Henkel: Ισχυρά οικονομικά αποτελέσματα το 2024 – Επιτυχής υλοποίηση του “Purposeful Growth Agenda”
12/03/2025
Ισχυρές επιχειρηματικές επιδόσεις το 2024 – Πωλήσεις: 21.6 δισ. ευρώ, ισχυρή οργανική ανάπτυξη 2.6 % – Λειτουργικά κέρδη (EBIT)*: 3,1 δισεκατομμύρια ευρώ, πολύ σημαντική αύξηση 20.9 % – Περιθώριο EBIT *: 14.3%, εξαιρετική βελτίωση κατά 240 μονάδες βάσης – Κέρδη ανά προνομιούχο μετοχή (EPS)* Σημαντικά υψηλότερα: 5,36 ευρώ, +25,1% σε σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες – Ισχυρές Διαθέσιμες ταμειακές ροές ύψους 2,4 δισεκατομμυρίων ευρώ
Αυξανόμενο προτεινόμενο μέρισμα σε διψήφιο ποσοστό : 2,04 ευρώ ανά προνομιούχο μετοχή (+10,3%).
Απόφαση για νέα επαναγορά μετοχών έως 1 δισεκατομμύριο ευρώ.
Συνεχής προώθηση της υλοποίησης του προγράμματος στρατηγικής ανάπτυξής
– Consumer Brands: Η ενοποίηση προχωρά ταχύτερα από το προγραμματισμένο, τα μέτρα αναδιαμόρφωσης του χαρτοφυλακίου ολοκληρώθηκαν και πλήρης εξοικονόμηση πόρων που θα πραγματοποιηθεί μέχρι το τέλος του 2025.
– Adhesive Technologies: Η νέα δομή που εφαρμόστηκε το 2023 ευδοκιμεί.
– Φιλόδοξοι στόχοι για την προστασία του κλίματος: καθορίστηκε ο χάρτης για μηδενικές εκπομπές (net-zero roadmap).
Προοπτικές για το οικονομικό έτος 2025: Έτοιμοι για περαιτέρω ανάπτυξη εσόδων και κερδών – με σταθερό ρυθμό στην αρχή του έτους και επιτάχυνση στην συνέχεια
– Οργανική αύξηση των πωλήσεων: 1.5 έως 3.5%
– Περιθώριο EBIT*: 14.0 έως 15.5%
– Κέρδη ανά προνομιούχο μετοχή (EPS)*: Αύξηση σε χαμηλό έως υψηλό μονοψήφιο ποσοστό (σε σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες).
«Το οικονομικό έτος 2024 χαρακτηρίστηκε και αυτό από μεγάλες προκλήσεις και πολλές οικονομικές αβεβαιότητες. Ωστόσο, κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους, η Henkel ακολούθησε μια σταθερή αναπτυξιακή πορεία, πετυχαίνοντας, ή και ξεπερνώντας, σημαντικούς στόχους. Για αυτό και τα πολύ καλά αποτελέσματα του 2024 αποδεικνύουν, πάνω από όλα, την επιτυχημένη υλοποίηση του προγράμματος στρατηγικής ανάπτυξής μας, Purposeful Growth Agenda», δήλωσε ο CEO της Henkel, Carsten Knobel. «Το 2024, πετύχαμε καλή οργανική αύξηση πωλήσεων και βελτιώσαμε σημαντικά την κερδοφορία μας – με εξαιρετική αύξηση του περιθωρίου κατά 2,4 ποσοστιαίες μονάδες, υποστηριζόμενη από εξαιρετική ανάπτυξη του ακαθάριστου περιθωρίου, και με εξαιρετική αύξηση των κερδών κατά 25% ανά προνομιούχο μετοχή. Η στοχευμένη αύξηση της αξίας των προϊόντων μας για τους πελάτες και τους καταναλωτές ήταν ο κύριος παράγοντας που οδήγησε στην αύξηση των κερδών μας. Επιπλέον, οι εξοικονομήσεις από την ολοκλήρωση του τομέα των Consumer Brands από την ενοποίηση, καθώς και τα ανακοινωθέντα μέτρα βελτιστοποίησης του χαρτοφυλακίου συνέβαλαν σε αυτά τα ισχυρά αποτελέσματα».
«Ταυτόχρονα, ήταν πολύ σημαντικό να συνεχίσουμε να επενδύουμε στις επιχειρήσεις μας και στην μελλοντική μας ανάπτυξη – για παράδειγμα, μέσω αυξημένων πρακτικών μάρκετινγκ στα καταναλωτικά μας αγαθά και μεγάλων καινοτομιών στις δύο επιχειρηματικές μας μονάδες. Θέλουμε και οι μέτοχοί μας να συμμετέχουν στην επιτυχημένη αυτή ανάπτυξη της εταιρείας. Για αυτό, στο επόμενο “Annual General Meeting”, θα προτείνουμε αύξηση του μερίσματος σε διψήφιο ποσοστό. Ακόμα, έχουμε αποφασίσει και ένα νέο πρόγραμμα επαναγοράς μετοχών με όγκο έως 1 δισεκατομμύριο ευρώ», συνέχισε ο κ. Carsten Knobel.
«Τα αποτελέσματα του περασμένου έτους αποτελούν σαφή απόδειξη ότι ο μετασχηματισμός της Henkel προχωρά με επιτυχία και μαζί με τη στρατηγική ατζέντα για βιώσιμη ανάπτυξη, βρισκόμαστε στο σωστό δρόμο για να εξασφαλίσουμε την καλύτερη θέση για την εταιρεία στο μέλλον», ανέφερε ο Carsten Knobel. «Αυτό αποτυπώνεται και στις προβλέψεις μας για το οικονομικό έτος 2025, στο οποίο αναμένουμε περαιτέρω αύξηση πωλήσεων και κερδών παρά το γεγονός ότι το επιχειρηματικό περιβάλλον παραμένει απαιτητικό. Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους υπαλλήλους της Henkel για την εξαιρετική τους απόδοση. Μέσω της συνεργασίας τους και της συνεχούς δέσμευσής τους, καταφέραμε και πάλι να καθοδηγήσουμε επιτυχώς την εταιρεία μας μέσα από μια απαιτητική χρονιά».
Πληροφορίες για τη Henkel
Με τα εμπορικά σήματα, τις καινοτομίες και τις τεχνολογίες της, η Henkel κατέχει ηγετική θέση τόσο στον βιομηχανικό όσο και στον καταναλωτικό τομέα σε όλο τον κόσμο. Η επιχειρηματική μονάδα Συγκολλητικών Τεχνολογιών (Adhesive Technologies) κατέχει ηγετική θέση στην παγκόσμια αγορά σε κόλλες, στεγανωτικά και λειτουργικές επιστρώσεις. Με την Consumer Brands, η εταιρεία κατέχει ηγετικές θέσεις στους τομείς της περιποίησης μαλλιών, του πλυσίματος των ρούχων και του καθαρισμού του σπιτιού σε πολλές αγορές και κατηγορίες πολλών χωρών του κόσμου. Τα τρία κύρια εμπορικά σήματα της εταιρείας είναι η Loctite, το Persil και το Schwarzkopf. Το οικονομικό έτος 2024, η Henkel σημείωσε πωλήσεις άνω των 21,6 δισεκατομμυρίων ευρώ και προσαρμοσμένα λειτουργικά κέρδη περίπου 3,1 δισεκατομμυρίων ευρώ. Οι προνομιακές μετοχές Henkel είναι εισηγμένες στο γερμανικό Χρηματιστήριο βάσει του δείκτη DAX. Η Henkel έχει μακρά παράδοση στην αειφόρο ανάπτυξη, διαθέτοντας μια σαφή στρατηγική βιωσιμότητας με συγκεκριμένους στόχους. Η Henkel ιδρύθηκε το 1876 και σήμερα απασχολεί περίπου 47.000 άτομα σε όλο τον κόσμο – μια ετερογενή ομάδα, που είναι ενωμένη κάτω από μια ισχυρή εταιρική κουλτούρα, κοινές αξίες και έναν κοινό σκοπό: «Πρωτοπόροι στην καρδιά για το καλό των γενεών». Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε τον ιστότοπο www.henkel.com www.henkel.com