Η μεταμόρφωση του κέντρου

Η μεταμόρφωση του κέντρου

Παραδόθηκε η πεζοδρομημένη και χρωματισμένη με έντονο κεραμιδί χρώμα Βασιλίσσης Όλγας σε πεζούς και ποδηλάτες. Συνδέει πλέον τους  Στύλους του  Ολυμπίου Διός με το Ζάππειο, ενώ απομένουν λωρίδες κυκλοφορίας, για τα λεωφορεία, τα ταξί και άλλα μέσα.

Ο κοκκινωπός πεζόδρομος ξεκινά από την Βασ. Κωνσταντίνου και φτάνει ως την Βασιλίσσης. Αμαλίας. Παράλληλα προς αυτόν περνούν οι γραμμές του τραμ, όπου δημιουργήθηκε μια προσωρινή διαδρομή για ποδήλατο, σε κίτρινο χρώμα με αντανακλαστικές και αντιολισθητικές βαφές. Η διαδρομή εντάχθηκε επειδή προσωρινά το τραμ έχει διακόψει στο σημείο αυτό τα δρομολόγια του, για να διευκολύνει τους ποδηλάτες να φτάνουν ως τον υπερσύγχρονο ποδηλατόδρομο που δημιουργείται στην οδό Πανεπιστημίου.

Η προσωρινή αυτή διαδρομή θα υπάρχει μέχρι να τεθεί ξανά σε λειτουργία το τραμ ως το κέντρο της πόλης.

Όπως αναφέρει ανακοίνωση του δήμου Αθηναίων, με την παρέμβαση στη Βασιλίσσης Όλγας το Ζάππειο ενοποιείται με τον Ναό του Ολυμπίου Διός και η Διονυσίου Αρεοπαγίτου συνδέεται με το Παναθηναϊκό Στάδιο και τον λόφο του Αρδηττού. Η πεζοδρόμηση της Βασ. Όλγας δημιούργησε περίπου 10.500 τετραγωνικά μέτρα, νέου δημόσιου χώρου, ευχάριστου στους τουρίστες αλλά και σε πολλούς Αθηναίους.

Από την Βασ. Ολγας συνεχίζουν να περνούν κανονικά σε ξεχωριστές λωρίδες τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, τα ταξί για επιβίβαση και αποβίβαση επιβατών στους χώρους του Ζαππείου και στον Όμιλο Αντισφαίρισης Αθηνών, καθώς και τα οχήματα που κατευθύνονται προς τους χώρους στάθμευσης του Ζαππείου και του Ομίλου Αντισφαίρισης Αθηνών. Επίσης τα οχήματα ανθρώπων με αναπηρία, τα ηλεκτροκίνητα μέσα μεταφοράς, τα οχήματα τροφοδοσίας Ζαππείου και Ομίλου Αντισφαίρισης, τα οχήματα έκτακτης ανάγκης καθώς και τα οχήματα Οργανισμών Δικτύων Κοινής Ωφέλειας για την εξυπηρέτηση της συγκεκριμένης περιοχής.

Ανακοίνωση του δήμου Αθηναίων αναφέρει τα εξής:

«Μία από τις μεγαλύτερες αστικές παρεμβάσεις στην ιστορία της πρωτεύουσας αποδίδει από τις πρώτες μέρες που ξεκίνησε, δημόσιο χώρο σε χιλιάδες ανθρώπους. Συνολικά ο χώρος αυτός θα φτάσει τα 50.000 τετραγωνικά μέτρα σε μήκος περίπου 7 χιλιομέτρων. Για όλες τις φάσεις των παρεμβάσεων και κυκλοφοριακών ρυθμίσεων στη διάρκεια των οποίων θα συνεχίζεται η κυκλοφορία των οχημάτων, θα γίνονται εγκαίρως ανακοινώσεις από τον δήμο Αθηναίων».

Οι απόψεις που αναφέρονται στο κείμενο είναι προσωπικές του αρθρογράφου και δεν εκφράζουν απαραίτητα τη θέση του SLpress.gr

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση του άρθρου από άλλες ιστοσελίδες χωρίς άδεια του SLpress.gr. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των 2-3 πρώτων παραγράφων με την προσθήκη ενεργού link για την ανάγνωση της συνέχειας στο SLpress.gr. Οι παραβάτες θα αντιμετωπίσουν νομικά μέτρα.

Ακολουθήστε το SLpress.gr στο Google News και μείνετε ενημερωμένοι