Ουαί υμίν Φαρισαίοι υποκριτές και ψηφοθήρες

Δημήτρης Χρήστου
2

του Δημήτρη Χρήστου  – 

Το νομοσχέδιο που προκάλεσε την οργή της εκκλησιαστικής ιεραρχίας, της ηγεσίας των κόκκινων επισκόπων του ΚΚΕ και πάσης φύσεως υποκριτών και φαρισαίων που θρέφονται και συντηρούνται, φανατίζοντας το εκκλησίασμα τους, έχει τίτλο: “Νομική αναγνώριση ταυτότητας φίλου”. Και γιατί χρειαζόταν στην εποχή μας ένα τέτοιο νομοσχέδιο; Διότι ήρθε το πλήρωμα του χρόνου, λόγω της προόδου των ανθρώπινων κοινωνιών, να  πάρουν θέση.

Να πάρουν θέση σε τι; Στην ελευθερία του ατόμου να επιλέξει το φύλο, με το οποίο αισθάνεται ότι θέλει να  ζήσει την υπόλοιπη ζωή του, όταν γονιδιακοί και βιολογικοί λόγοι των γονέων δημιουργών, προκαλούν σύγχυση φύλου και δυσφορία με το υφιστάμενο. Μάλιστα, κάποια άτομα έχουν παραπάνω από έναν τύπο γεννητικών οργάνων. Δεν παριστάνω τον γιατρό ούτε τον βιολόγο. Όταν δεν γνωρίζεις, είσαι υποχρεωμένος να ρωτάς εκείνους που γνωρίζουν καλά. Τους γιατρούς τους παιδίατρους, του παιδοψυχολόγους και τους νομικούς;

Η Βικιπαίδεια

Να τι γράφεται στην Βικιπαίδεια: Σε όλες τις κοινωνίες, υπάρχουν άτομα που δεν ταυτίζονται με όλα τα χαρακτηριστικά του φύλου που τους αποδόθηκε κατά τη γέννηση, ορισμένα εκ τον οποίων είναι τρανς ή άτομα με ασαφή ταυτότητα φύλου. Κάποιες κοινωνίες έχουν κατηγορίες τρίτου φύλου. Ο πυρήνας της ταυτότητας του φύλου διαμορφώνεται στην ηλικία των τριών. Μετά τα τρία, είναι τρομερά δύσκολο να αλλάξεις και οι προσπάθειες επαναπροσδιορισμού μπορεί να οδηγήσει σε δυσφορία φύλου. Αμφότεροι βιολογικοί και κοινωνικοί παράγοντες φέρονται να επηρεάζουν τη μορφολογία του φύλου.

Πόσους αφορά αυτό το νομοσχέδιο; Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία η αναλογία ανά γέννηση είναι ότι ένα άτομο στα 20.000 παρουσιάζει σύγχυση ταυτότητας φύλου. Στην πραγματικότητα, όμως, ο αριθμός είναι πολύ μεγαλύτερος, καθώς για κοινωνικούς λόγους, πολλά περιστατικά αποκρύβονται. Όσοι στη ζωή μας, στην παιδική και εφηβική ηλικία, έτυχε να έχουμε συμμαθητές με σύγχυση φύλου, αισθανθήκαμε την ομηρία εκείνων των πλασμάτων, που δεν ήταν θέμα επιλογής τους, αλλά κληροδότημα των γονέων, σε μια ηλικία που δεν υπήρχε υπόνοια ομοφυλοφιλίας.

Το ελάχιστο που μπορούμε να κάνουμε, έστω και με μεγάλη καθυστέρηση, είναι να δώσουμε την ευκαιρία στους φυλακισμένους σε λάθος σώμα νέους, να ζήσουν όπως θα επιλέξουν, όταν έρθει ο κατάλληλος χρόνος. Και ο κατάλληλος χρόνος, τουλάχιστον κατά την άποψη της Παιδοψυχιατρικής Εταιρείας, είναι τα 18 χρόνια, σε αντίθεση με τα 15 που προβλέπει το νομοσχέδιο που κατέθεσε η κυβέρνηση και συζητείται στη Βουλή.

Διότι στην επαγγελματική  ζωή δεν μπορεί μια κομψά ωραία νέα να έχει ταμπελάκι στο γραφείο της Γιάννης Τάδε. Δεν έχουμε κανένα δικαίωμα να βασανίζουμε και θέτουμε εκτός επαγγελματικής ζωής άτομα με επιστημονική χρήσιμη σε όλους κατάρτιση. Και αν πρόκειται για γιατρό, δεν θα διαστάσεις να πεις ευχαριστώ ότι και αν είναι αν σου έχει σώσει τη ζωή.

Θρησκευτικό και ιδεολογικό πρόβλημα

Δυστυχώς, ο φόβος των παπάδων να χάσουν την πελατεία τους, να ξεφύγουν από δύσκολες ερωτήσεις και να αρνηθούν δόγματα που έχουν καταρριφθεί από την εξέλιξη της ζωής, τους έσπρωξε σε νέα επίπεδα σκοταδισμού. Βεβαίως, όταν οι ιερείς αρρωσταίνουν, δεν πάνε στον άγιο Φανούριο για γνωμάτευση, ούτε στον άγιο Γεώργιο για χειρουργείο. Μαζί τους συντάχθηκε το ΚΚΕ που στηρίζει την ύπαρξη του σε άλλα δόγματα, που θέλουν τους νέους επαναστάτες, δημιουργούς της σοσιαλιστικής κοινωνίας, λες και το πρόβλημα είναι  καθαρά ιδεολογικό.

Και μετά, όσοι από τη Δεξιά (ευρωπαϊκή και μη) και την Κεντροαριστερά, ψαρεύουν ψήφους στο σκοτάδι. Στα ΜΜΕ δεν κλήθηκαν να μιλήσουν οι ειδικοί. Διαστρεβλώνουν με πονηρό σκοπό το νομικό ζήτημα και το εμφανίζουν σαν κίνητρο για την ομοφυλοφιλία! Σκοπός να υφαρπάξουν την ψήφο διαμαρτυρίας αυτών που δεν γνωρίζουν.

  • Οι απόψεις που αναφέρονται στο κείμενο είναι προσωπικές του αρθρογράφου και δεν εκφράζουν απαραίτητα τη θέση του SLpress.gr
  • Απαγορεύεται η αναδημοσίευση του άρθρου από άλλες ιστοσελίδες χωρίς άδεια του SLpress.gr. Επιτρέπεται η διακίνηση του άρθρου με την προσθήκη ενεργού link.