ΑΠΟΨΗ

Γάμος ομόφυλων, woke ατζέντα και συμφέρον των παιδιών

Με ανακοίνωση τους 26 φεμινίστριες καταδικάζουν τον ομοφοβικό λόγο για τα ομόφυλα ζευγάρια

Πριν από 2.500 χρόνια οι αρχαίοι Έλληνες φιλόσοφοι και ειδικότερα ο θείος Πλάτων στον διάλογό του “Πρωταγόρας” ασχολήθηκε με την “Αρετή”, μέγιστη έκφανση της οποίας αποτελούσε μαζί με την οσιότητα και ανδρεία η δικαιοσύνη. Μάλιστα δε, διεξοδικά στον άνω διάλογο αναφέρθηκε ότι η δικαιοσύνη αποτελεί την μέγιστη των αρετών όχι μόνο για τον πολίτη αλλά και για την Πολιτεία.

Είναι δε σε αντιδιαστολή η έννοια της δικαιοσύνης με το “Δίκαιο”, δηλαδή τους νόμους που δημιουργούν οι νομοθέτες, εξαιτίας του οποίου εμφιλοχωρούν ατέλειες, λάθη, αλλά και αντίθετα με τα ήθη και τα έθιμα και την εν γένει κρατούσα ηθική τάξη διαλαμβανόμενα εις τους νόμους. Οι Έλληνες φιλόσοφοι και τα όσα πρέσβευαν απετέλεσαν την απαρχήν της Αναγέννησης, η οποία συνέβη κυρίως εις την Ιταλία. Και φυσικά απετέλεσαν οι διδαχές των Ελλήνων φιλοσόφων την βάση της δημιουργίας του δυτικού πολιτισμού με έννοιες όπως Δημοκρατία, Δικαιοσύνη, Ισότητα κλπ.

Ήταν αυτό το οποίο ο ιδρυτής της ΝΔ Κωνσταντίνος Καραμανλής είχε αναφέρει στο Κοινοβούλιο ότι δηλαδή ανήκομε εις την Δύση. Ποιος όμως περίμενε ότι μέλος της εκτελεστικής εξουσίας προκειμένου να πείσει βουλευτές και υπουργούς να ψηφίσουν το νομοσχέδιο (που εμείς ακόμη δεν γνωρίζουμε) θα ισχυριζόταν ότι ανήκομεν εις την Δύση. Σε ποια Δύση θέλομε να ανήκομε; Σε αυτή η οποία, απ’ ό,τι προκύπτει τείνει να σαπίσει ηθικά; Σ’ αυτήν εις την οποίαν αναφέρθηκε συμβουλάτορας του πρωθυπουργού περί τα οικονομικά, βάζοντας μία γραμμή στην οποίαν η πατρίδα μας και άλλες χώρες που ασπάζονται την Ορθοδοξία, ανήκουν στις πολιτιστικά υπανάπτυκτες! Προσέβαλε τους Έλληνες, χωρίς ο πρωθυπουργός, εάν διαφωνούσε, να τον αποπέμψει.

Τελικά φαίνεται ότι υπάρχει προσπάθεια να αλλάξουν την γνώμη βουλευτών της ΝΔ, μολονότι «Οι βουλευτές έχουν απεριόριστο το δικαίωμα της γνώμης και ψήφου κατά συνείδηση». Φαίνεται πως η ψήφος των βουλευτών(μηδέ εξαιρουμένης της αντιπολιτεύσεως) στο νόμο περί γάμου των ομόφυλων (το ορθόν είναι ομοφυλόφιλων ατόμων) συνιστά ψήφο εμπιστοσύνης για την παρούσα κυβέρνηση! Φαίνεται ότι η επίκλησις του Συντάγματος γίνεται μόνον για ότι την βολεύει και όχι για ό,τι τίθεται εμπόδιο εις την μακροημέρευσή της!

Γάμος και ένωση

Η μνεία δε της λέξεως “γάμος” δεν τυγχάνει ορθή. Εφόσον ομιλούμε για άτομα του αυτού φύλου πρόκειται περί ενώσεως. Γάμος εδώ και χιλιάδες χρόνια γινόταν μεταξύ άνδρα και γυναίκας. Ας μην ξεχνάμε ότι και Ιησούς Χριστός, το πρώτο του θαύμα το έκανε στην Κανά, όπου ευλόγησε τον γάμο. Υπάρχει δε η ευχή «αυξάνεσθε και πληθύνεσθε», γι’ αυτό άλλωστε γίνεται και ο γάμος. Στο Σύνταγμα (άρθρο 21) κατοχυρώνεται υπό την προστασία του κράτους, η οικογένεια ως θεμέλιο της συντήρησης και προαγωγής του έθνους, καθώς και ο γάμος, η μητρότητα και η παιδική ηλικία. Στο ίδιο δε άρθρο στην παρ. 5 αποτελεί υποχρέωση του κράτους ο σχεδιασμός και η εφαρμογή δημογραφικής πολιτικής, καθώς και η λήψη όλων των αναγκαίων μέτρων για την πολιτική αυτή.

Πώς λοιπόν με αυτά που σχεδιάζει η κυβέρνησις συνεπικουρούμενη από την μείζονα αντιπολίτευση θα προστατευθούν οι βασικές αρχές που προστατεύονται από το κράτος, δηλαδή η οικογένεια (όπως την ξέρουμε ως τώρα) ως θεμέλιο της προαγωγής του έθνους; Όπως φαίνεται, υπάρχει εργώδης προσπάθεια να εφαρμοστεί η woke ατζέντα,  η ατζέντα της ορθοπολιτικής δικτατορίας της μιας άποψης, την οποίαν οι κρατούντες με την βοήθεια των ΜΜΕ προσπαθούν να επιβάλλουν, χειραγωγώντας την κοινή γνώμη.

Οι αναφορές δε περί ευρωπαϊκής νομοθεσίας και ως εκ τούτου υποχρεωτικότητας για την εσωτερική έννομη τάξη, δεν ευσταθούν, καθόσον το κάθε έθνος-κράτος καθορίζει το δικό του νομικό πλαίσιο. Βέβαια, οι νόμοι αλλάζουν όταν έχει διαμορφωθεί μια κοινωνική κατάστασις (κοινωνικό ον) το οποίο ευρισκόμενο σε διαλεκτική κατά τον Έγελο σχέση, με το “δικαιικό δέον”, αποτελεί την κινητήρια διαλεκτική δύναμη προκειμένου να αλλάξει ένας νόμος.

Έχουν αλλάξει τόσο πολύ τα κοινωνικά δεδομένα όπου πρέπει κατά παράβασιν του Συντάγματος αλλά και των ηθικών αρχών, για να πρέπει να αλλάξει ο ορισμός της λέξεως “γάμος” ξεθεμελιώνοντας έτσι δεδομένα χιλιετιών; Το ότι ανήκομεν εις την Δύσιν μας κάνει να δεχόμαστε το οτιδήποτε εφαρμόζεται εις την Δύσιν; Δηλαδή η νομική δυνατότητα των παιδόφιλων σε χώρες όπως η Ολλανδία (πρώτη από το 2001 έχει θεσμοθετήσει τον νόμο ομόφυλων ζευγαριών) να επισκέπτονται χώρες της Ασίας και να ασελγούν σε ανήλικα παιδιά τα οποία η φτώχεια τα οδηγεί στην πορνεία, πρέπει να γίνει θεσμός και στην πατρίδα μας;

Woke ατζέντα

Η κρατούσα τάξις στην Ελλάδα αποβλέπει όχι στο έθνος-κράτος και το συμφέρον του, αλλά στις διεθνείς επιταγές της ορθοπολιτικής woke ατζέντας. Έγινε αναφορά από επίσημα χείλη ότι ο νόμος αυτός γίνεται για να προστατευτούν τα παιδιά που τυχόν υπάρχουν σε τέτοια ζευγάρια, τα οποία δεν έχουν τελέσει γάμο. Αυτό είναι ψευδές καθόσον υπάρχει δυνατότητα, και με δεδομένη την ύπαρξη του συμφώνου συμβιώσεως (ν. 4356/2015) να επιληφθούν όπως και όλα τα προβλήματα μεταξύ ζευγαριών του αυτού φύλου επιλύονται από τον ανωτέρω νόμο.

Εάν η επισπεύδουσα –για ποιο λόγο άραγε;– κυβέρνηση Μητσοτάκη ενδιαφέρεται για τα παιδιά, ας φροντίσει να εξαλείψει τις δυσκολίες που υπάρχουν προκειμένου ένα ζευγάρι μιας παραδοσιακής οικογένειας να υιοθετήσει ένα παιδί. Όλοι μας γνωρίζουμε ότι αυτό είναι πάρα πολύ δύσκολο και παρ’ όλα αυτά δεν έχουν αρθεί αυτές οι δυσκολίες. Στις σχετικές δε διατάξεις του Α.Κ. (15010, 1511 ΑΚ) αυτό το οποίο έχει την μεγαλύτερη σημασία είναι το συμφέρον του ανήλικου τέκνου. Αναρωτήθηκαν άραγε οι κυβερνώντες εάν, σε περίπτωση που θεσμοθετηθεί ο “γάμος” ομόφυλων, το παιδί θα μεγαλώνει σωστά από άποψη ψυχικής υγείας;

Άλλωστε, άλλα συναισθήματα δημιουργεί η πατρική παρουσία σε μια οικογένεια και άλλα η μητρική. Εάν ψηφισθεί αυτό το νομοσχέδιο πώς προστατεύεται η μητρότητα; Μέσω της παρένθετης μητρότητας; Ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολιτεύσεως έχει εκφρασθεί ότι επιθυμεί να αποκτήσει δύο αγόρια με παρένθετη μητέρα, για τα οποία έχει επιλέξει και τα ονόματά τους. Για όλα αυτά που ακούγονται οι γυναίκες μέσω των συλλόγων τους και των δηλώσεών τους γιατί δεν διαμαρτύρονται στο γεγονός ότι μία γυναίκα, εξαιτίας της φτώχειας της βεβαίως, αναγκάζεται να μετατραπεί στην ουσία σε ένα “δοχείο” αναπαραγωγής;

Διαβάζοντας δε κάποιος το άρθρο 44 του Συντάγματος στην παρ. 2 βλέπει ότι «δημοψήφισμα προκηρύσσεται από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας με διάταγμα και για ψηφισμένα νομοσχέδια που ρυθμίζουν σοβαρό κοινωνικό ζήτημα, εκτός από τα δημοσιονομικά, εφόσον αυτό αποφασισθεί…» Σε μια τέτοια περίπτωση γιατί δεν διενεργείται δημοψήφισμα; Δεν αποτελούν τα πιο πάνω σοβαρό κοινωνικό ζήτημα; Δεν θα πρέπει να ληφθεί υπόψιν και ο Έλλην πολίτης, όταν κατά το άρθρο 1 παρ. 2 «θεμέλιο του πολιτεύματος είναι η λαϊκή κυριαρχία» και παρ. 3 «όλες οι εξουσίες πηγάζουν από τον λαό, υπάρχουν υπέρ αυτού και του έθνους και ασκούνται όπως ορίζει το Σύνταγμα»; Εκτός και αν ο καταστατικός χάρτης της χώρας έχει ήδη παύσει να ισχύει και δεν το έχουμε αντιληφθεί.

Τελειώνοντας και εν αναμονή του νομοσχεδίου, έρχεται στο μυαλό μου η ρήσις του Έρικ Χόφερ: «μια εποχή με πολλά λόγια ακολουθείται από μια εποχή με γεγονότα».


O Βασίλης Οπλατζάκης είναι δικηγόρος

Οι απόψεις που αναφέρονται στο κείμενο είναι προσωπικές του αρθρογράφου και δεν εκφράζουν απαραίτητα τη θέση του SLpress.gr

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση του άρθρου από άλλες ιστοσελίδες χωρίς άδεια του SLpress.gr. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των 2-3 πρώτων παραγράφων με την προσθήκη ενεργού link για την ανάγνωση της συνέχειας στο SLpress.gr. Οι παραβάτες θα αντιμετωπίσουν νομικά μέτρα.

Ακολουθήστε το SLpress.gr στο Google News και μείνετε ενημερωμένοι