Το X/Twitter για το “μ” του μετρό Θεσσαλονίκης

Το X/Twitter για το “μ” του μετρό Θεσσαλονίκης

Γλέντι στο X/Twitter για το λογότυπο που κόστισε 30.000 για το μετρό Θεσσαλονίκης.

Καυτηριάζεται παράλληλα το γεγονός ότι το λογότυπο βγήκε με απ΄ευθείας ανάθεση, “λόγω έλλειψης χρόνου”, ενώ το θέμα συζητείται 30 χρόνια, τα τελευταία πέντε χρόνια δε έχουν γίνει ποικίλα εγκαίνια, ενώ έχουν προκηρυχθεί και δύο διαγωνισμοί όπου μετείχαν δεκάδες εταιρείες, αλλά και πάλι δεν έγινε ανάθεση, ώσπου έγινε η “απ΄ευθείας”, με πολλούς να αναφέρουν ότι η “απ΄ευθείας ανάθεση” έχει αναχθεί σε επάγγελμα.

 

 

 

 

 

 

 

Οι απόψεις που αναφέρονται στο κείμενο είναι προσωπικές του αρθρογράφου και δεν εκφράζουν απαραίτητα τη θέση του SLpress.gr

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση του άρθρου από άλλες ιστοσελίδες χωρίς άδεια του SLpress.gr. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των 2-3 πρώτων παραγράφων με την προσθήκη ενεργού link για την ανάγνωση της συνέχειας στο SLpress.gr. Οι παραβάτες θα αντιμετωπίσουν νομικά μέτρα.

Ακολουθήστε το SLpress.gr στο Google News και μείνετε ενημερωμένοι

0
Kαταθέστε το σχολιό σαςx