Άγνωστο πιο μικρόβιο προκάλεσε το σηπτικό σοκ στην 36χρονη λεχώνα
24/06/2026
Ο διοικητής του νοσοκομείου Μυτιλήνης δήλωσε ότι τόσο η διοίκηση όσο και η ιατρική κοινότητα επιδιώκουν να δοθούν σαφείς απαντήσεις για τα αίτια που οδήγησαν στον θάνατο μια 36χρονη γιατρό δύο μέρες μετά την γέννηση της κόρης της
Η άτυχη γιατρός (γενικός γιατρός στην ειδικότητα) είχε έναν απόλυτα φυσιολογικό τοκετό την Παρασκευή και περίπου 20 ώρες αργότερα παρουσίασε ξαφνικά πολύ υψηλό πυρετό. Την μετέφεραν στην ΜΕΘ και της έγιναν πολλές εξετάσεις, κάποιες από τις οποίες ακόμα δεν έχουν “βγει”. Η κατάστασή της επιδεινωνόταν συνεχώς με συμπτώματα σηψαιμίας. Αποφασίσθηκε η διακομιδή της στην Αθήνα, αλλά κατά την αεροπορική διακομιδή έπαθε επανωτές ανακοπές και απεβίωσε, καθώς οι συνοδοί γιατροί δεν μπόρεσαν να την επαναφέρουν. Η απάντηση για το αίτιο θανάτου θα δοθεί από την ιατροδικαστική και τοξικολογική εξέταση, αλλά τόσο ραγδαία επιδείνωση συνήθως οφείλεται σε ισχυρά (ίσως ενδονοσοκομειακά) μικρόβια.





