ΑΠΟΨΗ

Κάτι σάπιο υπάρχει στο πριγκιπάτο της Ελλάδος…

Κάτι σάπιο υπάρχει στο πριγκιπάτο της Ελλάδος... Πέτρος Πιζάνιας

Σταθμάρχες με εξάμηνη σύμβαση και μπλοκάκι, σεκιουριτάδες για τις διαβάσεις των τραίνων, διορισμοί με κομματικό ρουσφέτι, προσωπικό ελάχιστο και η περιφρόνηση των έγγραφων ειδοποιήσεων επικείμενου κινδύνου από τους συνδικαλιστές σιδηροδρομικούς, κατ’ επανάληψη επαληθευμένων από τα αλλεπάλληλα ατυχήματα στα ελληνικά τραίνα. Και η Δικαιοσύνη; Έγραψε μια θερμή δικαστική παραγγελία προς τον αρμόδιο δικαστή.

Αυστηρή, την οποία αν διαβάσουμε κατά γράμμα προοιωνίζεται σκληρή δικαστική έρευνα. Και στο τέλος της παραγγελίας ο κ Ντογιάκος εκτοξεύει μια λυρική κορώνα: “Η ορθή και ταχεία απονομή δικαιοσύνης θα αποτελεί αιώνιο μνημόσυνο για τις ψυχές των νεκρών”. Δυστυχώς για τον γενικό μας εισαγγελέα, υπάρχουν τα συγκείμενα στα οποία κλείνει τα μάτια ή τα σκεπάζει με τα χέρια.

Παρακολουθήσεις και παρακράτος Μητσοτάκη, η μαφία στην αστυνομία και ξένοι πράκτορες στην Εθνική Υπηρεσία Πληροφοριών, διαπλοκή οργανωμένου εγκλήματος και ελληνικής ολιγαρχίας, αλλά και Novartis, Siemens, ο οικονομικός εισαγγελέας που έθαψε τις αιτιάσεις των αρμόδιων ευρωπαϊκών υπηρεσιών για τα κονδύλια σχετικά με τους σιδηροδρόμους στην Ελλάδα, Νεοδημοκράτες βουλευτές που αρπάζουν δημόσιο χρήμα και άλλα.

Γενικότερα δικαστές που δικάζουν, αλληθωρίζοντας προς το γραφείο του δικαστικού αντιπροέδρου στο Μαξίμου, ινστρούχτορα των δικαστικών για το τι δικάζουν και πώς και τι όχι, με το μαντρόσκυλο δίπλα του να βρίζει και να εκδηλώνει σε κάθε ευκαιρία την αποφορά που τον χαρακτηρίζει. Δικαστήρια των φεουδαρχών του μεσαίωνα έχουν καταντήσει την δικαιοσύνη στην Ελλάδα, δικαστήρια αθώωσης των ισχυρών (τώρα θα συνειδητοποιήσεις την πραγματική κοινωνική σου θέση φουκαριάρη, που έβαλες μέσο για να γίνεις σταθμάρχης στον κόμβο της Λάρισας).

Έτσι, λοιπόν, καθώς ο παραιτηθείς υπουργός μεταφορών Κώστας Καραμανλής, ο οποίος πριν είκοσι ημέρες διαρρήγνυε τα ιμάτια του στην Βουλή που τόλμησε κάποιος να αμφισβητήσει την ασφάλεια των ελληνικών σιδηροδρόμων, καθώς, λοιπόν, διάβαζε το σκονάκι που του έγραψαν με το οποίο τόσο πρόστυχα τον καθοδηγούσαν να παριστάνει τον θλιμμένο, καθώς η Πρόεδρος της Δημοκρατίας κα Σακελλαροπούλου μπέρδευε τον τόπο του ατυχήματος με μπουζουξίδικο, ο γενικός μας εισαγγελέας έγραφε την πρώτη φράση της δικαστικής παραγγελίας του: Με άφατη θλίψη και ψυχική οδύνη… Καλά!

Το καρτέλ των κατασκευαστικών

Πίσω από την σκηνοθετημένη οδύνη, τα ρεάλια. Τον παραιτημένο υπουργό μεταφορών αντικατέστησε ο κ Γεραπετρίτης, κομάντο του πρωθυπουργού Μητσοτάκη, κόρακας μεγέθους όρνιθας, αλλά και γαμπρός του κύριου μετόχου της μεγαλύτερης ελληνικής κατασκευαστικής εταιρείας που συγκροτεί το σχετικό καρτέλ. Και αυτό το καρτέλ των ελάχιστων κατασκευαστικών εταιρειών δεν θέλουν τα τραίνα στην Ελλάδα ούτε ζωγραφιστά, διότι αν αναπτυχθούν αυτοί θα χάνουν διόδια που εισπράττουν με βάση τις λεόντειες συμβάσεις.

Ωστόσο, αυτές οι ίδιες εταιρείας αναλαμβάνουν το μεγαλύτερο μέρος των έργων για τους ελληνικούς σιδηροδρόμους, μεταξύ των οποίων και την εγκατάσταση συστημάτων ασφαλούς κυκλοφορίας, καταπίνοντας τα σχετικά κονδύλια. Δεν βλέπει κανείς καμία αντίφαση; Όχι, επειδή και η κυβέρνηση Μητσοτάκη επιδιώκει να διαλυθεί ό,τι απέμεινε κρατικό από τον ΟΣΕ για να ιδιωτικοποιηθεί. Έτσι, η κυβέρνηση Μητσοτάκη, το καρτέλ των κατασκευαστικών και άγνωστο ποιοι άλλοι, έχουν κοινό συμφέρον να πηγαίνουν τα τραίνα στην Ελλάδα από το κακό στο χειρότερο, να δυσφημίζονται με κάθε τρόπο για να νομιμοποιήσουν την ιδιωτικοποίηση, προσφιλής τακτική του νεοφιλελευθερισμού.

Ο νεοφιλελευθερισμός δεν συνιστά μια ιδέα για την αγορά πουθενά στον κόσμο. Στην Ελλάδα ο νεοφιλελευθερισμός αποτελεί ένα πλέγμα σχέσεων κυβερνητικών, δικαστικών, παρασιτικών ολιγαρχών και δημοσιογράφων, το οποίο εξασφαλίζει την ατιμώρητη λεηλασία του δημόσιου πλούτου, των κρατικών θεσμών και της κοινωνίας. Εχθές τσάκιζαν τις ζωές με τα μνημόνια και λεηλατούσαν την κοινωνία. Τώρα με τις επιλογές τους έφτασαν να χύσουν αίμα, να πάρουν ζωές. Αύριο τι;

Οι απόψεις που αναφέρονται στο κείμενο είναι προσωπικές του αρθρογράφου και δεν εκφράζουν απαραίτητα τη θέση του SLpress.gr

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση του άρθρου από άλλες ιστοσελίδες χωρίς άδεια του SLpress.gr. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των 2-3 πρώτων παραγράφων με την προσθήκη ενεργού link για την ανάγνωση της συνέχειας στο SLpress.gr. Οι παραβάτες θα αντιμετωπίσουν νομικά μέτρα.

Ακολουθήστε το SLpress.gr στο Google News και μείνετε ενημερωμένοι