Νέα καμπάνια της PepsiCo Hellas για το Lipton Ice Tea Sparkling

Η PepsiCoHellas συμμετέχει με τα εμβληματικά της προϊόντα για 2η χρονιά στην Έκθεση HORECA

Τη νέα της στρατηγική για το brand του Lipton, παρουσίασε η PepsiCoHellas, μέσα από το λανσάρισμα της νέας καμπάνιας της για το Lipton Ice Tea Sparkling.

 

«Το φαγητό έχει καλύτερη γεύση με Lipton» (“FoodtastesbetterwithLipton”) αποτελεί το κεντρικό μήνυμα, αναδεικνύοντας μία νέα, πρωτότυπη, ανατρεπτική γευστική συνήθεια για το κοινό: τον συνδυασμό του φαγητού με το Lipton Ice Tea Sparkling. Μία νέα διατροφική συνήθεια με ένα ιδιαίτερο γευστικό χαρακτήρα και αποτέλεσμα, το οποίο (ίσως) κανείς δεν είχε σκεφτεί μέχρι σήμερα! Για την επικοινωνία και την προβολή αυτού του νέου μηνύματος στη χώρα μας, η PepsiCo Hellasσυνεργάστηκε με δύο από τους δημοφιλέστερους Έλληνες σεφ – τον Σωτήρη Κοντιζά και τον Πάνο Ιωαννίδη – δημιουργώντας δύο εξίσου απολαυστικές ταινίες για το νέο δροσιστικό αναψυκτικό που, με το ελαφρύ του ανθρακικό, έρχεται να απογειώσει με φρεσκάδα και αρώματα την απόλαυση σε κάθε γεύμα.

Μέσα από τις ευρηματικές και διασκεδαστικές ιστορίες με τίτλους “Μερακλήδες” και “Δεν είναι πλακίτσα”, βρίσκουμε τους δύο σεφ να παραγγέλνουν τα αγαπημένα τους street food γεύματα σε μία υπαίθρια καντίνα και να τα συνδυάζουν με Lipton Ice Tea Sparkling, προς μεγάλη έκπληξη του καντινιέρη. Μια έκπληξη που μετατρέπεται σε πηγαίο ενδιαφέρον, καθώς οι πολύπειροι σεφ ξέρουν καλά πως “Το φαγητό έχει καλύτερη γεύση με Lipton”!

Την υλοποίηση της καμπάνιας υπογράφει η Cambo, σε συνεργασία με την εταιρία παραγωγής BrightShoe και σκηνοθεσία του Στάθη Μουρδουκούτα. Η νέα επικοινωνία πραγματοποιείται σε τηλεόραση και σε όλα τα ψηφιακά μέσα, ενώ έχει πλαισιωθεί εικαστικά και με παρουσία στο metro, αλλά και σε στάσεις λεωφορείων.

Σχετικά με την PepsiCo

Οι καταναλωτές απολαμβάνουν τα προϊόντα της PepsiCo 1 δισεκατομμύριο φορές την ημέρα σε περισσότερες από 200 χώρες σε όλο τον κόσμο. Ο κύκλος εργασιών της PepsiCo το 2022 ξεπέρασε τα 86,4 δις και προήλθε κυρίως από τα προϊόντα Frito – Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker και Tropicana. Η γκάμα των προϊόντων της PepsiCo περιλαμβάνει ένα ευρύ φάσμα από απολαυστικά τρόφιμα και ποτά, εκ των οποίων οι 23 μάρκες φέρνουν η καθεμία περισσότερο από $1δις τζίρο σε πωλήσεις. Στην καρδιά της PepsiCo βρίσκεται η φιλοσοφία μας «Winning with Purpose» – η θεμελιώδης πεποίθησή μας ότι η επιτυχία της εταιρείας μας είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τη βιωσιμότητα της κοινωνίας.

Πιστεύουμε ότι βελτιώνοντας συνεχώς τα προϊόντα τα οποία πουλάμε, λειτουργώντας υπεύθυνα για την προστασία του πλανήτη μας και ενδυναμώνοντας τους εργαζόμενους μας σε όλο τον κόσμο, έχουμε τα στοιχεία εκείνα τα οποία επιτρέπουν στην PepsiCo να αποτελεί μία επιτυχημένη παγκόσμια εταιρεία, η οποία δημιουργεί μακροπρόθεσμη αξία για την κοινωνία και τους μετόχους της. Για περισσότερες πληροφορίες, μπείτε εδώ.

Οι απόψεις που αναφέρονται στο κείμενο είναι προσωπικές του αρθρογράφου και δεν εκφράζουν απαραίτητα τη θέση του SLpress.gr

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση του άρθρου από άλλες ιστοσελίδες χωρίς άδεια του SLpress.gr. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των 2-3 πρώτων παραγράφων με την προσθήκη ενεργού link για την ανάγνωση της συνέχειας στο SLpress.gr. Οι παραβάτες θα αντιμετωπίσουν νομικά μέτρα.

Ακολουθήστε το SLpress.gr στο Google News και μείνετε ενημερωμένοι