ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΑΖ

“Γαμοβάφτιση” επιλέγουν τα περισσότερα ζευγάρια σήμερα!

"Γαμοβάφτιση" επιλέγουν τα περισσότερα ζευγάρια σήμερα! Μελαχροινή Μαρτίδου

90 επιχειρήσεις προτείνουν μυστικά και λύσεις της επίγειας ευτυχίας κι επιτυχίας, στο θεαθήναι, ενός γάμου του 2024. Στο πνεύμα της εποχής κι εταιρία που αναλαμβάνει να συγκεντρώσει το “υλικό” του γάμου που απαθανάτισαν με τα κινητά τους οι καλεσμένοι!

Φαινόμενο της εποχής, μετά τη γνωριμία η συμβίωση, η απόκτηση παιδιού και η κοινή τελετή του γάμου και της βάφτισης στην ίδια εκκλησία, με διαδοχικά τα μυστήρια. «Η γαμοβάφτιση πλέον αποτελεί κανόνα», θα πουν εκθέτες με εμπειρία στο χώρο που κάνουν ειδικά πακέτα προσφοράς με αυτό το σκεπτικό, στην κλαδική έκθεση που έκλεισε τις πύλες της στο ΜEC Παιανίας Αττικής. Η συμμετοχή ήταν γύρω στις 90 επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε αυτό το αντικείμενο με προβολή εξειδικευμένων υπηρεσιών για τον πιο άρτια οργανωμένο γάμο, όπως τον ονειρεύεται το ζευγάρι κι όπως τον καλύπτουν συνήθως οι γονείς του.

Οι προτάσεις πολλές. Κλασσικό ύφος, ρομαντική πινελιά, εξτρίμ, πιο χαλαρή, βίνταζ, πολύχρωμη και όλα στο βωμό ικανοποίησης και της πιο εξεζητημένης επιθυμίας. Κτήματα για δεξίωση με όλες τις ανέσεις, εξειδικευμένοι φωτογράφοι με άπειρες προτάσεις και φώτο-άλμπουμ που κρατούν την στιγμή, μοναδικά, τα περίπτερα τους ήταν πιο ενδιαφέροντα, οι δουλειές τους θύμιζαν κινηματογραφική παραγωγή,  το ντεκόρ, ο εξοπλισμός τα ψηφιακά φωτό- άλμπουμ στη διάθεσή του κοινού.

Προτάσεις που κάνουν το γάμο υπερπαραγωγή στα πιο απίθανα σημεία, νησιά, εξωτερικό, βουνά, και το ζευγάρι στην προ και μετά το μυστήριο αποτύπωση ως μοντέλο μέσα στα νιάτα και την ομορφιά. Ίσως τελικά αυτό το κομμάτι του γάμου κλέβει το μεγαλύτερο ενδιαφέρον γιατί οι στιγμές μένουν…

Οι οίκοι νυφικών και σχεδιαστές-σχεδιάστριες μόδας για γαμπρό, νύφη, κουμπάρα και κοντινά πρόσωπα με τις ιδέες τους παρόντες. Μπαρ με διάφορα κοκτέιλ και προτάσεις σερβιρίσματος και δίχως αλκοόλ, catering με χειροποίητα εδέσματα, κοσμηματοπωλεία με φθηνές, αλλά και πολύτιμες βέρες, μονόπετρα, σταυρούς, στέφανα κάθε τύπου κι έμπνευσης, λαμπάδες, διακόσμηση εξωτερικού κι εσωτερικού χώρου.

Αισθητική σε νορμάλ επιλογές

Εκεί που είχε ενδιαφέρον ήταν τα ταξιδιωτικά γραφεία που διαφήμιζαν αξέχαστα γαμήλια ταξίδια σε εξωτικούς προορισμούς, που κλήρωναν κάποια ταξίδια εντός κι εκτός της χώρας κι έκαναν καλύτερες τιμές στους υποψήφιους που έδειχναν ενδιαφέρον. Ακόμη, εταιρίες στολισμών με μπαλόνια με ανθοδετική απαιτήσεων, αλλά και με άλλο απλό ύφος με διακοσμητικά υλικά, με αποξηραμένα, με νέους γονείς που απολάμβαναν τα θεματικά γενέθλια που πρότειναν οι ειδικοί, ανάλογα με το τί ύφος θα προτιμούσαν, πέρα από τα κλασσικά σιέλ ή ροζ της γνώριμης παλέτας. Οι συζητήσεις πάντα σε συνάρτηση με το κόστος.

Η αισθητική και η διάθεση της έκπληξης, αλλά μέσα σε νορμάλ κι εφικτές επιλογές. Οι έχοντες την άνεση δεν θα απευθυνθούν σε εκθέσεις με μαζικές και γνωστές λύσεις, αλλά θα αναζητήσουν την αποκλειστικότητα. Στα περίπτερα αντιθέσεις, κάποια έξοχα επιτηδευμένα με προσπάθεια εντυπωσιασμού και έντυπο υλικό, προσωπικό να υπηρετεί την αμεσότητα στην προσέγγιση κι άλλα με τις στοιβαγμένες κρεμάστρες με τα είδη τους, νυφικά, βραδινά κοστούμια που εσύ πας να τα αναζητήσεις.

Ξεχωρίζουμε υπηρεσίες που παρέχονται σε μπουμπουνιέρες χειροποίητες, όπως και προσκλητήρια κάθε τύπου κι έμπνευσης, με την χρήση η όχι σχεδιαστικών προγραμμάτων με διαφορετική υφή χαρτιού και άλλων υλικών, που κερδίζουν το ενδιαφέρον των υποψηφίων νεόνυμφων.

Γενικά υπάρχει μια σελφ-σέρβις αντιμετώπιση. Το κέρασμα περιορίζεται σε κουφέτα και καραμέλες. Οι προτάσεις σε κομμώσεις και μακιγιάζ, ελάχιστες. Η άλλοτε τελετουργία των επιδείξεων πιο συρρικνωμένη, η αίσθηση γιορτής, χαράς σε τέτοιες διοργανώσεις που στιγματίζουν τις σχέσεις των ανθρώπων ήταν μια βιωματική εμπειρία. Προσπάθειες σε άλλα επίπεδα για ρομαντική, ρετρό και ρεαλιστική προσέγγιση, συντηρητική, με ελάχιστες πιο εξτρίμ λύσεις ενδυματολογικές κι άλλες. Η άφιξη στην εκκλησία ή το δημαρχείο μπορεί να γίνει με τζάγκουαρ ή μίνι Κούπερ που παρέπεμπε σε ελληνική ταινία με μια πλειάδα προτάσεων ιδιαίτερων αυτοκινήτων αντίκα από εταιρίες ενοικιάσεων παρούσες στην έκθεση για ‘αυτές τις εξαιρετικές στιγμές.

Στο πνεύμα της εποχής…

Στο πνεύμα της εποχής κι εταιρία που αναλαμβάνει να συγκεντρώσει το “υλικό” του γάμου που απαθανάτισαν με τα κινητά τους οι καλεσμένοι! Ασφαλιστική εταιρία που καλύπτει τυχόν απρόοπτα. Αλλά δεν είδα μέντιουμ, αστρολόγους, ψυχολόγους, συμβολαιογράφους, τραπεζικούς, εκκλησιαστικούς, ληξιάρχους και άλλους που… εμπλέκονται, δεν εστίασα σε περιπέτειες που μπορεί να τα τινάξουν όλα στον αέρα στο άκουσμα του ονόματος του βρέφους, που μπορεί, ενώ είναι τα πάντα έτοιμα, ο γαμπρός να μην φανεί ποτέ! Όλα έχουν συμβεί και είναι μέσα στην ζωή.

Ο γάμος, αν και πλέον έχει υποτιμηθεί με άλλες εναλλακτικές μορφές πολύχρονων σχέσεων συμβίωσης και δεν αποτελεί πρώτη προϋπόθεση στην ζωή των σύγχρονων ζευγαριών, τροφοδοτεί οικονομικά μια τεράστια γκάμα επαγγελματικών ειδικοτήτων κι αποτελεί για τις μεγαλύτερες γενιές το όνειρο αποκατάστασης “των παιδιών”, όπου επενδύονται κόποι μιας ζωής, ιδιαίτερα στην ελληνική περιφέρεια.

Το ότι πλέον όλα αλλάζουν είναι εμφανές και η εποχή με τους πιεστικούς ρυθμούς της, στην στοχοθέτηση στην καριέρα και την επαγγελματική αποκατάσταση φέρνει το γάμο σε ακόλουθη μοίρα, παραμένοντας όμως ως κομβικό γεγονός στην ζωή των ανθρώπων. Η περιπλάνηση στην θεματική έκθεση της Παιανίας, έδωσε αφορμές για άπειρες προσεγγίσεις σε σχέση με το σήμερα.

 

 

Οι απόψεις που αναφέρονται στο κείμενο είναι προσωπικές του αρθρογράφου και δεν εκφράζουν απαραίτητα τη θέση του SLpress.gr

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση του άρθρου από άλλες ιστοσελίδες χωρίς άδεια του SLpress.gr. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των 2-3 πρώτων παραγράφων με την προσθήκη ενεργού link για την ανάγνωση της συνέχειας στο SLpress.gr. Οι παραβάτες θα αντιμετωπίσουν νομικά μέτρα.

Ακολουθήστε το SLpress.gr στο Google News και μείνετε ενημερωμένοι