Προβληματική η απαιτούμενη από το δημόσιο τηλεφωνική επικοινωνία -ειδικά για κωφούς
28/06/2020Επιστολή διαμαρτυρίας συνέταξε ο Σύλλογος ΑμεΑ νομού Καβάλας, όταν ένας κωφός πήγε σε υπηρεσία για να εξυπηρετηθεί και τον απέπεμψαν με την προτροπή να… τηλεφωνήσει για ραντεβού.
Ο άνθρωπος απευθύνθηκε στις 22 Ιουνίου στο σύλλογό του και ο σύλλογος επικοινώνησε με την υπηρεσία που απέπεμψε τον κωφό πολίτη με την προτροπή να κάνει… αυτό που δεν μπορεί να κάνει, όμως ο διευθυντής ήταν αδιάλλακτος και επέμεινε ότι λόγω φόρτου εργασίας πρέπει να κλείνεται τηλεφωνικό ραντεβού. Και είπε ότι ο κωφός θα πρέπει να βρει κάποιον να τηλεφωνήσει για λογαριασμό του.
Μέλη του συλλόγου προσπάθησαν επί 3 μέρες να τηλεφωνήσουν για να εξυπηρετήσουν τον συνάνθρωπό τους, αλλά το τηλέφωνο βούιζε διαρκώς. Οπότε ο σύλλογος απευθύνθηκε στον περιφερειάρχη, και έπεται συνέχεια. Εκτός και αν το θέμα κλείσει με την άποψη της περιφέρειας, που είναι η εξής:
“Μέσω του Εθνικού Κέντρου Κωφών λειτουργεί ειδική υπηρεσία, με βιντεοκλήση και χειλαναγνώστη, ο οποίος έρχεται σε επαφή με τους κωφούς που καλούν την υπηρεσία, ενημερώνεται για την επαφή που θέλουν να κάνουν με δημόσια υπηρεσία και τηλεφωνεί ο υπάλληλος σε όποια υπηρεσία πρέπει για να κλείσει το ραντεβού.”
Οπότε οι κωφοί πρέπει να είναι σε θέση, τεχνικά και φυσικά, να κάνουν βιντεοκλήση….