Πώς ο Covid-19 αλλάζει τις αγοραστικές μας συνήθειες

Πώς ο Covid-19 αλλάζει τις αγοραστικές μας συνήθειες

Με τους καταναλωτές να έχουν στραφεί στις διαδικτυακές αγορές το λιανικό εμπόριο στα φυσικά καταστήματα έχει οδηγήσει σε λουκέτο πολλές επιχειρήσεις, σε όλο τον κόσμο.

Στην Μεγάλη Βρετανία μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων αντιμετωπίζουν πολλά θέματα στις διοικήσεις τους. Από την άλλη μεριά οι καταναλωτές στρέφονται στις online αγορές. Χαρακτηριστικό παράδειγμα το Zara και το Pull and Bear που είδαν αύξηση στον τζίρο τους, από τα eshop τους, 95% ενώ ανακοίνωσαν ότι θα κλείσουν 1200 φυσικά καταστήματα σε όλο τον κόσμο.

Εν μέσω περιοριστικών μέτρων και φυσικών αποστάσεων, η πανδημία αλλάζει αυτό που θέλουν οι καταναλωτές και τον τρόπο που το αγοράζουν. Πλέον, έχουν στραφεί στο πιο casual ντύσιμο αφήνοντας πίσω τους τα βραδινά ρούχα, μιας και οι περισσότεροι εργάζονται από απόσταση. Επίσης, υπάρχει αύξηση στην αγορά ποδηλάτων και στα προϊόντα σπιτιού καθώς ο κόσμος περνάει πολύ περισσότερο χρόνο στο σπίτι.

Οι απόψεις που αναφέρονται στο κείμενο είναι προσωπικές του αρθρογράφου και δεν εκφράζουν απαραίτητα τη θέση του SLpress.gr

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση του άρθρου από άλλες ιστοσελίδες χωρίς άδεια του SLpress.gr. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των 2-3 πρώτων παραγράφων με την προσθήκη ενεργού link για την ανάγνωση της συνέχειας στο SLpress.gr. Οι παραβάτες θα αντιμετωπίσουν νομικά μέτρα.

Ακολουθήστε το SLpress.gr στο Google News και μείνετε ενημερωμένοι