Ταξί: Νέα απεργία στις 5 και 6 Νοεμβρίου – Τι είπε ο Λυμπερόπουλος
30/10/2025
48ωρη προειδοποιητική απεργία στις 5 και 6 Νοεμβρίου για τα ταξί προανήγγειλε μιλώντας στα Παραπολιτικά 90,1 ο πρόεδρος του Συνδικάτου Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής, Θύμιος Λυμπερόπουλος. Όπως είπε αιχμή αποτελεί η πολιτική της κυβέρνησης να διαλύσει τους επαγγελματίες οδηγούς ταξί υπέρ των πολυεθνικών και των ιδιωτικών ΙΧ, ενώ ερωτηθείς για απεργοσπαστικούς μηχανισμούς απάντησε πως ο κλάδος πειθαρχεί πάντα.
Ο κ. Λυμπερόπουλος τόνισε ότι το ΣΑΤΑ «βάζει τέλος στη σιωπή», όπως είπε χαρακτηριστικά, υποστηρίζοντας ότι ο κλάδος δέχεται συστηματική πίεση προς όφελος πολυεθνικών και εταιρικών στόλων Ι.Χ. Ο ίδιος υπογράμμισε ότι οι εταιρείες αυτές επιδιώκουν να εκμεταλλευτούν μια υπηρεσία που, όπως ανέφερε, αποτελεί κοινωνικό αγαθό, με αποτέλεσμα να απειλείται η βιωσιμότητα των επαγγελματιών ταξιτζήδων.
Ο πρόεδρος του συνδικάτου χαρακτήρισε την απεργία «προειδοποιητική» σημειώνοντας ότι οι κινητοποιήσεις αποτελούν την αρχή μιας ευρύτερης προσπάθειας. «Έχουμε εξουσιοδότηση από τη Γενική Συνέλευση να φτάσουμε τον αγώνα μέχρι το τέλος, εφόσον χρειαστεί» τόνισε, απευθύνοντας παράλληλα έκκληση προς την κυβέρνηση να διεξαχθεί άμεσος και ουσιαστικός διάλογος με την επίσημη εκπροσώπηση του κλάδου και όχι με «παράπλευρες ομάδες».
Ο κ. Λυμπερόπουλος έκανε λόγο για «πολιτικές παρεμβάσεις», σημειώνοντας πως είναι αδιανόητο να ζητείται από το συνδικάτο να επιτρέψει ή να αποθαρρύνει την ένταξη επαγγελματιών ταξί σε πολυεθνικές πλατφόρμες που, όπως είπε, «δεν εφαρμόζουν το υφιστάμενο νομικό πλαίσιο και διατηρούν φορολογικά μητρώα στο εξωτερικό». Τη στάση αυτή τη χαρακτήρισε «εκτροπή από δημοκρατικές διαδικασίες». Όσον αφορά το ενδεχόμενο απεργοσπαστικών μηχανισμών, ο πρόεδρος του ΣΑΤΑ εμφανίστηκε βέβαιος ότι ο κλάδος θα κινηθεί ενωμένα, τονίζοντας: «Οι επαγγελματίες ταξί πάντα πειθαρχούν – δεν υπάρχουν απεργοσπάστες».
Σχετικά με την απεργιακή κινητοποίηση του κλάδου στις 5 και 6 Νοεμβρίου: Το ΣΑΤΑ σπάει την ομερτά τη συνδικαλιστική που δημιούργησε η ομάδα Μητσοτάκη στον κλάδο που σκοπό έχει να την κοιμίζει και να την ηρεμεί και να καταστρέφει τον κλάδο καθημερινά υπερ των πολυεθνικών και των ΙΧ. Στη χώρα μας ήρθαν οι πολυεθνικές και τα ΙΧ των μεγάλων επιχειρήσεων που θέλουν αυτή την κοινωνική παροχή να την εκμεταλλευτούν προς όφελός τους διαλύοντας τον επαγγελματία ταξιτζή. Αυτό δεν θα περάσει.
Η απεργία μας είναι προειδοποιητική, ξεκινάμε αγώνες. Η εξουσιοδότηση της γενικής συνέλευσης είναι να το φτάσουμε μέχρι τέρμα, ότι χρειαστεί. Μια έκκληση προς την κυβέρνηση, να κάτσει να συζητήσει με το συνδικάτο, όχι να μιλάει με την αντιπολίτευση του συνδικάτου που την ελέγχει, να κάτσει να συζητήσει με το συνδικάτο και να ξεκαθαρίσει τι θέλει. Υπάρχει πολιτική παρέμβαση να ρωτάνε ένα συνδικαλιστικό όργανο αν το συνδικάτο αποτρέπει τους ταξιτζήδες να γραφτούν σε πολυεθνικές που κατακλέβουν την ελληνική κοινωνία υπό την έννοια ότι υπάρχει νόμος και δεν τον εφαρμόζουν, και να έχουν το φορολογικό τους μητρώο στο εξωτερικό. Αυτό λέγεται εκτροχιασμός δημοκρατίας και αυτό το κάνει ο Μητσοτάκης απευθείας με τον Κυρανάκη.
Ερωτηθείς αν φοβάται ότι θα υπάρξουν απεργοσπαστικοί μηχανισμοί: Ο κλάδος πειθαρχεί πάντα. Δεν έχει απεργοσπάστες ο κλάδος.





