Να ανοίξουν τώρα αμέσως τα σχολεία ζητά η ΚΕΔΕ

Νέα μεταπτυχιακά από τη Σχολή Ευελπίδων και το Πολυτεχνείο Κρήτης

Την αντίθεση της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας (ΚΕΔΕ), στις καταλήψεις των σχολείων εξέφρασε ο πρόεδρος της Ένωσης και δήμαρχος Τρικκαίων, Δημήτρης Παπαστεργίου, τονίζοντας ότι «είναι ζήτημα Δημοκρατίας και λογικής να ανοίξουν όλα τα σχολεία». «Μας βρίσκει αντίθετους γιατί κανέναν δεν ωφελεί το κλειστό δημόσιο σχολείο. Τα κλειστά σχολεία εμποδίζουν την ελεύθερη πρόσβαση στη γνώση κι αναπαραγάγουν ανισότητες σε βάρος των παιδιών που είναι λιγότερο ευνοημένα, μορφωτικά και οικονομικά. Στερούν ευκαιρίες και μεγαλώνουν το μορφωτικό χάσμα», ανέφερε, σε δήλωσή του, ο κ. Παπαστεργίου.

Ο πρόεδρος της ΚΕΔΕ σημείωσε ότι «οι δήμοι, σε όλη τη χώρα, δώσαμε “αγώνα δρόμου” ώστε να καταφέρουμε από την πλευρά μας να είναι όλα έτοιμα, προκειμένου να ανοίξουν στην ώρα τους τα σχολεία μας, σε συνθήκες ασφάλειας για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς μας». «Αναγνωρίζουμε ότι υπάρχουν, πράγματι, προβλήματα. Η Αυτοδιοίκηση τα γνωρίζει από “πρώτο χέρι”, αφού είμαστε εμείς που δίνουμε καθημερινά έναν δύσκολο αγώνα για να διασφαλίσουμε με όσα μέσα διαθέτουμε στα παιδιά των τοπικών μας κοινωνιών τη δυνατότητα να έχουν πρόσβαση στη γνώση σε σύγχρονες κι ασφαλείς υποδομές», πρόσθεσε. «Τα προβλήματα αυτά δεν δημιουργήθηκαν σήμερα, ούτε μπορούν να λυθούν μέσα σε λίγες μέρες. Και σίγουρα δεν θα επιλυθούν με τις καταλήψεις, ούτε μπορούν οι καταλήψεις να αποτελούν ευκαιρία μικροκομματικής αντιπαράθεσης κι εκμετάλλευσης, σε βάρος των παιδιών και της γνώσης», κατέληξε ο κ. Παπαστεργίου.

Οι απόψεις που αναφέρονται στο κείμενο είναι προσωπικές του αρθρογράφου και δεν εκφράζουν απαραίτητα τη θέση του SLpress.gr

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση του άρθρου από άλλες ιστοσελίδες χωρίς άδεια του SLpress.gr. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των 2-3 πρώτων παραγράφων με την προσθήκη ενεργού link για την ανάγνωση της συνέχειας στο SLpress.gr. Οι παραβάτες θα αντιμετωπίσουν νομικά μέτρα.

Ακολουθήστε το SLpress.gr στο Google News και μείνετε ενημερωμένοι