Η Braincandy φέρνει τα insights της GWI στο Wisdrop
17/04/2024Παρέχει περισσότερο περιεχόμενο στους συνδρομητές του.
To Wisdrop, η πλατφόρμα consumer insights της Braincandy, εμπλουτίζει ακόμη περισσότερο το περιεχόμενο της, αξιοποιώντας αυτή τη φορά insights της GWI, την πλατφόρμα που εμπιστεύονται τα μεγαλύτερα brands & agencies για να καθορίσουν και να κατανοήσουν σε βάθος τα κοινά τους, παρέχοντας αποκλειστικά reports στους συνδρομητές του σε Ελλάδα, Πολωνία και Ρουμανία.
Η ομάδα analytics του Wisdrop, θα αναλύει και θα συνθέτει με τον ξεχωριστό τρόπο του Wisdrop και σε σταθερή βάση, insights όπως αυτά προκύπτουν μέσα από τα dashboards & τις βάσεις της GWI (δείγματα 5,000+ ανθρώπων), εξοικονομώντας χρόνο από τους Wisdrop συνδρομητές και προσφέροντας τους, μεταξύ άλλων: εγχώρια insights εμπλουτισμένα με benchmarks άλλων χωρών και διαχρονική αποτύπωση δεδομένων από το 2019 (σε επίπεδο τριμήνου). Έχοντας ήδη ξεκινήσει με απόλυτα επίκαιρες & σχετικές έρευνες όπως αυτή των Environmental & Social Trends, αλλά και των Food & Beverage Habits, το περιεχόμενο της GWI έρχεται να συμπληρώσει αυτό του Wisdrop φέρνοντας στην πλατφόρμα θεματικές που έχουν να κάνουν με τα Social Media, Lifestyle, Health, Entertainment, Finance, Technology, Travel, Purchase Behaviour, κά.