Facebook – κορονοϊός: Έσοδα διαφημίσεων 18,3 δισεκατομμυρίων δολαρίων

Ο Σταύρος Λυγερός για τις εξελίξεις στα ελληνοτουρκικά

Η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης Facebook Inc ξεπέρασε χθες τις προσδοκίες των αναλυτών για τα έσοδά της στο δεύτερο τρίμηνο του 2020, καθώς οι επιχειρήσεις χρησιμοποίησαν τα εργαλεία ψηφιακής διαφήμισης που διαθέτει, προκαλώντας αύξηση της διαδικτυακής κίνησης, στην διάρκεια της έξαρσης της πανδημίας COVID-19, ενώ προχωρούσαν σε περικοπή των προϋπολογισμών τους για άλλες δραστηριότητες προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών.

Οι τιμές των μετοχών της αναφερόμενης πλατφόρμας αυξήθηκαν κατά 7%. Η αύξηση των εσόδων του Facebook ήταν η μικρότερη που κατέγραψε μετά την είσοδο στο χρηματιστήριο (11%), παρά το γεγονός ότι αντέστρεψε τις προσδοκίες των αναλυτών, που ανέμεναν μείωση εσόδων κατά 3%, σύμφωνα με τα στοιχεία της αγοράς (Refinitiv). Τα έσοδα από τις διαφημίσεις, τα οποία και αποτελούν σχεδόν το σύνολο των εσόδων του Facebook αυξήθηκαν κατά 10% στα 18,3 δισεκατομμύρια δολάρια κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2020. Οι ενεργοί χρήστες του Facebook σε μηνιαία βάση αυξήθηκαν στα 2,7 δισεκατομμύρια χρήστες, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις για 2,6 δισεκατομμύρια ενεργούς χρήστες.

Οι απόψεις που αναφέρονται στο κείμενο είναι προσωπικές του αρθρογράφου και δεν εκφράζουν απαραίτητα τη θέση του SLpress.gr

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση του άρθρου από άλλες ιστοσελίδες χωρίς άδεια του SLpress.gr. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των 2-3 πρώτων παραγράφων με την προσθήκη ενεργού link για την ανάγνωση της συνέχειας στο SLpress.gr. Οι παραβάτες θα αντιμετωπίσουν νομικά μέτρα.

Ακολουθήστε το SLpress.gr στο Google News και μείνετε ενημερωμένοι