ΓΝΩΜΗ

Που οδηγεί ο εποικισμός της ελληνικής επαρχίας με μουσουλμάνους;

Που οδηγεί ο εποικισμός της ελληνικής επαρχίας με μουσουλμάνους; Ευγενία Σαρηγιαννίδη

«Των οικιών ημών εμπιπραμένων ημείς άδομεν», Θουκυδίδης… Ήδη πριν από πέντε περίπου χρόνια σε προφορική δήλωσή της η κ. Ντόρα Μπακογιάννη μας είχε πληροφορήσει για το σχέδιο που αφορά τον εποικισμό της ελληνικής υπαίθρου και για το ενδεχόμενο εγκατάστασης μεταναστών (η συντριπτική πλειονότητα έχουν εισέλθει παράνομα) σε χωριά ανά την επικράτεια.

Δήλωνε ότι η πρόταση που η ίδια είχε καταθέσει ήταν «να διαχωριστούν, να επιμεριστούν σε χωριά και να τοποθετηθούν μεταξύ των χωριών που έχουν ανάγκη από χέρια για να μπορούν να βοηθήσουν και να βρουν δουλειά οι άνθρωποι αυτοί και ταυτόχρονα να υπάρχουν σχολεία, ώστε να μπορούν να πηγαίνουν τα παιδιά τους». Διευκρίνιζε ότι «κάτι τέτοιο θα ήταν εφικτό να γίνει, διότι η Ύπατη Αρμοστεία και τα διάφορα προγράμματα πληρώνουν στους ανθρώπους σε αυτά τα συγκεκριμένα χωριά νοίκια τα οποία είναι σημαντικά, όταν κατατίθενται στην οικονομική ζωή ενός χωριού».

Αυτά είχε ήδη εξαγγείλει το 2019 η κ. Μπακογιάννη πολύ πριν με Προεδρικό Διάταγμα (15-4-2025, αρ. φύλλου 194 της ΕτΚ) θεσπιστεί επίσημα ότι κάθε οικισμός κάτω των 2.000 κατοίκων θα υποδεχθεί προσωρινά(;) 100 μετανάστες. Με Προεδρικό Διάταγμα παρακαλώ(!), τύπου “αποφασίζουμε και διατάζουμε”. Ποια Βουλή; Ποια αντιπολίτευση; Ποια δημοκρατία; Ποιοι νόμοι; Φαίνεται πως η κυβέρνηση μπέρδεψε το πολίτευμά μας με την Βασιλεία του Λουδοβίκου ΙΔ’ ο οποίος δήλωνε: «το κράτος είμαι εγώ». Αναλόγως και ο Πρωθυπουργός και ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας “αποφασίζουν και διατάσσουν” πως στην κατ’ ουσία “σατραπεία”, της πρώην ελληνικής επικράτειας, ήρθε η ώρα να αλλάξουμε λαό!

Αφού οι ίδιοι και οι προκάτοχοί τους δημιούργησαν τις οικονομικές, πολιτικές και κοινωνικές συνθήκες που απαξίωσαν τη ζωή στην επαρχία. Αφού άδειασαν τα χωριά από νέους και έμειναν στα απομακρυσμένα νησιά και στους ορεινούς όγκους κατά βάση υπέργηροι. Αφού έκλεισαν τα σχολεία, γιατί είχαν λίγους μαθητές και δεν συνέφερε το κράτος να τα λειτουργεί ή μάλλον –διόρθωση προς το πολιτικά ορθότερο– «γιατί συγχωνεύτηκαν τα σχολεία για να εξυπηρετηθούν καλύτερα οι ανάγκες της εκπαίδευσης»!

Αφού επιδοτήθηκε η καταστροφή της πρωτογενούς παραγωγής, δηλαδή “κόπηκαν” τα καΐκια έναντι επιδοτήσεων, “ξεκωλώθηκαν” (όπως μου έλεγαν αυτολεξεί απόγονοι αγροτών) οι ντόπιες παραδοσιακές παραγωγές και πάλι έναντι επιδοτήσεων. Αφού συρρικνώθηκαν οι κτηνοτροφικές μονάδες και τα γιδοπρόβατα έβοσκαν πλέον μόνο στο φεγγάρι, μιας και τα στελέχη του ΟΠΕΚΕΠΕ είχαν ανακαλύψει γαίες εκεί!

Αφού έσπειραν στα χωράφια φωτοβολταϊκά και στις κορυφές των βουνών ανεμογεννήτριες. Αφού η “βαριά βιομηχανία” της επαρχίας και όλης της χώρας έγινε ο τουρισμός. Αφού τα παιδιά των αγροτοκτηνοτρόφων σπούδασαν στο πανεπιστήμιο και δεν λέρωναν πια τα χέρια τους, εφόσον δούλευαν(;) στον τομέα των υπηρεσιών. Αφού καλλιεργήθηκε η νοοτροπία στο λαό “δεν είμαι Πακιστανός να δουλέψω στο χωράφι”…

Το σχέδιο για τον εποικισμό

Έρχεται το ξεπούλημα, όχι με αντίτιμο παχυλές επιδοτήσεις από την Ευρώπη, αλλά έναντι πινακίου φακής, συνεπώς με την ελπίδα είσπραξης ενός καλού ενοικίου που θα καταβάλει η Ύπατη Αρμοστεία και ευρωπαϊκά προγράμματα, ή ακόμα για μια θεσούλα σε “αντιρατσιστική” ΜΚΟ, ή για καμιά αποζημίωση, μια καλή μπίζνα βρε αδελφέ, με αφορμή λόγου χάρη την κατασκευή κέντρων φιλοξενίας… Και επειδή “ουδέν μονιμότερον του προσωρινού” και επειδή «τι θα τους κάνουμε τους ανθρώπους και τις οικογένειες τους, άπαξ και εγκατασταθούν; Θα τους διώξουμε; Άνθρωποι πρώτα από όλα είναι κι αυτοί…», θα ανοίξουμε και σχολεία για να λάβουν μια σωστή, πολυπολιτισμική, μειονοτική παιδεία, ώστε να αφομοιωθούν με επιτυχία στον χώρο που κάποτε ονομαζόταν Ελλάδα.

Το τι επιχειρείται είναι ηλίου φαεινότερο:

Πρώτον: Αλλαγή λαού και περιχαράκωσή του σε γκέτο με σύνορα εντός της επικράτειας. Κατασκευή εθνοτικών μειονοτικών πληθυσμών. Καλλιέργεια με το ζόρι του ρατσισμού και της μισαλλοδοξίας στον ελληνικό πληθυσμό, ο οποίος ήταν ανέκαθεν φιλόξενος. Διάλυση και κατακερματισμός της κοινωνίας, αφού δίπλα σε συρρικνωμένους αριθμητικά πληθυσμούς πολιτισμικά ομοίων Ελλήνων, γερασμένων ηλικιακά, θα τοποθετούνται εθνότητες νέων ανθρώπων, σε παραγωγική ηλικία, μουσουλμανικής κυρίως κουλτούρας και νοοτροπίας, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για το μαχητικό τους φρόνημα.

Δεύτερον: Ισχυροποίηση της μορφής του κράτους, που εμφανίζεται και οργανώνεται σταδιακά εδώ και 50-60 χρόνια. Το κράτος που έχει προκύψει τα τελευταία 60 χρόνια δεν είναι εθνικό. Είναι στην υπηρεσία των διεθνών αγορών, των ολιγαρχών και των οικονομικών ελίτ, δηλαδή πρόκειται για κράτος που στρέφεται συστηματικά κατά του λαού του και ιδίως κατά των μικρομεσαίων, των οποίων οργανώνει συστηματικά την φτωχοποίηση. Το κράτος αυτό είναι ανεκτικό με οτιδήποτε διασπά την κοινωνική, ηθική, πολιτισμική, πολιτική συνοχή της κοινωνίας.

Δηλαδή, με τους παραβάτες, τις μαφίες με τις οποίες διασυνδέεται, τους εισαγόμενους “παράτυπους μετανάστες”, τις κάθε λογής διαφορετικότητες που εμφανίζονται στο πολιτικό προσκήνιο και απαιτούν την αναγνώριση μειονοτικών δικαιωμάτων  κλπ. Με άλλα λόγια, έχει συντελεστεί μια πολιτική αντεπανάσταση που μετέτρεψε τα πάλαι ποτέ αστικά εθνικά κράτη σε τοπικούς τοποτηρητές στην υπηρεσία ενός εν δυνάμει παγκόσμιου κράτους.

Τελικά, αυτό που προκύπτει ως αποτέλεσμα των δυο προαναφερόμενων διεργασιών αλλαγής είναι πως πολιτικά, οι λαοί δεν πιστεύουν πια στον εαυτό τους και όταν προσπαθούν να αντισταθούν, αναφερόμενοι λόγου χάρη στην ιστορία τους ή στην σύνδεση της δημοκρατίας με την βούληση των πολλών, καταγγέλλονται σαν αντιδραστικοί, ρατσιστές, εθνικιστές κλπ από το ίδιο το κράτος τους! Όπως το επισημαίνει ο ιστορικός Emanuel Todd στο βιβλίο του “Η ήττα της Δύσης”, «τα πρώην εθνικά κράτη και οι κοινωνικές ελίτ που τα ελέγχουν πολιτικά, απεχθάνονται τον παραδοσιακό ιστορικό λαό τόσο πολύ, που δηλώνουν πλέον απροκάλυπτα την προτίμησή τους για την ΜΑΕΜ (Μαύρη Ασιατική Εθνοτική Μειονότητα)».

Αφού οι ιστορικοί λαοί δεν διαλύονται ως συλλογικές συνειδήσεις τόσο εύκολα, για να μεταβληθούν σε ένα εξατομικευμένο, νομαδικό πλήθος –όπως προέβλεπε ο Νέγκρι στο βιβλίο του “Αυτοκρατορία”–, τότε, γι’ αυτές τις ελίτ, είναι προτιμότερο οι λαοί της Ευρώπης να συρρικνωθούν ποσοτικά όσο χρειάζεται για να πάψουν να είναι πλειοψηφικοί στα εδάφη που ζούσαν ιστορικά, δηλαδή να γίνουν μειοψηφία στον τόπο τους. Σε αυτές τις συνθήκες δημογραφικής συρρίκνωσης και πολιτικοπολιτισμικής μετάβασης, φτάνουμε σε μια Ευρώπη mad max: γεμάτη επεισόδια μειονοτικών συγκρούσεων, βανδαλισμών και βίας. Η πολυπολιτισμικότητα είναι συγκρουσιακή.

“Πεθαίνω σαν Χώρα”

Το βλέπουμε σχεδόν καθημερινά σε όλη τη Δύση. Επί παραδείγματι, πριν από 2-3 μήνες, στη Γαλλία, όπου εφαρμόζεται το ίδιο πρόγραμμα εποικισμού της επαρχίας από εισαγόμενους αλλοδαπούς, καταδικάστηκε μια συμμορία φανατικών Ισλαμιστών σε φυλακίσεις, όταν συνελήφθησαν από την αντιτρομοκρατική υπηρεσία, λίγο πριν πραγματοποιήσουν το σχέδιο τους να εκτελέσουν σε μια νύχτα όλους ανεξαιρέτως τους κατοίκους (άντρες, γυναίκες, παιδιά, γέρους), ενός μικρού απομονωμένου χωριού της Βρετάνης (περιοχή Βρέστης).

Το “ανθρωπιστικό” σχέδιο της γαλλικής κυβέρνησης (πανομοιότυπο με το αντίστοιχο ελληνικό), ήταν να επανακατοικηθεί η “εγκαταλελειμμένη ύπαιθρος” με μετανάστες που αιτούνται άσυλο, δημιουργώντας γκέτο, χωρίς προφανώς να ερωτηθεί η τοπική κοινωνία! Παράλληλα, ένα σημαντικό τμήμα της δυτικής κοινής γνώμης, πολυάριθμο στις νεότερες σχετικά ηλικίες, απέχει, αγνοεί ή αδιαφορεί για τέτοιου είδους ζητήματα. Μοιάζει να ζει σε ένα ψευδεπίγραφα ειρηνικό και πολιτικά αδιάφορο κλίμα, με δόσεις ψευτοανθρωπισμού και αφ’ υψηλού αλληλεγγύης προς τους κατατρεγμένους του πλανήτη, “δεύτερης κατηγορίας πολίτες του κόσμου”.

Είναι εκείνο το τμήμα της κοινωνίας που αφού αναβαθμίστηκε κοινωνικά “πτυχιοποιούμενο”, θεώρησε πως ψευτοπροοδευτικές δηλώσεις τύπου “τα τσιγάρα είναι λαθραία όχι οι άνθρωποι”, καταδεικνύουν την ψυχοδιανοητική ανωτερότητα ενός εγγράμματου κοινωνικού “επιστήμονα”. Το ίδιο τμήμα της κοινωνίας δεν αισθάνεται ότι κάποιες ιστορικά θεμελιωμένες αντιπαλότητες ή εχθρότητες το αφορούν. Δεν πρέπει εξάλλου να υποτιμήσουμε την σημασία της άγνοιας, της ανιστορικότητας και της έλλειψης πολιτικής παιδείας στις συμπεριφορές και επιλογές lifestyle πολλών δυτικών ανθρώπων. Πολλοί από αυτούς δεν έχουν ιστορική μέθοδο σκέψης. Είναι συνεπώς ανίκανοι να κάνουν ιστορικές συγκρίσεις ή να βρουν αναλογίες ανάμεσα σε φαινόμενα του παρόντος και του παρελθόντος.

Δεν έχουν άμυνες απέναντι στα ιδεολογήματα της προπαγάνδας. Ας θυμίσουμε ότι πριν λίγες δεκαετίες δεν χρειαζόταν να κάνει κανείς ένθερμα κηρύγματα για να κινητοποιήσει την κοινή γνώμη γύρω από παρόμοια ζητήματα. Η προστασία “βωμών και εστιών” ήταν αυτονόητη και συνυφασμένη με την αυτοσυντήρηση κάθε λαού. Κλείνοντας με την αίσθηση ενός πολιτικού “τετέλεσται”, σημειώνουμε πως σήμερα μοιάζει να επανέρχεται περισσότερο επίκαιρος από ποτέ ο προφητικός τίτλος του δοκιμίου του Δημήτρη Δημητριάδη “Πεθαίνω σαν Χώρα”, όπως και τα γραφόμενα του:

«Την χρονιά εκείνη καμιά γυναίκα δεν έπιασε παιδί. Αυτό συνεχίστηκε και τα επόμενα χρόνια, μέχρι πού συμπληρώθηκε γενιά χωρίς καμιά καινούργια γενιά να ‘ρθει στον κόσμο. (…) Εκτός απ’ ολιγάριθμες εξαιρέσεις βίαιων αντιδράσεων σ’ αυτή την ξεθεμελιωτική συμφορά, που πολύ αργότερα ονομάστηκε Μεσαίωνας της Μήτρας (πυρπολισμοί δημόσιων κτηρίων, καταστροφές μνημείων και εθνικών συμβόλων, δολοφονικές επιθέσεις εναντίον προσώπων που οι επιτιθέμενοι τα θεωρούσαν υπεύθυνα για το κακό που τούς είχε βρει), όλοι οι άλλοι, μαθημένοι στην εγκράτεια, χαλιναγωγούσαν την απελπισία τους και περιόριζαν σε ιδιωτικούς χώρους τα ξεσπάσματα τού πανικού τους πού τούς έκανε να ξεσχίζουν την νύχτα τα μαξιλάρια με τα δόντια τους, να γράφουν έξαλλα κι ασυνάρτητα γράμματα στον Θεό ή στο ίδιο το κακό, ικετεύοντάς το να υποχωρήσει ή απειλώντας το με κατά μέτωπο σύγκρουση μαζί του κατά το παράδειγμα τού Αγίου Γεωργίου, ώρες ολόκληρες να στέκονται ακίνητοι κι ανέκφραστοι μουρμουρίζοντας παλιά νοσταλγικά τραγούδια, να τρώνε λυσσωδώς τα νύχια τους μέχρι το κόκαλο ή να τραβάνε βαθειές ξυραφιές σε κρυφά κι ευαίσθητα σημεία του σώματος ώσπου να τρέξει τόσο αίμα όσο χρειαζόταν για να ικανοποιηθεί ή γενετήσια ανάγκη ανθρωποθυσίας ή αυτοτιμωρίας, πάντα πίσω από κλειδωμένες πόρτες, με τα φώτα συγκεντρωμένα μόνο σ’ εκείνο το φλέγον σημείο με το έμβλημα της ανελέητης σφαγής, με την ίδια πάντα μουσική κανιβάλων να συνοδεύει την εξαγνιστική πράξη, με τον απέραντο λεκέ του αίματος πάντα στο ίδιο σημείο, έτσι που είχε με τον καιρό σχηματιστεί μέσα σε κάθε σπίτι ένα είδος βωμού στην τουαλέτα, στην κρεβατοκάμαρα ή στην κουζίνα όπου έβρισκε ο καθένας καταφύγιο και πλησμονή».

Οι απόψεις που αναφέρονται στο κείμενο είναι προσωπικές του αρθρογράφου και δεν εκφράζουν απαραίτητα τη θέση του SLpress.gr

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση του άρθρου από άλλες ιστοσελίδες χωρίς άδεια του SLpress.gr. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των 2-3 πρώτων παραγράφων με την προσθήκη ενεργού link για την ανάγνωση της συνέχειας στο SLpress.gr. Οι παραβάτες θα αντιμετωπίσουν νομικά μέτρα.

Ακολουθήστε το SLpress.gr στο Google News και μείνετε ενημερωμένοι

Kαταθέστε το σχολιό σας. Eνημερώνουμε ότι τα υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται.

1 ΣΧΟΛΙΟ
Παλιότερα
Νεότερα Με τις περισσότερες ψήφους
Σχόλια εντός κειμένου
Δες όλα τα σχόλια

Δεν ειναι οτι καλυτερο αλλα θα ηταν σκοπιμο να εχουμε και την αντιπροταση, αν υπαρχει. Μιλανε καποιοι για πατριδα, θρησκεια και οικογενεια αλλα ταυτοχρονα μιλανε για ελαστικες μορφες απασχολησης, για εντατικοποιηση της εργασιας, μηδεν ενσημα στις υπερωριες και βγαζουν σπυρια οταν ακουνε για επαγγελματικα δικαιωματα. Ενω στην Ευρωπη εφαρμοζεται ηδη… Διαβάστε περισσότερα »

1
0
Kαταθέστε το σχολιό σαςx