Άνοιξε η Αθηνών-Λαμίας – Σε ύφεση η φωτιά στην Βοιωτία
22/06/2026
Σε ύφεση η φωτιά στο Ακραίφνιο Βοιωτιας, που είχε ως συνέπεια να κλείσει η Εθνική Οδός από τη Θήβα μέχρι το Κάστρο. Η Αθηνών – Λαμίας άνοιξε μετά τον μερικό έλεγχο της πυρκαγιάς.
Σε πλήρη ύφεση είναι πλέον η φωτιά στο Ακραίφνιο Βοιωτίας που νωρίτερα είχε λάβει ανεξέλεγκτες διαστάσεις. Μετά την μεγάλη κινητοποίηση της Πυροσβεστικής με 15 εναέρια μέσα πλέον δεν υπάρχει ενεργό μέτωπο παρά μόνο σημεία από όπου βγαίνει καπνός και συνεχίζονται οι ρίψεις από αέρος. Περίπου στις 19:45 αποκαταστάθηκε και η κυκλοφορία στην Εθνική Οδό.





