Λάδι στη φωτιά έριξαν οι "παιδαγωγικές απουσίες για καταλήψεις"

-

Αύριο στις 4.μ.μ οι μαθητές θα συναντηθούν στη Γκράβα, προκειμένου να λάβουν αποφάσεις για τις καταλήψεις, αλλά φαίνονται πεισμωμένοι με την εκβιαστική, όπως την χαρακτηρίζουν, απόφαση του υπουργείου να παίρνουν απουσίες όσοι συμμετέχουν στις καταλήψεις και μάλλον η στάση της υπουργού παιδείας περί απουσιών με παιδαγωγικό χαρακτήρα, έριξε λαδι στη φωτιά.

Οι εκτιμήσεις είναι ότι μαθητές σε εκατοντάδες σχολεία θα αποφασίσουν συνέχιση των καταλήψεων. Το συντονιστικό τους καλεί αύριο Σάββατο στην ανοιχτή συνεδρίαση της Συντονιστικής Επιτροπής στο προαύλιο της Γκράβας στα Πατήσια. Η εικόνα σχετικά με τον αριθμό των καταλήψεων θα ξεκαθαρίσει τη Δευτέρα, μετά και την αυριανή συνεδρίαση των μαθητών, ενώ αυτή τη στιγμή, τα στοιχεία δείχνουν, ότι τελούν υπό κατάληψη 680 σχολεία εκ των οποίων τα 320 στην Αττική.

Οι μαθητές δηλώνουν ότι το υπουργείο με την «εκβιαστική του στάση τους πείσμωσε» και ότι θα συνεχίσουν τις καταλήψεις, ενώ ζητούν από τους εκπαιδευτικούς να μην δεχτούν τα μαθήματα τηλεκπαίδευσης.

Eπίσης μαθητές και δάσκαλοι με ανακοινώσεις τους δηλώνουν ότι η εκ μέρους της κυβέρνησης μετάθεση ευθυνών (για τα ολιγομελή τμήματα και τις περιορισμένες προσλήψεις καθηγητών και καθαριστριών) και την αναγωγή της αντιπαράθεσης σε πολιτική αντιπαράθεση, δεν διευκολύνει τον διάλογο.

Χαρακτηριστική περίπτωση των προθέσεων των μαθητών, αποτελεί η Γενική Συνέλευση του 1ου Π. Πλάκας –Γεννάδειο, όπου οι μαθητές είχαν αποφασίσει να σταματήσουν σήμερα την κατάληψη αλλά τελικά θα συνεχίσουν όπως ανακοίνωσαν  «γιατί το υπουργείο φρόντισε με την εκβιαστική του στάση να μας πεισμώσει και να κάνει πολλά εν αρχή αρνητικά άτομα να ψηφίσουν τελικά "ναι".  Σήμερα τα  3⁄4 ψήφισαν ναι στον αγώνα και την κατάληψη ξανά».

Η δημοσιογραφία για να είναι αδέσμευτη-ανεξάρτητη πρέπει να χρηματοδοτείται κυρίως από τους αναγνώστες. Πρόκειται για κανόνα αποδεδειγμένης ισχύος. Εάν πιστεύετε ότι το SLpress.gr προσφέρει κάτι ξεχωριστό, ότι αξίζει να επιβιώσει και να βελτιωθεί, ΕΝΙΣΧΥΣΤΕ το.