Ανακοίνωση της ΣΤΑΣΥ για το επικίνδυνο ανοιγοκλείσιμο θυρών τρένου εν κινήσει

Τριήμερες κινητοποιήσεις στους γερμανικούς σιδηροδρόμους

Ανακοίνωση για το συμβάν στον συρμό του ΗΣΑΠ, μετά την καταγγελία των εργαζομένων εξέδωσε πριν από λίγο η ΣΤΑΣΥ κάνοντας λόγο για στιγμιαίο άνοιγμα και κλείσιμο των θυρών. Ευτυχώς κατά τη διάρκεια του “στιγμιαίου” ανοιγοκλεισίματος κανένας επιβάτης δεν στηριζόταν σε πόρτα.

Ο συρμός, σύμφωνα με την ανακοίνωση της ΣΤΑΣΥ, εκκενώθηκε στον σταθμό “Περισσός”, αποσύρθηκε από την κυκλοφορία και οδηγήθηκε στην επισκευαστική βάση, όπου και αναζητείται το αίτιο που προκάλεσε τη δυσλειτουργία των θυρών, επισημαίνοντας πως ο συγκεκριμένος συρμός έχει ενταχθεί στο πρόγραμμα ανακαίνισης 14 συρμών της Γραμμής 1, που υλοποιείται αυτήν την περίοδο.

Αναλυτικά η ανακοίνωση, της διοίκησης της ΣΤΑΣΥ αναφέρει: «Την 1η Ιανουαρίου, στις 6:25 το πρωί, σε συρμό της Γραμμής 1 του Μετρό μεταξύ των σταθμών Α. Πατήσια και Περισσός σημειώθηκε στιγμιαίο άνοιγμα και κλείσιμο των θυρών. Ο συρμός εκκενώθηκε στον σταθμό Περισσός, αποσύρθηκε από την κυκλοφορία και οδηγήθηκε στην επισκευαστική βάση, όπου και αναζητείται το αίτιο που προκάλεσε τη δυσλειτουργία των θυρών. Σε εξέλιξη είναι εξονυχιστικός έλεγχος από το τεχνικό προσωπικό της ΣTA.ΣΥ. Ο συγκεκριμένος συρμός έχει ενταχθεί στο πρόγραμμα ανακαίνισης 14 συρμών της Γραμμής 1, που υλοποιείται αυτήν την περίοδο» .

Η ανακοίνωση του Σωματείου Εργαζομένων της ΣΤΑΣΥ ανέφερε τα εξής: «Κάθε μέρα που ξημερώνει στη Γραμμή 1 οι εργαζόμενοι κάνουν το σταυρό τους να μην τους συμβεί κάτι κακό κατά τη διάρκεια της βάρδιάς τους. Τα σοβαρά περιστατικά διαδέχονται το ένα το άλλο. Στις 30/12 συρμός έβγαζε καπνούς στον σταθμό του Μοσχάτου και χθες 01/01 κατά τις πρώτες πρωινές ώρες άλλος συρμός άνοιξε εν κινήσει δίχως χειρισμό όλες τις πόρτες στη μια πλευρά μεταξύ των σταθμών Άνω Πατησίων και Περισσού. Το άρτια εκπαιδευμένο προσωπικό ενήργησε άμεσα όταν αντιλήφθηκε το πρόβλημα προλαβαίνοντας τα χειρότερα και στα δύο συμβάντα. Οι συρμοί αποσύρονται άμεσα, ελέγχονται και γνωρίζουμε όλοι ότι λόγω παλαιότητας πιθανότατα θα παρουσιάσουν εκ νέου κάποιο πρόβλημα. Η Διοίκηση της εταιρίας και η πολιτική ηγεσία οφείλουν άμεσα να βρουν λύση στα καθημερινά προβλήματα που αντιμετωπίζουμε με το απαρχαιωμένο τροχαίο υλικό, την έλλειψη προσωπικού και ανταλλακτικών γιατί προηγείται η ασφάλεια. Οι εργαζόμενοι με αυτοθυσία προσπαθούν καθημερινά να παρέχουν ασφαλή συγκοινωνία παρά τα τεράστια προβλήματα υποστελέχωσης σε όλες τις ειδικότητες λειτουργίας και συντήρησης, τη λειψή διαθεσιμότητα συρμών και τις εγκαταστάσεις που χρήζουν άμεσης ανακαίνισης».

Οι απόψεις που αναφέρονται στο κείμενο είναι προσωπικές του αρθρογράφου και δεν εκφράζουν απαραίτητα τη θέση του SLpress.gr

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση του άρθρου από άλλες ιστοσελίδες χωρίς άδεια του SLpress.gr. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των 2-3 πρώτων παραγράφων με την προσθήκη ενεργού link για την ανάγνωση της συνέχειας στο SLpress.gr. Οι παραβάτες θα αντιμετωπίσουν νομικά μέτρα.

Ακολουθήστε το SLpress.gr στο Google News και μείνετε ενημερωμένοι

0
Kαταθέστε το σχολιό σαςx