Αδιαθεσία μηχανοδηγού τρένου από τη ζἐστη

ΗΣΑΠ: Εκκενώθηκε συρμός στην Ομόνοια λόγω καπνού - Τι αναφέρει η ΣΤΑΣΥ

Λιποθυμικό επεισόδιο από τη ζέστη υπέστη οδηγός συρμού του Ηλεκτρικού το απόγευμα της Πέμπτης, όπως καταγγέλλουν οι ηλεκτροδηγοί. Η Γραμμή 1 κινείται σε υπέργειο δίκτυο και ο οδηγός έχασε τις αισθήσεις του στο τμήμα Θησείο – Πειραιάς ύστερα από έντονη θερμική καταπόνηση καθώς στην καμπίνα ηλεκτροδήγησης δεν λειτουργούσε το κλιματιστικό.

Η ΣΤΑΣΥ υποστηρίζει ότι η βλάβη στο κλιματιστικό της καμπίνας του οδηγού προέκυψε κατά τη διάρκεια του δρομολογίου και ενώ ο συρμός ήταν λειτουργικός από την έναρξη της κυκλοφορίας στις 5:30 το πρωί. «Όταν ο οδηγός ενημέρωσε για τη βλάβη, δόθηκε εντολή απόσυρσης του συρμού στην τεχνικοεπισκευαστική βάση του Πειραιά. Κατά τη διάρκεια της διαδρομής και συγκεκριμένα στον σταθμό Θησείο, ο οδηγός ενημέρωσε το Κέντρο Ελέγχου, πως ένοιωσε αδιαθεσία. Σύμφωνα με τις προβλεπόμενες διαδικασίες, κλήθηκε το ΕΚΑΒ και τον συρμό οδήγησε στην τεχνικοεπισκευαστική βάση του Πειραιά άλλος οδηγός.»

Η εταιρεία αναφέρει ότι «σε περιόδους υψηλών θερμοκρασιών, η ΣΤΑ.ΣΥ προγραμματίζει επιπλέον βάρδιες 4 οδηγών, ώστε να μειώνεται ο χρόνος παραμονής των οδηγών στην καμπίνα τους. Πιο συγκεκριμένα, κατά το χρονικό διάστημα 12:00-18:00 τα διαλείμματα των οδηγών γίνονται πιο συχνά από τα συνηθισμένα, ούτως ώστε ο χρόνος συνεχούς οδήγησης να μην υπερβαίνει τη μια ώρα.

»Η λειτουργία της επισκευαστικής βάσης του Πειραιά παραμένει αδιάλειπτη και υπό δύσκολες συνθήκες οι εργαζόμενοι της ΣΤΑ.ΣΥ εργάζονται για την αποκατάσταση των τεχνικών βλαβών που ανακύπτουν καθημερινά. Για την ενίσχυση του ανθρώπινου δυναμικού της βάσης, το αμέσως επόμενο διάστημα προκηρύσσεται η πρόσληψη 104 επιπλέον τεχνικών», καταλήγει η ανακοίνωση της ΣΤΑΣΥ.

Σε κοινή ανακοίνωσή τους, τα Σωματεία Εργαζομένων και Ηλεκτροδηγών της ΣΤΑΣΥ αναφέρουν ότι «το περιστατικό λιποθυμίας ηλεκτροδηγού είναι το αποτέλεσμα της γενικευμένης απαξίωσης του δικτύου. Οι ελάχιστοι συρμοί που κυκλοφορούν στο δίκτυο, υπολειτουργούν και συνεπώς η εξασφάλιση βασικών – ουσιαστικά στοιχειωδών – συνθηκών για ασφαλή εργασία πάει περίπατο».

Όπως καταγγέλλουν, «στις καμπίνες ηλεκτροδήγησης που δεν υπάρχει κλιματισμός και κατ΄επέκταση καμία προφύλαξη από θερμική καταπόνηση – πιο εύκολα μπορεί ο συνάδελφος οδηγός να τηγανίσει αυγά στην τράπεζα χειρισμού παρά να χειριστεί το τρένο».

Οι εργαζόμενοι περιγράφουν την κατάσταση στα βαγόνια ως «ακόμα χειρότερη», με αποτέλεσμα οργισμένοι επιβάτες «να ξεσπούν την οργή τους σε λάθος κατεύθυνση (στους ηλεκτροδηγούς)».

Αναρωτιούνται για ποιο λόγο ενώ χρειάζονται λιγότεροι συρμοί για την εκτέλεση του θερινού προγράμματος δρομολογίων, δεν υπάρχει διαθεσιμότητα οχημάτων που να παρέχουν τα αυτονόητα και καλούν «τη διοίκηση να μην παίζει με την υγεία επιβατών και εργαζομένων και να λάβει άμεσα μέτρα ώστε να δρομολογηθούν σε όλες τις γραμμές συρμοί οι οποίοι να πληρούν έστω κατ΄ελάχιστον τους όρους που αντιστοιχούν σε σοβαρή εταιρεία παροχής συγκοινωνιακού έργου».

Οι απόψεις που αναφέρονται στο κείμενο είναι προσωπικές του αρθρογράφου και δεν εκφράζουν απαραίτητα τη θέση του SLpress.gr

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση του άρθρου από άλλες ιστοσελίδες χωρίς άδεια του SLpress.gr. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των 2-3 πρώτων παραγράφων με την προσθήκη ενεργού link για την ανάγνωση της συνέχειας στο SLpress.gr. Οι παραβάτες θα αντιμετωπίσουν νομικά μέτρα.

Ακολουθήστε το SLpress.gr στο Google News και μείνετε ενημερωμένοι

0
Kαταθέστε το σχολιό σαςx