Rebound με Λατινοπούλου στους ραπ-πυραύλους του Μιθριδάτη
06/06/2021Η εισβολή στην διαδικτυακή αρένα της υποψήφιας της ΝΔ Αφροδίτης Λατινοπούλου μπορεί να ερμηνευτεί είτε ως προετοιμασία για επικείμενες πρόωρες εκλογές, είτε ως rebound στον Μιθριδάτη και στο αντιπολιτευτικό “Για να μην στα χρωστάω”. Σε κάθε περίπτωση η ατάκα της Λατινοπούλου για τις αξύριστες μασχάλες και τις ραγάδες των γυναικών δεν ήταν μόνο κίνηση για δημοσιότητα, αλλά εμπεριέχει ιδεολογικό και αισθητικό στόχο.
Στο αισθητικό επίπεδο έρχεται να προβάλλει το corps code της νεοφιλελεύθερης παράταξης κόντρα στο πάλαι ποτέ μοντέλο Ρήγα-ΚΝΕ με τις αξύριστες μασχάλες, το οποίο δεν υφίσταται πλέον εδώ και δεκαετίες. Το στιλ Λατινοπούλου παραπέμπει στο αγαπημένο look της Δεξιάς, άσπρο πουκάμισο με ανοιχτό ντεκολτέ, φούστα σιγαρέτο και 12ποντη γόβα στιλέτο που βλέπουμε στη συστημική τηλεόραση. Για να τα φορέσεις αυτά, είναι αυτονόητο ότι το σώμα πρέπει να είναι καλλίγραμμο χωρίς κυτταρίτιδα και η ήβη περιποιημένη ως …βραζιλιάνικο.
Είναι το νέο στιλ που ανοίγει δρόμους στη βιομηχανία του θεάματος και ως εκ τούτου στην πολιτική, η οποία αποτελεί και την κορωνίδα της εικονικής πραγματικότητας. Η Λατινοπούλου επιδιώκει να είναι το μοντέλο της νέας πολιτικής, του νέου αναπτυξιακού, της “πράσινης επανάστασης”, όχι της πάλαι ποτέ soft οικολογίας. Είναι το κοσμοείδωλο του ανθρώπου που είναι έτοιμος να προχωρήσει και στο biohacking…
Στο ιδεολογικό επίπεδο “το ράσο κάνει τον παπά” και ως εκ τούτου η ουσία είναι το φαίνεσθαι, η εικόνα πέρα από το γεγονός, η μετα-αλήθεια του λόγου. Η συμβολή της Λατινοπούλου στη φαινομενολογία του πολιτικού λόγου της κυβέρνησης ήταν καίρια τη στιγμή που ο Μιθριδάτης αναλάμβανε το ρόλο του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης. Τώρα αν το σχεδίασε η μονταζιέρα του Μαξίμου ή το έκανε μόνη της, που είναι και το πιθανότερο, δεν έχει τόσο σημασία.
Η ιδεολογική σύγκρουση
Στη δεύτερη περίπτωση, πάντως, της αξίζουν εύσημα, καθώς ο ράπερ Μιθριδάτης είχε κατακλύσει το διαδίκτυο και η Αφροδίτη κατάφερε να γίνει viral, αποσπώντας από τον ράπερ τους πρώτους τίτλους στα κοινωνικά δίκτυα. Το μοντέλο Λατινοπούλου για τη γυναίκα αντανακλά σε ένα μοντέλο άντρα που το περιέγραψε με ακρίβεια ο βουλευτής της ΝΔ Γιάννης Λοβέρδος. Σύμφωνα με αυτόν, ο άντρας που δέρνει τη γυναίκα του μπορεί να είναι καλός πατέρας…
Προς επίρρωση του συμπεράσματος αυτού ήρθαν έξι πρώην υπουργοί και βουλευτές της ΝΔ (Κρινιώ Κανελλοπούλου, Χρήστος Ζώης, Άρης Σπηλιωτόπουλος, Νίκος Σταυρογιάννης και Σάββας Τσιτουρίδης) με κοινή τους δήλωση να καταγγείλουν τα “φαινόμενα σεξισμού και έμφυλων διακρίσεων” με ευθεία αναφορά στο Γιάννη Λοβέρδο και την Αφροδίτη Λατινοπούλου. Εννοείται ότι οι αντιδρώντες είναι καραμανλικοί, δεν είναι νεοφιλεύθεροι. Έτσι, η εσωκομματική κόντρα διευρύνεται πέραν της εξωτερικής και οικονομικής πολιτικής.
Το αθηναϊκό κράτος πάντως με τα φονικά, τις εκτελέσεις και την τρέλα που παράγει η δυσαρέσκεια του κόσμου, θυμίζει ολοένα και περισσότερο τα τεκταινόμενα στο γερμανικό σίριαλ Babylon Berlin. Σύμφωνα με το Ευρωβαρόμετρο Μαρτίου-Απριλίου, το 50% των Ελλήνων έχουν ήδη δει την οικονομική τους κατάσταση να επηρεάζεται αρνητικά κατά τη διάρκεια της πανδημίας, έναντι του 31% του μέσου ευρωπαϊκού όρου. Η Ελλάδα είναι πρώτη ως προς το αίσθημα της ανασφάλειας (65%). Έτσι, το 63%, απαντά αρνητικά για τον τρόπο που λειτουργεί η δημοκρατία στην Ελλάδα, το 57% δηλώνει δυσαρεστημένο και από τον τρόπο που λειτουργεί η δημοκρατία στην Ευρώπη.
Λατινοπούλου vs Μιθριδάτη
Αν προσθέσουμε σε αυτά το νέο φορομπηχτικό τσουνάμι που θα πυροδοτήσουν οι νέες αντικειμενικές τιμές, οι οποίες θα συμπαρασύρουν άλλους 20 φόρους επί των ακινήτων, σε συνδυασμό με τις χιλιάδες των επικείμενων πλειστηριασμών και τις απειλές του ΔΝΤ για μείωση συντάξεων, μπορούμε να φανταστούμε ότι η εντροπία μέσα στη χύτρα της ελληνικής πραγματικότητας θα αυξηθεί επικίνδυνα.
Εκρηκτική αναμένεται και η επίδειξη μόδας του οίκου Ντιόρ στην Ακρόπολη. Δεν γνωρίζουμε το στιλ των δημιουργιών και την συμβατότητά τους με τον αρχαιολογικό χώρο. Εκείνο που γνωρίζουμε μετά βεβαιότητας είναι πως η Αφροδίτη δεν θα ανέβει στην πασαρέλα του Ντιόρ στην Ακρόπολη, αν και διαθέτει τα τυπικά προσόντα (ξυρισμένες μασχάλες κλπ), όμως διαμόρφωσε το glamorous style της για την έλευση του Ντιόρ. Η Λατινοπούλου είναι η εμπροσθοφυλακή…
Άλλωστε, δεν υπάρχει πια αμφιβολία ότι οι διάδρομοι πατητής τσιμεντοκονίας φτιάχτηκαν στην Ακρόπολη για τον Ντιόρ και όχι τόσο για τα άτομα με κινητικά προβλήματα. Γι’ αυτό δεν επιλέχθηκε το πλακόστρωτο του Πικιώνη, για τις γόβες των μοντέλων. Από την άλλη, δεν είναι γνωστό αν ο Μιθριδάτης θα εμπνευστεί από την επίδειξη μόδας, όμως έχει περισσότερες πιθανότητες από την Λατινοπούλου να εμπλακεί στο σόου…