Attica Group: Αναβάθμιση της ταξιδιωτικής εμπειρίας με νέο mobile app
23/07/2025
Ο Όμιλος Attica αναβαθμίζει την ταξιδιωτική εμπειρία των επιβατών του με το “seamore”, τη νέα εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα.
Ο νέος ψηφιακός συνταξιδιώτης προσφέρει μία εξατομικευμένη εμπειρία, με μοντέρνο σχεδιασμό, εύκολη πλοήγηση και εύχρηστες λειτουργίες που ανταποκρίνονται στις ανάγκες των επιβατών των Superfast Ferries, Βlue Star Ferries, Hellenic Seaways και Anek Lines.
Συγκεκριμένα μέσα από το νέο app οι ταξιδιώτες μπορούν:
• Να ολοκληρώσουν πιο γρήγορα και εύκολα από ποτέ την κράτησή τους, καθώς τα στοιχεία τους, οι συνταξιδιώτες τους, το όχημά τους και το κατοικίδιό τους (εάν έχουν), συμπληρώνονται αυτόματα.
• Να δουν τόσο το ιστορικό όσο και τον προγραμματισμό των επερχόμενων ταξιδιών τους, οργανωμένα σε ένα σημείο.
• Να εξαργυρώσουν seasmiles – εφόσον είναι μέλη – για δωρεάν ή με έκπτωση εισιτήρια.
• Να δημιουργήσουν προφίλ, στο οποίο εν συνεχεία θα έχουν πρόσβαση με τα ίδια στοιχεία (email & κωδικό), από τα sites όλων των εταιρειών του ομίλου – Superfast Ferries, Βlue Star Ferries, Hellenic Seaways και Anek Lines.
Η πρωτοποριακή αυτή εφαρμογή, για τον κλάδο της ελληνικής επιβατηγού ναυτιλίας, εντάσσεται στο διευρυμένο έργο μετασχηματισμού Seanthesis που υλοποιεί ο Όμιλος Attica από το 2023, και το οποίο επιτρέπει τη διασύνδεση σειράς ψηφιακών συστημάτων της Attica Group, δημιουργώντας μια ενιαία βάση δεδομένων για την καλύτερη κατανόηση των αναγκών των επιβατών και την ανάπτυξη νέων σημείων διάδρασης για αμεσότερη και αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση.
Η εφαρμογή “seamore” θα συνεχίσει να αναβαθμίζει την ταξιδιωτική εμπειρία εμπλουτίζοντας το μενού της με νέα features και υπηρεσίες προς τον επιβάτη καθόλη τη διάρκεια του ταξιδιού, από την κράτηση και το χρόνο εν πλω μέχρι την παραμονή στον προορισμό και την επιστροφή.
Ο Όμιλος Attica επενδύει συστηματικά στην αξιοποίηση της τεχνολογίας για τη διαμόρφωση μιας εξελισσόμενης και προσωποποιημένης ταξιδιωτικής εμπειρίας που ανταποκρίνεται στις σύγχρονες ανάγκες και τα διαφορετικά προφίλ επιβατών.
Ο Όμιλος Αttica εν συντομία
Ο Όμιλος Αttica με πολυετή παρουσία στις ελληνικές και διεθνείς θάλασσες, ηγείται του Ελληνικού κλάδου επιβατηγού ναυτιλίας και αποτελεί έναν από τους κορυφαίους ναυτιλιακούς Ομίλους διεθνώς.
Μέσω των δημοφιλών, εμπορικών σημάτων Superfast Ferries, Blue Star Ferries, Hellenic Seaways και ΑΝΕΚ Lines, με στόλο που αριθμεί 37 πλοία και ανθρώπινο δυναμικό που ξεπερνά τους 3.000 εργαζομένους σε ξηρά και θάλασσα, συνδέει καθημερινά περισσότερους από 55 προορισμούς, προσφέροντας υψηλού επιπέδου μεταφορικές υπηρεσίες στην Ελλάδα και στις γραμμές εξωτερικού (Ελλάδα – Ιταλία). Τα τελευταία έτη, ο Όμιλος έχει διευρύνει την παρουσία του στον τουριστικό τομέα, με την απόκτηση ξενοδοχειακών μονάδων στα νησιά της Τήνου (1) και της Νάξου (2) όπου δραστηριοποιείται, με στόχο την παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών στους πελάτες του.
Με πυξίδα την ανάπτυξη και σταθερή δέσμευση για την ενσωμάτωση των αρχών της βιώσιμης ανάπτυξης σε όλο το φάσμα της επιχειρηματικής δραστηριότητας και των λειτουργιών της, η Attica Group επενδύει σε πρακτικές που μειώνουν το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα και δημιουργεί αξία για τους μετόχους, τους εργαζομένους και τις τοπικές κοινότητες.