Η LG ανακοινώνει προκαταρκτικά οικονομικά αποτελέσματα για το δεύτερο τρίμηνο του 2025

Η LG ανακοινώνει προκαταρκτικά οικονομικά αποτελέσματα για το δεύτερο τρίμηνο του 2025

Η εταιρεία σχεδιάζει να ενισχύσει τα επιχειρησιακά της θεμέλια δίνοντας προτεραιότητα σε τομείς ποιοτικής ανάπτυξης

Η LG Electronics Inc. (LG) ανακοίνωσε τα προκαταρκτικά οικονομικά της αποτελέσματα για το δεύτερο τρίμηνο του 2025, με ενοποιημένα έσοδα ύψους 20,74 τρισεκατομμυρίων KRW (14,82 δισεκατομμύρια USD) και λειτουργικά κέρδη ύψους 639,1 δισεκατομμυρίων KRW(456,8 εκατομμύρια USD).

Τόσο τα έσοδα όσο και τα λειτουργικά κέρδη παρουσίασαν μείωση σε ετήσια βάση. Η επιβράδυνση αυτή αντανακλά τη συνεχιζόμενη αδυναμία της καταναλωτικής ζήτησης στις βασικές αγορές και ένα ολοένα και πιο δύσκολο εξωτερικό περιβάλλον. Συγκεκριμένα, οι αλλαγές στην εμπορική πολιτική των ΗΠΑ οδήγησαν σε αύξηση των δασμών και ενίσχυσαν τον ανταγωνισμό στην αγορά, επηρεάζοντας περαιτέρω την απόδοση της εταιρείας.

Παρά το δυσμενές επιχειρηματικό περιβάλλον, οι βασικοί τομείς δραστηριότητας της LG—όπως οι λύσεις οικιακών συσκευών, καθώς και οι B2B τομείς όπως οι λύσεις για οχήματα και τα συστήματα θέρμανσης, εξαερισμού και κλιματισμού (HVAC)—κατέγραψαν ισχυρή απόδοση και διατήρησαν υγιή κερδοφορία. Ωστόσο, ο τομέας των μέσων και λύσεων ψυχαγωγίας αντιμετώπισε μια δύσκολη περίοδο λόγω μείωσης της ζήτησης, αύξησης των τιμών των πάνελ LCD και αυξημένων εξόδων μάρκετινγκ, εν μέσω έντονου ανταγωνισμού. Η κερδοφορία επηρεάστηκε επίσης από το αυξημένο κόστος, περιλαμβανομένων των γενικών δασμών των ΗΠΑ, των δασμών για παράγωγα χάλυβα και αλουμινίου και των εξόδων logistics.

Κατά το δεύτερο εξάμηνο, η LG θα επικεντρωθεί στην ενίσχυση των επιχειρησιακών της θεμελίων, δίνοντας προτεραιότητα σε τομείς «ποιοτικής ανάπτυξης». Αυτό περιλαμβάνει την επέκταση των B2B τομέων υψηλού περιθωρίου και σταθερής ανάπτυξης, όπως οι λύσεις για οχήματα και τα συστήματα HVAC, την ανάπτυξη των μη υλικών επιχειρηματικών δραστηριοτήτων, όπως οι υπηρεσίες της πλατφόρμας webOS και τα συνδρομητικά μοντέλα, καθώς και την ενίσχυση των άμεσων πωλήσεων προς τον καταναλωτή (Direct-to-Consumer – D2C) μέσω της πλατφόρμας LGE.COM.

Οι B2B δραστηριότητες προσφέρουν μεγαλύτερη ανθεκτικότητα απέναντι στις διακυμάνσεις της ζήτησης και των τιμών, καθιστώντας τις κατάλληλες για την επέκταση επιχειρήσεων με έμφαση στις λύσεις, καθώς και για τη δημιουργία φραγμών εισόδου μέσω ισχυρών συνεργασιών. Τα συνδρομητικά μοντέλα και οι υπηρεσίες που βασίζονται σε πλατφόρμες υποστηρίζουν επαναλαμβανόμενα έσοδα και υψηλότερη κερδοφορία, ενώ οι D2C πωλήσεις συμβάλλουν τόσο στη βελτίωση της δομής των κερδών όσο και στην ενίσχυση της αξίας του brand.

Ο τομέας των λύσεων οικιακών συσκευών διατηρεί ισχυρή παρουσία στην premium αγορά και σημειώνει επιτυχία και στα προϊόντα μαζικής κατανάλωσης, παρά την υποτονική ζήτηση λόγω των αλλαγών στην εμπορική πολιτική των ΗΠΑ και των γεωπολιτικών κινδύνων στη Μέση Ανατολή. Το συνδρομητικό του μοντέλο συνεχίζει να παρουσιάζει σταθερή απόδοση. Στο δεύτερο εξάμηνο αναμένεται να μειωθούν τα κόστη logistics, επιτρέποντας στην εταιρεία να επικεντρωθεί στην αύξηση των πωλήσεων, τον περιορισμό των επιπτώσεων των δασμών και τη διασφάλιση υγιούς κερδοφορίας μέσω επιχειρησιακής αποδοτικότητας.

Η Media Entertainment Solutions επηρεάστηκε από μειώσεις τιμών που στόχευαν στην αντιμετώπιση της στάσιμης ζήτησης, καθώς και από αυξημένες δαπάνες μάρκετινγκ. Στο δεύτερο εξάμηνο, η LG στοχεύει στην ενίσχυση της ηγετικής της θέσης στην premium κατηγορία OLED τηλεοράσεων μέσω της κυκλοφορίας νέων ασύρματων προϊόντων, ενώ θα ενισχύσει και την ανταγωνιστικότητα της πλατφόρμας webOS με επέκταση σε νέους τομείς περιεχομένου όπως το gaming και η ψηφιακή τέχνη.

H Vehicle Solutions Company συνεχίζει να αναπτύσσεται σταθερά παρά τις προκλήσεις του κλάδου. Η αύξηση των εσόδων και η βελτίωση της λειτουργικής αποδοτικότητας οδήγησαν σε αύξηση των λειτουργικών κερδών σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Η LG σχεδιάζει να ενισχύσει τις πωλήσεις των premium infotainment συστημάτων οχημάτων και να διαφοροποιηθεί με νέες προτάσεις όπως οι πλατφόρμες περιεχομένου για το αυτοκίνητο.

Στον τομέα HVAC, η LG θα εντείνει τη δραστηριότητά της στα επαγγελματικά συστήματα κλιματισμού και τις βιομηχανικές λύσεις ψύξης–ιδιαίτερα με την ενσωμάτωση τεχνολογιών τεχνητής νοημοσύνης (AI) σε εφαρμογές επόμενης γενιάς για data centers, επεκτείνοντας τη δραστηριότητά της στον τομέα AI Data Center (AIDC). Η εταιρεία αναμένεται επίσης να ολοκληρώσει την εξαγορά της ευρωπαϊκής εταιρείας λύσεων ζεστού νερού OSO, υποστηρίζοντας έτσι την επέκτασή της στη ραγδαία αναπτυσσόμενη ευρωπαϊκή αγορά αντλιών θερμότητας αέρος-νερού (Air-to-Water Heat Pumps) μέσω συνεργειών και οικονομίας κλίμακας.

Τα παραπάνω αποτελέσματα αποτελούν προκαταρκτικά ενοποιημένα οικονομικά στοιχεία βάσει των Κ-IFRS, που παρέχονται στους επενδυτές πριν από την ανακοίνωση των τελικών οικονομικών αποτελεσμάτων της LG Electronics, τα οποία θα περιλαμβάνουν και τα καθαρά κέρδη. Αναλυτικές πληροφορίες για κάθε επιχειρηματική μονάδα θα ανακοινωθούν επισήμως εντός του μήνα.

 

 

Σχετικά με την LG Electronics, Inc.
Η LG Electronics αποτελεί παγκόσμιο ηγέτη τεχνολογίας στα καταναλωτικά ηλεκτρονικά προϊόντα με παρουσία σχεδόν σε κάθε χώρα και ένα διεθνές εργατικό δυναμικό άνω των 74.000 ατόμων. Αποτελείται από τέσσερις επιχειρησιακές μονάδες: Οικιακές Συσκευές & Air Solution, Οικιακή Ψυχαγωγία, Εξαρτήματα Οχημάτων και Επαγγελματικές Λύσεις με παγκόσμια έσοδα άνω των 64 δισεκατομμυρίων USD το 2023. Η LG είναι ηγέτιδα εταιρεία παγκοσμίως σε παραγωγή καταναλωτικών και εμπορικών προϊόντων όπως οθόνες τηλεοράσεων, οικιακές συσκευές, λύσεις κλιματισμού θέρμανσης – ψύξης, οθόνες, εξαρτήματα και λύσεις για την αυτοκινητοβιομηχανία, και το premium brand LG SIGNATURE και το έξυπνο LG ThinQ είναι γνωστά παγκοσμίως. Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε την ηλεκτρονική διεύθυνση www.LGnewsroom.com.

Σχετικά με την LG Electronics Ελλας ΜΑΕ
Η LG Electronics Ελλάς ΜΑΕ, ιδρύθηκε ως θυγατρική εταιρία το 2002, στο πλαίσιο της διεθνούς στρατηγικής για ακόμη πιο γρήγορη και αποτελεσματική ανάπτυξη. Στόχος είναι να συνεισφέρει δυναμικά τόσο στην ελληνική, όσο και στην ευρωπαϊκή αγορά, βασιζόμενη στη μακρόχρονη εμπειρία της εταιρίας, με αρωγούς την τεχνολογική υπεροχή, το πρωτοποριακό design και την έμφαση σε ποιοτικές υπηρεσίες pre- και after-sales. H LG Electronics Ελλάς ΜΑΕ έχει καθιερωθεί ως πρωτοπόρος σε όλες τις εξελίξεις της ψηφιακής εποχής ενώ έχει εδραιωθεί στην αντίληψη των καταναλωτών και των συνεργατών της. Στη διάρκεια της πορείας της, η εταιρία έχει παρουσιάσει πολλά νέα προϊόντα, έχει εφαρμόσει νέες τεχνολογίες στην κατασκευή ψηφιακών λύσεων και συνεχίζει να ισχυροποιεί τη θέση της στην εγχώρια αγορά, με την παρουσίαση καινοτόμων καταναλωτικών λύσεων υψηλού σχεδιασμού για την οικιακή ψυχαγωγία και τις οικιακές συσκευές. Επιπλέον, η LG Electronics Ελλάς ΜΑΕ προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις σε επαγγελματίες και επιχειρήσεις, καθώς το επαγγελματικό τμήμα LG Business Solutions έχει γνωρίσει ιδιαίτερη ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια, ολοκληρώνοντας με επιτυχία συνεργασίες με κορυφαίες ελληνικές επιχειρήσεις, αλλά και διεθνείς και εγχώριες τουριστικές μονάδες, προσφέροντας λύσεις με προηγμένα συστήματα HVAC, οθόνες digital signage, ξενοδοχειακές τηλεοράσεις και προϊόντα φωτισμού LED. Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε την ηλεκτρονική διεύθυνση www.lg.com/gr, αλλά και το αποκλειστικό www.lg.com/gr/business.

Οι απόψεις που αναφέρονται στο κείμενο είναι προσωπικές του αρθρογράφου και δεν εκφράζουν απαραίτητα τη θέση του SLpress.gr

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση του άρθρου από άλλες ιστοσελίδες χωρίς άδεια του SLpress.gr. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των 2-3 πρώτων παραγράφων με την προσθήκη ενεργού link για την ανάγνωση της συνέχειας στο SLpress.gr. Οι παραβάτες θα αντιμετωπίσουν νομικά μέτρα.

Ακολουθήστε το SLpress.gr στο Google News και μείνετε ενημερωμένοι

0
Kαταθέστε το σχολιό σαςx