Ποιος είναι ο πιο ακριβός εμπορικός δρόμος στον κόσμο
21/01/2025Η αμερικάνικη εταιρεία εμπορικών ακινήτων Cushman & Wakefield έχει ανακηρύξει τη Via Montenapoleone του Μιλάνου, ως τον ακριβότερο προορισμό λιανικής πώλησης στον κόσμο, εκτοπίζοντας από το βάθρο της την 5η Λεωφόρο της Νέας Υόρκης!
Οι καταναλωτές με γερά πορτοφόλια ντυμένοι με τα πιο πολυτελή ρούχα και κρατώντας τις ανάλογες επώνυμες τσάντες κατακλύζουν τα στενά πεζοδρόμια του πιο αριστοκρατικού εμπορικού δρόμου του Μιλάνου, τη Via Montenapoleone, δίνοντας χαρά στους προμηθευτές πολυτελών προϊόντων!
Η Via Montenapoleone στο Μιλάνο έγινε για πρώτη φορά ο πιο ακριβός εμπορικός δρόμος πολυτελείας στον κόσμο, με κορυφαία ενοίκια να φτάνουν τα 20.000 ευρώ ανά τετραγωνικό μέτρο ετησίως. Αυτό αποκαλύπτεται από την έκθεση Main Streets Across the World, που συντάχθηκε από την Cushman & Wakefield, που βρίσκεται τώρα στην 34η έκδοσή της.
Πρόκειται για ένα ιστορικό ρεκόρ και για την Ευρώπη, η οποία για πρώτη φορά κατακτά την κορυφή της παγκόσμιας κατάταξης. Η έκθεση αναλύει 138 τοποθεσίες πολυτελών λιανικών πωλήσεων στον κόσμο, με βάση την αξία των προνομιακών ενοικίων, και κατατάσσει τις χώρες με βάση τον πιο ακριβό δρόμο σε καθεμία από αυτές.
Παγκόσμιο σύμβολο
Σύμβολο της μόδας και της πολυτέλειας, η Via Montenapoleone έχει αναρριχηθεί στην κατάταξη τα τελευταία χρόνια, φτάνοντας στη δεύτερη θέση το 2023. Τους τελευταίους 12 μήνες, τα ενοίκια αυξήθηκαν κατά 11% (+30% τα τελευταία δύο χρόνια), ξεπερνώντας για την πρώτη ώρα τα 19,537 ευρώ ανά τετραγωνικό μέτρο/έτος της Upper 5th Avenue στη Νέα Υόρκη, η οποία παραμένει σταθερή τα τελευταία δύο χρόνια.
Το αποτέλεσμα αυτό ευνοήθηκε όχι μόνο από την επίμονα ισχυρή ζήτηση από τους λιανοπωλητές σε ένα πλαίσιο περιορισμένης προσφοράς, αλλά και από την ανατίμηση του ευρώ έναντι του δολαρίου.
Η New Bond Street στο Λονδίνο κατέλαβε την τρίτη θέση παγκοσμίως με 17.210 € ανά τ.μ./έτος, ξεπερνώντας τον Tsim Sha Tsui στο Χονγκ Κονγκ (15.697 € ανά τ.μ./έτος). Την πέμπτη θέση επιβεβαίωσε η Λεωφόρος των Ηλυσίων Πεδίων στο Παρίσι, ενώ η Ginza στο Τόκιο, με ανάπτυξη 25% σε ετήσια βάση, πλησιάζει όλο και περισσότερο.
Η Via Montenapoleone είναι μια διεύθυνση που προτιμούν πλέον οι οίκοι μόδας, οι επωνυμίες υψηλής κοσμηματοποιίας, ακόμη και ζαχαροπλαστικής.
Σύμφωνα με τον Guglielmo Miani, Πρόεδρο της Ένωσης της περιοχής Montenapoleone, το μικρό μέγεθος της Via Montenapoleone – μήκος μόλις 350 μέτρων και η κοντινή απόσταση με τα πόδια από τις υπηρεσίες και τα κορυφαία πολιτιστικά αξιοθέατα είναι από τα βασικά πλεονεκτήματα του δρόμου.
«Δεν χωράνε όλοι, πράγμα που είναι πλεονέκτημα», καθώς ο περιορισμένος χώρος κάνει τον δρόμο ακόμη πιο αποκλειστικό και δυναμικό, δήλωσε ο Miani, ο όμιλος του οποίου εκπροσωπεί επίσης επιχειρήσεις στους διασταυρούμενους παράδρομους που μαζί με τη Via Montenapoleone σχηματίζουν μια περιοχή γνωστή ως “το τετράπλευρο της μόδας” του Μιλάνου.
Ο εμβληματικός ιταλικός δρόμος αποτελεί μαγνήτη για τους εύπορους ταξιδιώτες που καταφθάνουν με Maserati, Porsche και ακόμη και Ferrari, για να πραγματοποιήσουν τις αγορές τους.
Οι εταιρείες που στεγάζονται στον δρόμο αυτό, πραγματοποιούν 50 έως 100 εκατομμύρια ευρώ σε ετήσιες πωλήσεις, γεγονός που συμβάλλει σημαντικά στην πληρωμή του ενοικίου.
Μερικά μόνο από τα ονόματα που θα συναντήσετε στη Via Montenapoleone: Alberta Ferretti, Bally, A. Testoni, Alviero Martini, Armani Collezioni and Armani Junior, Aspesi, Ars Rosa, Fratelli Rossetti, Frette, Fabi, Etro, Gucci, La Perla, Louis Vuitton, Miss Sixty, Mariella Burani, Fedeli Red and Blue, G. Lorenzi, Geox, Miss Sixty, Montblanc, Marano, Prada Men και Prada Women, Pucci, Ralph Lauren, Hogan, Salvatore Ferragamo, Sergio Rossi, Sarli Couture, Valentino, Versace, Yves San Laurent και πολλά ακόμη. Επιπλέον, η υψηλή κοσμηματοποιία κάνει εδώ αισθητή την παρουσία της: Omega, Tiffany’s, Cartier, Bulgari και Pomelatto.
Η περιφέρεια Montenapoleone λέει ότι 11 εκατομμύρια άνθρωποι επισκέφθηκαν την περιοχή φέτος μέχρι τον Νοέμβριο, αλλά δεν υπάρχει τρόπος να πούμε πόσοι ήταν οι μεγάλοι καταναλωτές έναντι αυτών που αρκούνται σε window shopping.
Ο μέσος αγοραστής στη Via Montenapoleone ξόδεψε 2.500 ευρώ ανά αγορά μεταξύ Αυγούστου και Νοεμβρίου – η υψηλότερη μέση απόδειξη στον κόσμο, σύμφωνα με την εταιρεία αφορολόγητων αγορών Global Blue.
Σε συνεργασία με το womanidol