Αναπάντητα ερωτήματα για την κατάρρευση τηλεφωνικών δικτύων στην Ισπανία
20/05/2025
Η εταιρία τηλεπικοινωνιών Telefonica ανακοίνωσε ότι αποκαταστάθηκαν όλες οι υπηρεσίες της στην Ισπανία, μετά τη διακοπή σε κάποιες υπηρεσίες σταθερής τηλεφωνίας και Ίντερνετ για μερικές ώρες σε τμήματα της χώρας λόγω αναβάθμισης του δικτύου
Εντούτοις σε πολλές περιοχές το πρόβλημα παραμένει, κάτι ου σημαινει ότι δεν ευθυνόταν η αναβάθμιση του δικτύου, η οποία εξάλλου γίνεται κανονικά σε προγραμματισμένες ώρες. Η διακοπή συνέβη τρεις εβδομάδες αφότου η Ισπανία υπέστη καταστροφικό μπλακ άουτ στις 28 Απριλίου, του οποίου οι αιτίες δεν έχουν ακόμα προσδιοριστεί με βεβαιότητα. Ένα ενδεχόμενο ειναι να πήγε κάτι στραβά στην αναβάθμιση, όπως η εταιρεία δεν αναφέρει κάτι τέτοιο στην ανακοινωσή της.
Σύμφωνα με την Telefonica, τον δεύτερο μεγαλύτερο τηλεπικοινωνιακό πάροχο στην Ισπανία μετά την MasOrange της Orange, σε κάποιες περιοχές της χώρας τέθηκε εκτός λειτουργίας ακόμα και η τηλεφωνική γραμμή πρώτων βοηθειών 112. «Όλες οι υπηρεσίες αποκαταστάθηκαν εκτός από μία ή δύο περιπτώσεις όπου εργάζονται ειδικά συνεργεία», δήλωσε ο διευθυντής επιχειρήσεων της Telefonica Σέρχιο Σάντσεθ σε βίντεο που αναρτήθηκε στο Διαδίκτυο. Η Telefonica είνα.