Πέτσας: “Νέο τοπίο” στα μέσα ενημέρωσης
21/12/2020Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέλιος Πέτσας, μιλώντας την Δευτέρα στην ολομέλεια της Βουλής, αναφέρθηκε στο περιεχόμενο της τροπολογίας που τροποποιεί και συμπληρώνει διατάξεις για τη διαφήμιση στα μέσα μαζικής ενημέρωσης.
Όπως είπε ο Στέλιος Πέτσας, η τροπολογία που έχει τεθεί σε διαβούλευση από τις 3/12, κρίθηκε σκόπιμο να εισαχθεί και να ψηφιστεί πριν το τέλος του έτους, γιατί είχε καλλιεργηθεί η προσδοκία στην αγορά ότι θα γινόταν αναμόρφωση των εκπτώσεων από το 4% στο 9,9% και έπρεπε από το υπουργείο Οικονομικών να γίνουν κάποιες νομοτεχνικές βελτιώσεις, σε σχέση με τον Κώδικα Φορολογικής Διαδικασίας και τον Κώδικα Φορολογίας Εισοδήματος.
Σύμφωνα με τον υπουργό: «Η τροπολογία αυτή αναμορφώνει το νομικό πλαίσιο της διαφήμισης στα ΜΜΕ, αποσαφηνίζει τις συναλλακτικές σχέσεις μεταξύ διαφημιζομένων και ΜΜΕ, καθώς και διαφημιστικών επιχειρήσεων οι οποίες συναλλάσσονται με τα μέσα για λογαριασμό των διαφημιζομένων, κατόπιν έγγραφης εντολής των πελατών τους και καθορίζονται οι όροι, οι προϋποθέσεις και η διαδικασία για λόγους ασφάλειας δικαίου.
Η έκπτωση η οποία υπήρχε ως ανώτατο ποσοστό 4% αναμορφώνεται πλέον σε 9,9% για να προσαρμοστεί με την αγορά και εφαρμόζεται για όλη τη διαφημιστική δαπάνη του 2020.»