Η DIAGEO συνεχίζει να στηρίζει την απασχόληση και τον κλάδο της εστίασης με το πρόγραμμα LEARNING FOR LIFE!

Η DIAGEO συνεχίζει να στηρίζει την απασχόληση και τον κλάδο της εστίασης με το πρόγραμμα LEARNING FOR LIFE!

Για 5η συνεχόμενη χρονιά στην Ελλάδα υλοποιείται τo LEARNING FOR LIFE από τη DIAGEO. Ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα ανάπτυξης επαγγελματικών και διαπροσωπικών δεξιοτήτων και ικανοτήτων, που παρέχει πιστοποίηση, διατίθεται δωρεάν και στηρίζει άτομα που αναζητούν εργασία στον κλάδο εστίασης και φιλοξενίας (HORECA), αλλά έχουν αντιμετωπίσει εμπόδια στην εκπαίδευση και την απασχόληση στη ζωή τους, να βελτιώσουν το εισόδημα και τα μέσα διαβίωσης τους, ενώ ταυτόχρονα εστιάζει στην προσωπική τους πρόοδο.

Φέτος, αποφοίτησαν 40 συμμετέχοντες σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, ενώ από το 2019 που υλοποιείται το LEARNING FOR LIFE στην Ελλάδα, έχουν ωφεληθεί συνολικά 160 συμμετέχοντες,  με επαγγελματική αποκατάσταση που ξεπερνάει το 75%.

Η DIAGEO, κορυφαία εταιρεία premium αλκοολούχων ποτών στον κόσμο και την Ελλάδα, συνεπής στη δέσμευση και τη φιλοδοξία της να επεκτείνει το κοινωνικό της αποτύπωμα, συνεχίζει το επιτυχημένο της πρόγραμμαLEARNINGFORLIFE, για 5η συνεχόμενη χρονιά σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη,  

ToLEARNINGFORLIFE είναι το παγκοσμίως αναγνωρισμένο πρόγραμμα της DIAGEO, που υλοποιείται διεθνώς από το 2008 και στηρίζει την εκπαίδευση ενηλίκων στους τομείς της φιλοξενίας και του bartending με στόχο να προσφέρει καλύτερες προοπτικές απασχόλησης και καλύτερο εισόδημα σε άτομα που το έχουν ανάγκη, αλλά και καταρτισμένους επαγγελματίες στον κλάδο εστίασης και φιλοξενίας (HORECA). 

Στην Ελλάδα, το πρόγραμμα υλοποιείται από το 2019, έχει διάρκεια 80 ωρών και οι ωφελούμενοι λαμβάνουν πρακτική εκπαίδευση και άσκηση σε τεχνικές Bartending και Barista, βιώσιμη διαχείριση τροφίμων και υλικών, αλλά και θεωρητική κατάρτιση για την ανάπτυξη ανθρωποκεντρικών δεξιοτήτων, που εστιάζουν σε κοινωνικές και διαπροσωπικές δεξιότητες, αποτελεσματική διαχείριση χρόνου, πελατών και δύσκολων καταστάσεων, όπως είναι η σεξουαλική παρενόχληση. Μέχρι σήμερα, από το πρόγραμμα έχουν αποφοιτήσει 160 άτομα, με επαγγελματική αποκατάσταση που ξεπερνάει το 75%. 

Το πρόγραμμα αναδιαρθρώνεται ανανεώνεται και αναβαθμίζεται κάθε χρόνο, ακολουθώντας τις σύγχρονες τάσεις του επαγγελματικού οικοσυστήματος της εστίασης και της φιλοξενίας, ενώ διεξάγεται με την υποστήριξη καταξιωμένων συνεργατών, όπως είναι o εκπαιδευτικός οργανισμός Bar Academy, αλλά και η Ανθρωπιστική ΟργάνωσηPRAKSIS, προκειμένου να παρέχει επαγγελματικά αναγνωρισμένη και πιστοποιημένη εκπαίδευση. Επιπλέον, φέτος, το πρόγραμμα στήριξε ένας νέος εταίρος, το Four Seasons Hotels and Resorts, που προσέφερε εθελοντικά, σεμινάρια επαγγελματικής κατάρτισης και εφαρμόσιμες πρακτικές στους συμμετέχοντες στον τομέα του τουρισμού και της φιλοξενίας. 

Σύμφωνα με την  Έφη Μπούρα, Corporate Relations Manager DIAGEO Southern Europe:

«Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι για το LEARNING FOR LIFE, καθώς το να βλέπεις την ενθουσιώδη ανταπόκριση των ανθρώπων που συμμετέχουν, αλλά και -τον αντίκτυπο που έχει το πρόγραμμα στις ζωές τους, είναι αληθινό προνόμιο. Από την άλλη πλευρά, ο κλάδος της εστίασης και της φιλοξενίας εξακολουθεί να παλεύει με ελλείψεις δεξιοτήτων και καταρτισμένων εργαζομένων και είμαστε όχι μόνο ευτυχείς, αλλά και ταγμένοι στο να δημιουργούμε επαγγελματικές ευκαιρίες, τόσο για τους συνάνθρωπούς μας, όσο και για τον κλάδο στον οποίο δραστηριοποιούμαστε, μέσω προγραμμάτων όπωςείναι το LEARNINGFORLIFE». 

Ο Άρης Αποστολάκης,People&CultureManagerτηςFourSeasonsHotels&Resorts, που συμμετείχε ως εισηγητής στοφετινό LEARNINGFORLIFE,δήλωσε «Είναι συγκινητικό να βλέπουμε από κοντά τον παλμό και την όρεξη για εξέλιξη αυτών των νέων ανθρώπων. Μέσα από τις συζητήσεις μας, έγινε σαφές ότι ο κλάδος του τουρισμού, και ειδικά σε luxury brands όπως η Four Seasons, προσφέρει άπειρες ευκαιρίες επαγγελματικής ανάπτυξης και ανέλιξης. Ήταν μια πολύτιμη ευκαιρία για εμάς να συμβάλλουμε στο συγκεκριμένο πρόγραμμα και δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε να στηρίζουμε τέτοιες πρωτοβουλίες». 

Το LEARNINGFORLIFE, η διεθνής αυτή πρωτοβουλία της DIAGEO, έχει στόχο να εμπνεύσει και να μεταμορφώσει τις ζωές περισσότερων των 200.000 ατόμων μέχρι το 2030 και υποστηρίζει τον Στόχο 8 για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη των Ηνωμένων Εθνών που αφορά στην προώθηση τη διαρκούς, βιώσιμης και χωρίς αποκλεισμούς οικονομικής ανάπτυξης και της πλήρους και παραγωγικής απασχόλησης και αξιοπρεπούς εργασίας για όλους. 

 Πληροφορίες για τη DIAGEO  

H DIAGEO είναι κορυφαία εταιρεία premium αλκοολούχων ποτών στον κόσμο και την Ελλάδα, και φιλοδοξεί να είναι μία από τις εταιρίες καταναλωτικών προϊόντων με τις υψηλότερες επιδόσεις, με κορυφαία αξιοπιστία και φήμη παγκοσμίως.  

Στην Ελλάδα, η DIAGEO διαθέτει ένα μοναδικό portfolio προϊόντων, που κατέχουν κορυφαία θέση στην εκάστοτε κατηγορία και σε κάθε περίσταση κατανάλωσης. Σε αυτά περιλαμβάνονται κάποια από τα πιο αναγνωρίσιμα brands διεθνώς, όπως είναι το Johnnie Walker, το Haig, το Dimple, το Cardhu, το J&B, και τα Classic Malts στην κατηγορία του ουίσκι, οι μάρκες Smirnoff, Cîroc και Ketel One στην κατηγορία της vodka, τα gins Gordon’s και Tanqueray, η superpremiumtequilaDonJulio, τα ρούμια Captain Morgan, Pampero και Zacapa, τα liqueurs Baileys και SmirnoffNorth και πολλές ακόμη δημοφιλείς μάρκες. 

Ως ηγέτιδα εταιρεία στον κλάδο, βασικός πυλώνας της στρατηγικής της είναι να προσδίδει αξία και να συμβάλει στη βιωσιμότητα των κρατών, των κοινωνιών και των ομάδων μέσα στις οποίες λειτουργεί και επιχειρεί. Το φιλόδοξο 10ετές πλάνο της εταιρίας “Society 2030:Spirit of Progress” έχει δημιουργηθεί και υλοποιείται με σκοπό τη δημιουργία ενός συμπεριληπτικού και βιώσιμου κόσμου, ενώ περιλαμβάνει συγκεκριμένες δεσμεύσεις ως προς την επίτευξη των Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης των Ηνωμένων Εθνών (SDGs).  

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη DIAGEO, το πλάνο βιώσιμης ανάπτυξης “Society 2030:SpiritofProgress”, τους ανθρώπους, τις μάρκες και τις δράσεις της, επισκεφθείτε το www.diageo.com 

Για τη διεθνή πρωτοβουλία της DIAGEO με στόχο τη συλλογική ενημέρωση και εκπαίδευση για την υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ, αλλά και την ευαισθητοποίηση του κοινού για τις επιπτώσεις της αλόγιστης χρήσης του, επισκεφθείτε το www.DRINKiQ.com. 

Οι απόψεις που αναφέρονται στο κείμενο είναι προσωπικές του αρθρογράφου και δεν εκφράζουν απαραίτητα τη θέση του SLpress.gr

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση του άρθρου από άλλες ιστοσελίδες χωρίς άδεια του SLpress.gr. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των 2-3 πρώτων παραγράφων με την προσθήκη ενεργού link για την ανάγνωση της συνέχειας στο SLpress.gr. Οι παραβάτες θα αντιμετωπίσουν νομικά μέτρα.

Ακολουθήστε το SLpress.gr στο Google News και μείνετε ενημερωμένοι