Ποια αυτοκίνητα κινδυνεύουν από θυελλώδεις ανέμους και κυκλώνες

Πέθανε το πρόωρο βρέφος από κορονοϊό – Διασωληνωμένη η μητέρα του

Η ευπάθεια ενός αυτοκινήτου στους ανέμους είναι συνάρτηση πολλών παραγόντων, όπως της μετωπικής ή πλάγιας επιφάνειας και του σχήματος, του βάρους του οχήματος, αλλά και του κέντρου βάρους του, εάν αυτό είναι υψηλά.

Αν και δεν προβλέπεται ο Ιανός να κρατήσει τα 9 και 10 μποφόρ του στην ξηρά, εντούτοις και λιγότερα μποφόρ καμιά φορά ανατρέπουν οχήματα που είναι είτε ελαφρά είτε έχουν μεγάλη επιφάνεια εκτεθειμένη στους ανέμους.

Τα μεγάλα – βαρέα οχήματα κινδυνεύουν περισσότερο από όλα όταν πνέουν ιδιαίτερα ισχυροί άνεμοι επειδή έχουν μεγάλη επιφάνεια προβολής στους ανέμους. Ειδικά αν είναι κενά φορτίου, κινδυνεύουν ακόμα περισσότερο και γι΄αυτό απαγορεύεται η συνέχιση της διαδρομής τους όταν πνέουν θυελλώδεις άνεμοι. Δεν επιτρέπεται να κινούνται και ρυμουλκά οχήματα με ρυμουλκούμενο. Επίσης απαγορεύεται να κινούνται τροχόσπιτα.

Στα ΙΧ περισσότερο κινδυνεύουν τα τύπου “τζιπ”, λόγω των διαστάσεων και του σχήματός τους, όπως το Toyota Land Cruiser ή ένα Jeep. Επισης κινδυνεύουν περισσότερο τα οχήματα με μικρό βάρος -τα μίνι μοντέλα των αυτοκινητοβιομηχανιών. Αυτά καλό είναι υπό αντίξοες συνθήκες να σταθμεύονται σε κλειστό πάρκινγκ αν η περιοχή πρόκειται να “χτυπηθεί” από κυκλώνα.

Περισσότερο κινδυνεύουν από ανατροπή όσα έχουν βάρος μικρότερο του ενός τόννου, όπως  π.χ. τα Citroen C1, το Fiat 500, το Kia Picanto, το Mitsubishi Spacestar, το Peugeot 108, το Renault Twingo, το Skoda Citigo, το Smart και  το Suzuki Celerio.

Οι απόψεις που αναφέρονται στο κείμενο είναι προσωπικές του αρθρογράφου και δεν εκφράζουν απαραίτητα τη θέση του SLpress.gr

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση του άρθρου από άλλες ιστοσελίδες χωρίς άδεια του SLpress.gr. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των 2-3 πρώτων παραγράφων με την προσθήκη ενεργού link για την ανάγνωση της συνέχειας στο SLpress.gr. Οι παραβάτες θα αντιμετωπίσουν νομικά μέτρα.

Ακολουθήστε το SLpress.gr στο Google News και μείνετε ενημερωμένοι