Το Dixan για 2η χρονιά «Έπαιξε Καθαρά» κατά του εκφοβισμού εντός και εκτός γηπέδων
23/12/2025
Για δύο συνεχόμενα χρόνια, το Dixan στέκεται δίπλα σε γονείς, παιδιά και προπονητές, προωθώντας τον «καθαρό» παιδικό αθλητισμό.
Με πυξίδα το «καθαρό» παιχνίδι και το ευ αγωνίζεσθαι, η Henkel Consumer Brands και το Dixan, για δύο συνεχόμενες χρονιές, αναλαμβάνουν κοινωνική δράση κατά του εκφοβισμού εντός και εκτός των αγωνιστικών χώρων, μέσω του προγράμματος «Παίξε Καθαρά». Παιδιά, γονείς και προπονητές εκπαιδεύονται για ένα μέλλον χωρίς βία, εκφοβισμό και διακρίσεις αλλά με σεβασμό και συμπερίληψη.
Κατά τα πρώτα δύο χρόνια υλοποίησής του προγράμματος, το Dixan έχει πραγματοποιήσει 23 δράσεις σε παιδικές Ακαδημίες και Camps ποδοσφαίρου, εκπαιδεύοντας 2.900 παιδιά και 300 προπονητές. Σημαντικό πυλώνα του προγράμματος αποτελεί η συζήτηση και αλληλοεπίδραση με τους γονείς των παιδιών, οι οποίοι ξεπέρασαν τους 5.900 συμμετέχοντες.
Ως μέρος του ευρύτερου Προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης του Dixan, «Ξεκάθαρα Μαζί», το πρόγραμμα έχει επιτύχει συνολικά τον στόχο του, παρέχοντας μια ολοκληρωμένη και αποτελεσματική πλατφόρμα δράσεων, με σεμινάρια, διαλέξεις, αθλητικά παιχνίδια και αγώνες, που προάγουν τις αξίες του δίκαιου παιχνιδιού και συμβάλλουν ουσιαστικά στην πρόληψη και καταπολέμηση του εκφοβισμού.
«Στρατηγική προτεραιότητα μας στη Henkel είναι να εργαζόμαστε για ένα καλύτερο μέλλον για τις επόμενες γενιές. Ο αθλητισμός αποτελεί ένα ισχυρό κοινωνικό εργαλείο, που μας επιτρέπει να μεταφέρουμε όσα μαθαίνουμε στο γήπεδο στις κοινωνικές μας σχέσεις και αλληλεπιδράσεις. Τα τελευταία δύο χρόνια, μέσα από το πρόγραμμα, «Παίξε Καθαρά», γινόμαστε συμπαίκτες με παιδιά, γονείς και προπονητές και, όλοι μαζί ως μια ομάδα, στέλνουμε ένα ηχηρό μήνυμα κατά του εκφοβισμού. Δεν φροντίζουμε μόνο για πιο καθαρά ρούχα, αλλά και ένα πιο καθαρό περιβάλλον και μια πιο καθαρή κοινωνία», δήλωσε o Θάνος Καλουδιώτης, Ηead of Sustainability & Laundry Category για την Henkel Consumer Brands, Ελλάδας & Κύπρου.
Το τελευταίο σφύριγμα του δεύτερου κύκλου του προγράμματος έγινε στις εγκαταστάσεις της αθλητικής ακαδημίας ποδοσφαίρου ΑΟ Λουτράκι, ενισχύοντας την αυτοπεποίθηση και αυτοεκτίμηση των νέων αθλητών & αθλητριών που συμμετείχαν.
Πληροφορίες για τη Henkel
Με τα εμπορικά σήματα, τις καινοτομίες και τις τεχνολογίες της, η Henkel κατέχει ηγετική θέση τόσο στον βιομηχανικό όσο και στον καταναλωτικό τομέα σε όλο τον κόσμο. Η επιχειρηματική μονάδα Συγκολλητικών Τεχνολογιών (Adhesive Technologies) κατέχει ηγετική θέση στην παγκόσμια αγορά σε κόλλες, στεγανωτικά και λειτουργικές επιστρώσεις. Με την Consumer Brands, η εταιρεία κατέχει ηγετικές θέσεις στους τομείς της περιποίησης μαλλιών, του πλυσίματος των ρούχων και του καθαρισμού του σπιτιού σε πολλές αγορές και κατηγορίες πολλών χωρών του κόσμου. Τα τρία κύρια εμπορικά σήματα της εταιρείας είναι η Loctite, το Persil και το Schwarzkopf. Το οικονομικό έτος 2024, η Henkel σημείωσε πωλήσεις άνω των 21,6 δισεκατομμυρίων ευρώ και προσαρμοσμένα λειτουργικά κέρδη περίπου 3,1 δισεκατομμυρίων ευρώ. Οι προνομιακές μετοχές Henkel είναι εισηγμένες στο γερμανικό Χρηματιστήριο βάσει του δείκτη DAX. Η Henkel έχει μακρά παράδοση στην αειφόρο ανάπτυξη, διαθέτοντας μια σαφή στρατηγική βιωσιμότητας με συγκεκριμένους στόχους. Η Henkel ιδρύθηκε το 1876 και σήμερα απασχολεί περίπου 47.000 άτομα σε όλο τον κόσμο – μια ετερογενή ομάδα, που είναι ενωμένη κάτω από μια ισχυρή εταιρική κουλτούρα, κοινές αξίες και έναν κοινό σκοπό: «Πρωτοπόροι στην καρδιά για το καλό των γενεών». Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε τον ιστότοπο www.henkel.com





