“This will blue your mind”: Η 1664 Blanc γιόρτασε την άφιξή της στην ελληνική αγορά με μία υπόσχεση
11/06/2025
Η 1664 Blanc, η μπύρα στην ξεχωριστή μπλε φιάλη, γιόρτασε, την Πέμπτη 5 Ιουνίου, το λανσάρισμά της στην ελληνική αγορά. Κάνοντας πραγματικότητα το concept “This will blue your mind”, η μάρκα διοργάνωσε ένα εντυπωσιακό exclusive event, αντιπροσωπευτικό της μοντέρνας φινέτσας, των σύγχρονων vibes και του ιδιαίτερου σχεδιαστικού και γευστικού της χαρακτήρα.
Περισσότεροι από 200 εκλεκτοί καλεσμένοι, έζησαν την υπόσχεση που τους είχε δώσει η 1664 Blanc, αφού η εμπειρία ήταν πραγματικά mind…blueing!
Εκπρόσωποι από τον χώρο του lifestyle, των media και της μόδας, καθώς και συνεργάτες της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, έδωσαν το «παρών», επιβεβαιώνοντας ότι το μπλε της Blanc δεν είναι απλώς ένα χρώμα — είναι statement. Ανάμεσά τους, οι: Φαίη Σκορδά, Κέισι Μίσιου, Μαρίνα Βερνίκος, Δωροθέα και Γκαία Μερκούρη, Αποστόλης Τότσικας, Ρούλα Ρέβη, Δημήτρης Ουγγαρέζος, Βάλια Χατζηθεοδώρου και Ελένη Τσολάκη.
Το αποκορύφωμα της βραδιάς ήρθε με τον διεθνώς αναγνωρισμένο Έλληνα dj LIVA K, που προσέφερε στους καλεσμένους ένα τρίωρο privé dance dj set και μετέτρεψε το event σε μια μοναδική εμπειρία που τα είχε όλα: γεύση, ρυθμό, στυλ και αυθεντικότητα.
Η 1664 Blanc είναι μια premium μπύρα με διεθνή απήχηση, που ξεχωρίζει για το φρουτώδες αρωματικό της προφίλ, την ιδιαίτερη γεύση της και – φυσικά – την iconic μπλε φιάλη. Ένα fashion-forward προϊόν που συνδυάζει γεύση, στυλ και χαρακτήρα.
Η Μαρία Ηρωίδη, Marketing Director της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, δήλωσε σχετικά:
«Σήμερα γιορτάσαμε την άφιξη ενός πραγματικά iconic brand στην ελληνική αγορά. Η 1664 Blanc είναι μια πρόταση που ενώνει τη φρεσκάδα με την αισθητική, τη γεύση με την εμπειρία. Μας δίνει τη δυνατότητα να διευρύνουμε τη σχέση μας με τον σύγχρονο καταναλωτή, ενδυναμώνοντας την παρουσία μας στην premium κατηγορία μπύρας με ένα μοναδικό και μοντέρνο brand που δεν περνά απαρατήρητο.»
Η 1664 Blanc διανέμεται στην Ελλάδα μέσω του δικτύου της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας και είναι ήδη διαθέσιμη σε επιλεγμένα σημεία κατανάλωσης, προσκαλώντας το κοινό να ανακαλύψει έναν κόσμο απόλαυσης και modern-chic αισθητικής.
Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία
Με σταθερό βηματισμό, εξωστρέφεια, καινοτομία και κυρίως τους ανθρώπους της, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία αναπτύσσεται σταθερά, συμβάλλοντας ουσιαστικά στην εξέλιξη του κλάδου της ζυθοποιίας στη χώρα μας.
H Ολυμπιακή Ζυθοποιία διαθέτει 2 ιδιόκτητες μονάδες παραγωγής στη Σίνδο και τη Ριτσώνα, δυναμικότητας 2,1 εκατ. εκατόλιτρων ετησίως, όπου παράγονται 16 προϊόντα: ΦΙΞ Ελλάς, ΦΙΞ Μαύρη, ΦΙΞ Άνευ, ΦΙΞ Άνευ Λεμόνι, ΦΙΞ Άνευ Σαγκουίνι, Μythos, Mythos 0,0%, Mythos Radler, Mythos Ice, Kaiser, Carlsberg, ΝΗΣΟΣ Pilsner, Henninger, Tuborg Soda, Τuborg Tonic Water και η σειρά των mixers Tuborg Lemon / Pineapple-Lime & Spearmint / Pink Grapefruit-Blood Orange/ Mango & Passionfruit.
H Ολυμπιακή Ζυθοποιία αξιοποιεί ένα εκτενές δίκτυο συνεργατών, προμηθευτών και σημείων πώλησης, τόσο εντός όσο και εκτός συνόρων, με παρουσία σε σχεδόν 40 χώρες και στις 5 ηπείρους, εξυπηρετώντας καθημερινά χιλιάδες καταναλωτές. Παράλληλα, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία εισάγει και διανέμει στη χώρα μας διεθνώς αναγνωρισμένες μάρκες, όπως: τις ιρλανδικές μπύρες Guinness και Kilkenny, τη γαλλική Kronenbourg 1664 Blanc, τη βέλγικη Grimbergen, τη βαυαρικής προέλευσης weissbier Schneider Weisse και τον μηλίτη Somersby.