Σταϊκούρας: Το Μετρό είναι εδώ, βιώνουμε ιστορικές στιγμές

Σταϊκούρας: Το Μετρό είναι εδώ, βιώνουμε ιστορικές στιγμές
(Ξένη Δημοσίευση) Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης (2Α), ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σταϊκούρας (3Α) και η Πρόεδρος της Δημοκρατίας Κατερίνα Σακελλαροπούλου (Α), επιβαίνουν σε βαγόνι του μετρό κατά τη διάρκεια της τελετής των εγκαινίων για την παράδοση του έργου του ΜΕΤΡΟ Θεσσαλονίκης, στο αμαξοστάσιο Πυλαίας, όπου βρίσκεται εγκατεστημένο και το υπερσύγχρονο κέντρο ελέγχου της ασφαλούς λειτουργίας του, το Σάββατο 30 Νοεμβρίου 2024. Τα εγκαίνια τελούνται παρουσία του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη και της Προέδρου της Δημοκρατίας Κατερίνας Σακελλαροπούλου. Εχθές, Παρασκευή 29 Νοεμβρίου 2024, η υπουργός Πολιτισμού Λίνα Μενδώνη ξενάγησε την Πρόεδρο της Δημοκρατίας Κατερίνα Σακελλαροπούλου και τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη στον αρχαιολογικό χώρο και στα ευρήματα των ανασκαφών, κατά τη διάρκεια των αποκαλυπτηρίων του Σταθμού Βενιζέλου. ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ/ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΑΜΗΤΣΟΣ

Την μεγάλη σημασία του εγκαινιασμού της κύριας γραμμής 13 σταθμών του Μετρό Θεσσαλονίκης, τόνισε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, λέγοντας: «Το Μετρό είναι εδώ. Σήμερα βιώνουμε ιστορικές στιγμές που η Θεσσαλονίκη περίμενε χρόνια».

Κάνοντας λόγο για ημέρα δικαίωσης για τους Θεσσαλονικείς, επισήμανε ότι το Μετρό της Θεσσαλονίκης είναι ένα από τα πιο μεγάλα έργα που έχουν γίνει στην Ελλάδα με όρους τεχνικών απαιτήσεων και κόστους, ενώ τόνισε πως για την κατασκευή του καθοριστικό ρόλο διαδραμάτισε και η πολιτική βούληση. «Το κράτος πρέπει να έχει συνέπεια και συνέχεια. Και το Μετρό αποτελεί απτή απόδειξη ότι η κυβέρνηση της ΝΔ με πρωθυπουργό τον Κυριάκο Μητσοτάκη υπηρετεί αυτήν την αναγκαιότητα με πράξεις και όχι με λόγια», υπογράμμισε ο ίδιος χαρακτηριστικά.

Αναγνώρισε πως το εμβληματικό αυτό έργο είχε μια μακρά διαδρομή με ποικίλες εμπλοκές, δυσκολίες και προκλήσεις, «ωστόσο μετά από παλινωδίες δεκαετιών», όπως είπε χαρακτηριστικά, η σύμβαση του έργου υπεγράφη το 2006.

«Στην πορεία υλοποίησής του, το έργο αποτέλεσε αντικείμενο σφοδρών πολιτικών και όχι μόνο αντιδράσεων, που επέφεραν καθυστερήσεις, συνέπεια αυτών ήταν η επιβάρυνση του πολίτη και η καλλιέργεια εύλογης καχυποψίας και αμφιβολίας στους πολίτες για την αποτελεσματικότητα της ελληνικής πολιτείας, ωστόσο απέναντι σε αυτήν τη δυσάρεστη πραγματικότητα, δραστηριοποιήθηκαν πολλοί άνθρωποι, οι οποίοι αφιέρωσαν γνώση και δουλειά για να γίνει το έργο και μάλιστα να γίνει εξαιρετικό», είπε.

Στην τοποθέτησή του, επισήμανε ότι η Θεσσαλονίκη αποκτά ένα από τα πιο σύγχρονα Μετρό στην Ευρώπη, με ενσωματωμένα τα πλέον καινοτόμα συστήματα και τις πιο απαιτητικές προδιαγραφές ποιότητας, λειτουργικότητας και ασφάλειας και πρόσθεσε : «Με τη λειτουργία του Μετρό, αλλάζει ο συγκοινωνιακός χάρτης της Θεσσαλονίκης, που ήδη προβλέπει προσιτή τιμολογιακή πολιτική, νέα, αυξημένα δρομολόγια λεωφορείων και ανανεωμένο – κατά 50% – στόλο οχημάτων».

Ο κ. Σταϊκούρας υπογράμμισε ότι στα οφέλη της λειτουργίας του Μετρό συγκαταλέγονται η μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος και ο περιορισμός του κυκλοφοριακού προβλήματος, η θωράκιση της Θεσσαλονίκης με έναν παράγοντα ανάπτυξης και η ενίσχυση του γεωπολιτικού της ρόλου, αφού αποκτά έναν ακόμη βασικό πυλώνα μιας δυναμικής και εξωστρεφούς Μητρόπολης, όχι μόνο της Μακεδονίας και της Βόρειας Ελλάδας, αλλά και ευρύτερα των Βαλκανίων.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Οι απόψεις που αναφέρονται στο κείμενο είναι προσωπικές του αρθρογράφου και δεν εκφράζουν απαραίτητα τη θέση του SLpress.gr

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση του άρθρου από άλλες ιστοσελίδες χωρίς άδεια του SLpress.gr. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των 2-3 πρώτων παραγράφων με την προσθήκη ενεργού link για την ανάγνωση της συνέχειας στο SLpress.gr. Οι παραβάτες θα αντιμετωπίσουν νομικά μέτρα.

Ακολουθήστε το SLpress.gr στο Google News και μείνετε ενημερωμένοι

0
Kαταθέστε το σχολιό σαςx