Νέα τηλεοπτική καμπάνια της Visa και της EuroLeague με την υπογραφή της Publicis Greece

Νέα τηλεοπτική καμπάνια της Visa και της EuroLeague με την υπογραφή της Publicis Greece

Η νέα τηλεοπτική ταινία της Visa για τη χορηγία της EuroLeague είναι αφιερωμένη στους παθιασμένους με το μπάσκετ!

Η Publicis Greece εμπνέεται από τους “κολλημένους” φιλάθλους, που δεν μπορούν να αποχωριστούν το αγαπημένο τους άθλημα. Όπου κι αν είναι, ό,τι κι αν κάνουν, το μπάσκετ τούς ακολουθεί παντού. Κανείς, όμως, δεν τους καταλαβαίνει, εκτός από τη Visa, που μοιράζεται το ίδιο πάθος και το ζει μαζί τους.

Σε μία ταινία, που την παραγωγή ανέλαβε η Takes 2 Productions, σε σκηνοθεσία Χρήστου Κανάκη και με τη συμμετοχή των Ματίας Λεσόρ και Σακίλ ΜακΚίσικ, το μπασκετικό θερμόμετρο ανεβαίνει, μιλώντας στην καρδιά των απανταχού φιλάθλων.

Οι απόψεις που αναφέρονται στο κείμενο είναι προσωπικές του αρθρογράφου και δεν εκφράζουν απαραίτητα τη θέση του SLpress.gr

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση του άρθρου από άλλες ιστοσελίδες χωρίς άδεια του SLpress.gr. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των 2-3 πρώτων παραγράφων με την προσθήκη ενεργού link για την ανάγνωση της συνέχειας στο SLpress.gr. Οι παραβάτες θα αντιμετωπίσουν νομικά μέτρα.

Ακολουθήστε το SLpress.gr στο Google News και μείνετε ενημερωμένοι

0
Kαταθέστε το σχολιό σαςx