ΘΕΜΑ

Ψηφιακή διαφήμιση και τεχνητή νοημοσύνη

Ψηφιακή διαφήμιση και τεχνητή νοημοσύνη, Νεφέλη Λυγερού

Η τεχνολογία και τα νέα μέσα είναι που διαμορφώνουν λίγο ως πολύ το μέλλον και τον χαρακτήρα της διαφήμισης. Πιο συγκεκριμένα, σημαντικές αλλαγές εκτιμάται ότι θα επιφέρει τα επόμενα χρόνια η ανάπτυξη της τεχνητής νοημοσύνης, καθιστώντας την ψηφιακή διαφήμιση την πιο θελκτική και ως εκ τούτου την πιο αποτελεσματική και κερδοφόρα.

Τα ποσά που δαπανώνται για διαφήμιση στο Διαδίκτυο θα συνεχίσουν να αυξάνονται. Η τάση αυτή αποτυπώνεται και στο ότι για πρώτη φορά στην ιστορία της διαφήμισης, το ποσό που δαπανάται στη διαδικτυακή διαφήμιση στις ΗΠΑ έχει ξεπεράσει εκείνο των παραδοσιακών μέσων. Η τάση αυτή αναμένεται να ενισχυθεί τα επόμενα χρόνια. Η τεχνητή νοημοσύνη πρόκειται να ελέγξει τη διαδικασία στόχευσης και να βελτιώσει την αποτελεσματικότητα του χρόνου. Θα είναι σε θέση να ανιχνεύει περιεχόμενο στο Διαδίκτυο και να παρέχει σχετικές διαφημίσεις μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα. Αυτή η τεχνολογία θα φέρει επανάσταση στην ψηφιακή διαφήμιση, η οποία θα οδηγήσει σε σημαντική αύξηση των κερδών.

Εξάλλου, είναι πλέον οι ίδιοι οι χρήστες του Διαδικτύου που επιτάσσουν τις επερχόμενες αλλαγές, καθώς έχουν μάθει να εντοπίζουν τις ψηφιακές διαφημίσεις και να τις προσπερνούν. Αυτός είναι και ο λόγος που οι μέχρι τώρα εδραιωμένοι τύποι διαδικτυακών διαφημίσεων έχουν γίνει λιγότερο αποδοτικοί. Το μέλλον επιτάσσει οι εταιρείες να επικεντρωθούν σε διαφορετικού τύπου στρατηγικές για την προώθηση της οργανικής κυκλοφορίας στις σελίδες προορισμού τους.

Τέρμα το less is more

Τα γνωστά σε όλους μπάνερ, οι αποθεματικές φωτογραφίες δεν θα είναι η πρώτη επιλογή. Και αν επιβιώσουν θα είναι σε μεγάλο βαθμό μεταλλαγμένα. Θα περιέχουν περισσότερα κείμενα και εικονίδια για να παρέχουν περισσότερες πληροφορίες. Αναμφίβολα, τα έμμεσα άρθρα και οι παρουσιάσεις στο Διαδίκτυο, θα εμπλουτίζονται με φωτογραφίες, βίντεο και φυσικά, την άμεση, αμφίδρομη σχέση με τον χρήστη.

Η παλιά στρατηγική “λιγότερο είναι περισσότερο” (less is more) δίνει τη θέση της σε μία πιο λεπτομερή παρουσίαση του προϊόντος ή της υπηρεσίας. Η παραδοσιακή γενιά των διαφημιστών παραχωρεί τη θέση της στη νεότερη, η οποία χαρακτηρίζεται από την κλίση της να διηγείται μια ιστορία. Η στάση των καταναλωτών απέναντι στη ψηφιακή διαφήμιση ορίζει και τις αλλαγές που θα σημειωθούν.

Οι χρήστες των νέων μέσων απαιτούν πρόσβαση σε περιεχόμενο, εκφράζοντας δυσαρέσκεια για τις διαφημίσεις που επηρεάζουν την ταχύτητα και την αίσθηση ελέγχου που έχουν στα μέσα που παρακολουθούν. Η προβολή των προϊόντων και οι προωθήσεις πωλήσεων επεκτείνονται, μέσω των σύγχρονων τεχνολογιών. Μικρές επιχειρήσεις και προβληματικοί κλάδοι έχουν πλέον την δυνατότητα, με την αξιοποίηση του πλήθους των πληροφοριών και με σωστούς χειρισμούς μάρκετινγκ, να ανανεωθούν και οι επιχειρήσεις του κλάδου να ξαναγίνουν βιώσιμες.

Οι απόψεις που αναφέρονται στο κείμενο είναι προσωπικές του αρθρογράφου και δεν εκφράζουν απαραίτητα τη θέση του SLpress.gr

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση του άρθρου από άλλες ιστοσελίδες χωρίς άδεια του SLpress.gr. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των 2-3 πρώτων παραγράφων με την προσθήκη ενεργού link για την ανάγνωση της συνέχειας στο SLpress.gr. Οι παραβάτες θα αντιμετωπίσουν νομικά μέτρα.

Ακολουθήστε το SLpress.gr στο Google News και μείνετε ενημερωμένοι