Robin Consulting-Όμιλος Andronis: Νέο σύστημα Salesforce CRM στα ξενοδοχεία του ομίλου

Robin Consulting-Όμιλος Andronis: Νέο σύστημα Salesforce CRM στα ξενοδοχεία του ομίλου

Η Robin Consulting ανακοινώνει την επιτυχημένη υλοποίηση του Salesforce CRM στα ξενοδοχεία του ομίλου Andronis, σηματοδοτώντας έτσι ένα ακόμη βήμα στον ψηφιακό μετασχηματισμό του κορυφαίου luxury hospitality brand. Με αυτή τη λύση, η Robin Consulting δίνει τη δυνατότητα στην εμπορική ομάδα των Andronis να αναβαθμίσει τη διαχείριση των B2B πωλήσεων και συνεργασιών μέσα από το Salesforce, ενισχύοντας τη στρατηγική ανάπτυξη του ομίλου.

Η υλοποίηση του Salesforce CRM για τον όμιλο Andronis φέρνει ουσιαστική βελτίωση στη διαχείριση των B2B πωλήσεων, προσφέροντας ένα κεντρικοποιημένο σύστημα για την πραγματική διαχείριση των εταιρικών πελατών, των ταξιδιωτικών πρακτορείων και των διάφορων τουριστικών συνεργατών.

Η διασύνδεση του Salesforce με το Opera PMS -ένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία της υλοποίησης- διασφαλίζει ότι κρίσιμη πληροφορία για τις κρατήσεις είναι άμεσα διαθέσιμες στην εμπορική ομάδα, επιτρέποντας ταχύτερες και πιο στοχευμένες κινήσεις.

Με το Salesforce CRM και την τεχνογνωσία της Robin Consulting, ο όμιλος Andronis αποκτά ένα ισχυρό εργαλείο ανάπτυξης, ενδυναμώνοντας τη θέση του στην αγορά του luxury hospitality.

Οι απόψεις που αναφέρονται στο κείμενο είναι προσωπικές του αρθρογράφου και δεν εκφράζουν απαραίτητα τη θέση του SLpress.gr

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση του άρθρου από άλλες ιστοσελίδες χωρίς άδεια του SLpress.gr. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των 2-3 πρώτων παραγράφων με την προσθήκη ενεργού link για την ανάγνωση της συνέχειας στο SLpress.gr. Οι παραβάτες θα αντιμετωπίσουν νομικά μέτρα.

Ακολουθήστε το SLpress.gr στο Google News και μείνετε ενημερωμένοι

0
Kαταθέστε το σχολιό σαςx