαλλική κυβέρνηση είχε ανακοινώσει την φιλόδοξη πρόθεση της να φορολογήσει τους εκατομμυριούχους, με συντελεστή 75%. Μία σειρά από μεγαλοεισοδηματίες άρχισαν τότε να εγκαταλείπουν την Γαλλία για πιο φορολογικά “φιλόξενους” προορισμούς, με τον Ντεπαρντιέ να επιλέγει να εγκατασταθεί στην Ρωσία, λαμβάνοντας λίγο μετά και την ρωσική υπηκοότητα.

Έκτακτη ανάγκη σε Δήμους της Θεσσαλίας – Κόντρες σεισμολόγων

Το 2020 μάλιστα βαφτίστηκε και Χριστιανός Ορθόδοξος, θέλοντας μάλλον να ξεπεράσει τον γνωστό σταρ ταινιών δράσης του Χόλυγουντ Στίβεν Σιγκάλ, πλέον Ρώσο κρατικό αξιωματούχο και θαυμαστή της μυστικιστικής παράδοσης της ρωσικής ορθόδοξης εκκλησίας, αν και οι όποιες “θεολογικές αναζητήσεις” του Ντεπαρντιέ αντιμετωπίστηκαν ως με πλήρη περιφρόνηση στην πατρίδα του.

Ο ίδιος μιλά συνεχώς με κολακευτικά λόγια για τον Ρώσο πρόεδρο Πούτιν, τον οποίο χαρακτήρισε «ηγέτη με μεγάλη πολιτική σοφία», απαξιώνοντας την Γαλλία και γενικότερα την Δύση, μία συμπεριφορά που είχε χαρακτηριστεί ως «αξιοθρήνητη» από τον τότε Γάλλο υπουργό Οικονομικών, αν και είχε βρει την απρόσμενη συμπαράσταση της μεγάλης κυρίας του γαλλικού σινεμά, Κατρίν Ντενέβ, η οποία είχε υπερασπιστεί τις προκλητικές δηλώσεις του.

Τυφλωμένος από τις καταχρήσεις

Τώρα ο 72χρονος σταρ, στο τέλος μιας καριέρας που κατά πολλούς κριτικούς είχε πάρει ήδη εδώ και καιρό την κάτω βόλτα (με τον Ντεπαρντιέ να επικρίνεται πως χαράμιζε το ταλέντο του παίζοντας όπου να ναι, μόνο και μόνο για τα χρήματα), βρίσκεται αντιμέτωπος με μία ντροπιαστική κατηγορία, που μάλλον δεν αιφνιδιάζει με δεδομένο το ιστορικό των καταχρήσεων του, που έφταναν κυριολεκτικά στα όρια της «βουλιμικής χυδαιότητας», όπως έχει εύστοχα περιγραφεί.

Αν ο Ντελόν παρέμεινε μέχρι τέλους ένας γοητευτικός ζεν πρεμιέ, θυμίζοντας τον ήρωα των αστυνομικών φιλμ της “χρυσής εποχής” του γαλλικού σινεμά της δεκαετίας του ’60, ο Ντεπαρντιέ δεν θυμίζει τον φλογερό κομμουνιστή Όλμο του επικού “1900”, ούτε τον ρομαντικό ερωτευμένο-ξιφομάχο του “Σιρανό ντε Μπερζεράκ”, ένα αριστουργηματικό παραμύθι εποχής για το οποίο βραβεύτηκε με Όσκαρ ερμηνείας.

Σύμφωνα με τους επικριτές του ο Ντεπαρντιέ μοιάζει να θέλει να επιβεβαιώνει συνεχώς την εικόνα ενός ξεπεσμένου σταρ, μία σχεδόν γκροτέσκα καρικατούρα, τυφλωμένη από τις καταχρήσεις και αχόρταγη από τις ηδονές , όπως ο χαρακτήρας του στην ταινία “Καλωσήρθατε στη Νέα Υόρκη”, μία βιογραφία του του Ντομινίκ Στρος Καν (φυσικά περιλαμβάνει την περίφημη σκηνή με την καμαριέρα), την οποία ο πρώην υπουργός και επικεφαλής του ΔΝΤ είχε βρει «αποκρουστική».

 

Η δημοσιογραφία για να είναι αδέσμευτη-ανεξάρτητη πρέπει να χρηματοδοτείται κυρίως από τους αναγνώστες. Πρόκειται για κανόνα αποδεδειγμένης ισχύος. Εάν πιστεύετε ότι το SLpress.gr προσφέρει κάτι ξεχωριστό, ότι αξίζει να επιβιώσει και να βελτιωθεί, ΕΝΙΣΧΥΣΤΕ το.
  • Οι απόψεις που αναφέρονται στο κείμενο είναι προσωπικές του αρθρογράφου και δεν εκφράζουν απαραίτητα τη θέση του SLpress.gr
  • Απαγορεύεται η αναδημοσίευση του άρθρου από άλλες ιστοσελίδες χωρίς άδεια του SLpress.gr. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των 2-3 πρώτων παραγράφων με την προσθήκη ενεργού link για την ανάγνωση της συνέχειας στο SLpress.gr. Οι παραβάτες θα αντιμετωπίσουν νομικά μέτρα.
Ακολουθήστε το SLpress.gr στο Google News και μείνετε ενημερωμένοι