Hugo Blue, η νέα σειρά με έμφαση στο DENIM και την αυτοέκφραση – Η νεανική κουλτούρα στο Launch Event του Βερολίνου

Hugo Blue, η νέα σειρά με έμφαση στο DENIM και την αυτοέκφραση – Η νεανική κουλτούρα στο Launch Event του Βερολίνου

Σε μία αξέχαστη εκδήλωση με έντονη δημιουργικότητα, η HUGO έφερε το στυλ και το πνεύμα της νέας της σειράς, με επίκεντρο το denim, στο Βερολίνο στις 6 Μαρτίου. Περίπου 1.000 καλεσμένοι είχαν τη δυνατότητα να ανακαλύψουν την πρώτη συλλογή, μπαίνοντας στον κόσμο της HUGO BLUE με μία εντυπωσιακή εμπειρία που συνδύασε μοναδικά product installations με τον κόσμο της ψυχαγωγίας και του gaming.

Κατά την άφιξή τους στο χώρο της εκδήλωσης, στο Wilhelm Hallen, οι επισκέπτες περνούσαν σε ένα μπλε τούνελ που τους μετέφερε στον κόσμο της HUGO BLUE. Το λογότυπο και η χρωματική παλέτα σε διάφορες αποχρώσεις του μπλε, ενίσχυαν την αβίαστη διάθεση της νέας σειράς του brand, που περιλαμβάνει ανδρικά, γυναικεία και gender-neutral κομμάτια. Η συλλογή επικεντρώνεται στα denim essentials και σε μια ποικιλία από streetwear κομμάτια, όπως graphic t-shirts και hoodies, μπλούζες, σορτς, παντελόνια και πανωφόρια. Κύρια looks παρουσιάζονταν με ένα μοναδικό και απροσδόκητο τρόπο σε τρεις ξεχωριστές ντουλάπες- η καθεμία με διαφορετική θεματική διακόσμηση που περιλάμβανε από παιχνιδιάρικα φουσκωτά μέχρι wall-to-wall denim και μαγευτικά LED πάνελ – λειτουργώντας παράλληλα ως τέλειο spot για φωτογραφίες.

Στην εκδήλωση υπήρξε και μια ζώνη εξατομίκευσης, όπου local καλλιτέχνες όπως η Rafaella Braga και ο Max Teutsch, προσέθεταν εξατομικευμένες πινελιές στα HUGO BLUE κομμάτια των καλεσμένων. Κάθε επισκέπτης έλαβε μια HUGO BLUE denim tote, ενώ πριν από την εκδήλωση, επιλεγμένοι VIP καλεσμένοι έλαβαν ένα denim jacket με σιδεροκόλλητη κονκάρδα λουλουδιών με ενσωματωμένο τσιπ NFC, το οποίο συνδεόταν με μια συναρπαστική HUGO BLUE εμπειρία στο Snapchat.

Η εκδήλωση σηματοδότησε επίσης την αποκάλυψη του PLANET HUGO, ενός οικοσυστήματος μοναδικών, interconnected εμπειριών στο Roblox, μια κορυφαία πλατφόρμα επικοινωνίας και διασύνδεσης. Τα δύο πρώτα 3D περιβάλλοντα του PLANET HUGO, το HUGO HANGOUT και το HUGO FASHION MATCH, έκαναν το ντεμπούτο τους στην εκδήλωση, σε μια ζώνη gaming με πολλές οθόνες που προέβαλαν πολλούς immersive χώρους ταυτόχρονα.

“Απευθυνόμενη στο Gen-Z κοινό, η HUGO αξιοποίησε την εκδήλωση ως την τέλεια ευκαιρία για να θέσει το gaming και το Metaverse ως κύριες πολιτισμικές περιοχές. Με το PLANET HUGO, το brand αξιοποιεί το gamification, τις social στιγμές, την αυτοέκφραση και την αυτοεξερεύνηση: όλες βασικές πτυχές του DNA της HUGO και αξίες που αγαπήθηκαν από την κοινότητα του Roblox, η οποία έχει αυξανόμενο ενδιαφέρον το στυλ. Το HUGO FASHION MATCH είναι μια social styling εμπειρία που αποτελεί μια απίστευτη ευκαιρία για να στραφεί η προσοχή στη HUGO BLUE που επικεντρώνεται στο denim και να φέρει τους ανθρώπους κοντά μέσω της συν-δημιουργίας, επιτρέποντάς τους να δημιουργήσουν νέες, ουσιαστικές φιλίες”, δήλωσε η Nadia Kokni, SVP of Global Marketing and Brand Communications της HUGO BOSS.

Επιστρέφοντας στον φυσικό κόσμο της εκδήλωσης στο Βερολίνο, η εμφάνιση του Αμερικανού ράπερ και υποψήφιου για Grammy Swae Lee, έδωσε τον τόνο της βραδιάς. Δύο από τους πρωταγωνιστές της πρώτης HUGO BLUE καμπάνιας, ο Γερμανός ράπερ Reezy και η Βρετανίδα ηθοποιός Jasmine Jobson ήταν επίσης παρόντες, όπως και ο Γερμανός DJ και παραγωγός Adam Port από την Keinemusik, ο οποίος έπαιξε μουσική κατά τη διάρκεια της βραδιάς. Συνδεόμενη με την social γενιά των changemakers που βλέπει το ντύσιμο ως έκφραση της ατομικότητάς της, η HUGO μοιράστηκε όλα τα happenings από την εκδήλωση με το κοινό της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Στο επίκεντρο βρέθηκε η μοναδική HUGO BLUE εμπειρία, η οποία γεφυρώνει τον εικονικό και τον φυσικό κόσμο συνδυάζοντας την κουλτούρα του gaming με το στυλ, την μουσική και την τέχνη.

Ενισχύοντας την προβολή της εκδήλωσης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, influencers όπως οι Jordyn Jones, Perris Howard, Alani Figueroa, Eelyse, Marvin Appiah Korang, Luca Lorenz, Scarfaxce και Kay McPhee παρευρέθηκαν στο event για να απαθανατίσουν περιεχόμενο στο Instagram, το TikTok και το Snapchat. Επιπλέον, εξέχοντες gamers όπως οι Clix και Chad Epps μοιράστηκαν τις εμπειρίες τους από τη βραδιά με το κοινό τους στο TikTok, επισημαίνοντας την κίνηση της HUGO να δραστηριοποιηθεί στο Roblox. Ο χώρος διέθετε μία περιοχή με πολυκάμερα 180 μοιρών και ένα backdrop για φωτογραφίες. Το live περιεχόμενο που καταγράφηκε κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης προβαλλόταν σε έναν κεντρικό πύργο, ο οποίος ενσωματώθηκε άψογα με το DJ booth.

Παρουσιάσεις προϊόντων, οπτικό υλικό από την παγκόσμια καμπάνια του brand, eagle-eye λήψεις από τον χώρο εξατομίκευσης και πλάνα από το χώρο του Roblox gaming προβάλλονταν σε ένα mix από οθόνες τηλεόρασης και LED πάνελ. Για να δημιουργηθεί περαιτέρω ενθουσιασμός για τη νέα σειρά του brand και την έναρξη της παγκόσμιας καμπάνιας Summer 2024 της HUGO, εντυπωσιακά displays τοποθετήθηκαν στη Νέα Υόρκη και το Βερολίνο – οι οποίες αύξησαν την αναγνωρισιμότητα και ενθάρρυναν τους fans να ανακαλύψουν την πρώτη συλλογή της HUGO BLUE στα κοντινά καταστήματα.

Μπορείτε να κατεβάσετε εικόνες υψηλής ανάλυσης εδώ

Παράρτημα

Το HUGO HANGOUT προσφέρει μια εμπειρία αγορών στο Roblox και ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο σπίτι για τα εικονικά εμπορεύματα, τις εκδηλώσεις και τα προγράμματα επιβράβευσης της HUGO. Ως ένα ευέλικτο περιβάλλον, η εικόνα και η αίσθηση του HUGO HANGOUT σχεδιάστηκε ώστε να αντικατοπτρίζει το περιβάλλον της εκδήλωσης. Σε αυτόν τον χώρο, οι επισκέπτες μπορούν να αγοράσουν ή να εξαργυρώσουν wearables της HUGO. Το HUGO HANGOUT είναι διασκεδαστικό και ελκυστικό χάρη στα πρόσθετα διαδραστικά στοιχεία του: κυνήγι θησαυρού και μια (διαδρομή με εμπόδια) που επιτρέπουν στους χρήστες να κερδίζουν πόντους.

Το HUGO FASHION MATCH είναι μια εμπειρία social styling όπου οι επισκέπτες έχουν τη δυνατότητα να ντύσουν το avatar του αντιπάλου τους, αντλώντας ψηφιακά wearables από τη δική τους εικονική γκαρνταρόμπα ή την εικονική γκαρνταρόμπα του αντιπάλου τους, καθώς και νέες επιλογές αγοράς από τη HUGO. Οι χρήστες μπορούν να προσθέσουν ο ένας τον άλλον ως φίλο, να συνομιλούν μέσω μικροφώνου ή μηνύματος, να βγάζουν selfies μετά το παιχνίδι για να τις μοιράζονται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ακόμη και να χρησιμοποιούν την τεχνολογία face-tracking για να δώσουν στο avatar τους μια συναισθηματική πινελιά.

Λίγα λόγια για τη HUGO και τη HUGO BOSS:

Η HUGO, το νεότερο από τα δύο brands της HUGO BOSS, προσφέρει ελευθερία και αυθεντικότητα στην ενδυματολογική έκφραση. Με παγκόσμια παρουσία και πολιτισμικότητα, το brand δημιουργεί ρούχα με μοναδικότητα και attitude για άτομα που τολμούν να σπάσουν τους κανόνες – αυτά που δημιουργούν τις τάσεις αντί να τις ακολουθούν. Επιπλέον, τα αρώματα, τα ρολόγια, τα γυαλιά και τα παιδικά ρούχα της HUGO αιχμαλωτίζουν το νεανικό πνεύμα. Η HUGO BOSS είναι μία από τις κορυφαίες εταιρείες που τοποθετείται στο premium τμήμα της παγκόσμιας αγοράς ένδυσης. Ο όμιλος προσφέρει συλλογές σε 131 χώρες σε περίπου 7.800 σημεία πώλησης και διαδικτυακά σε 73 χώρες μέσω του hugoboss.com. Με περίπου 19.000 υπαλλήλους παγκοσμίως, η εταιρεία, με έδρα το Metzingen (Γερμανία), σημείωσε πωλήσεις 4,2 δισεκατομμυρίων ευρώ το οικονομικό έτος 2023.

Οι απόψεις που αναφέρονται στο κείμενο είναι προσωπικές του αρθρογράφου και δεν εκφράζουν απαραίτητα τη θέση του SLpress.gr

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση του άρθρου από άλλες ιστοσελίδες χωρίς άδεια του SLpress.gr. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των 2-3 πρώτων παραγράφων με την προσθήκη ενεργού link για την ανάγνωση της συνέχειας στο SLpress.gr. Οι παραβάτες θα αντιμετωπίσουν νομικά μέτρα.

Ακολουθήστε το SLpress.gr στο Google News και μείνετε ενημερωμένοι