Εισαγγελική παρέμβαση για την κατάρρευση του καινούργιου δρόμου Ρακοπόταμος-Κεραμίδι
15/04/2025
Ο δρόμος προγραμματίζονταν να παραδοθεί στην κυκλοφορία τον Ιούλιο του 2025. Ο καινούργιος δρόμος προβλέπονταν να ένωνε τα παράλια Λάρισας-Μαγνησίας, μέχρι που κατέρρευσε!
Οι εικόνες από το δρόμο Ρακοπόταμος-Κεραμίδι που βλέπουν το φως της δημοσιότητας είναι αποκαρδιωτικές. Δημιουργούν πολλά ερωτήματα για το τι μπορεί να έχει συμβεί και διαλύθηκε έτσι ξαφνικά, ένα κατά τα άλλα πανάκριβο έργο στην πολύπαθη Θεσσαλία.
Σύμφωνα με το larissanet για την κατάρρευση του ολοκαίνουριου δρόμου Ρακοπόταμος-Κεραμίδι ζήτησε τη διενέργεια προκαταρκτικής εξέτασης ο προϊστάμενος της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Λάρισας. Συγκεκριμένα ζητήθηκε η διενέργεια πραγματογνωμοσύνης για τα αίτια της καταστροφής στο οδόστρωμα, με την επισήμανση να ειδοποιηθεί η ανάδοχος εταιρία να μην μεταβληθεί ο χώρος μέχρι τη διενέργεια της εν λόγο πραγματογνωμοσύνης.
Το θέμα είδε αρχικά το φως της δημοσιότητας τη Κυριακή (13/4/25) από τη Λαϊκή Συσπείρωση Θεσσαλίας η οποία είχε επισυνάψει και σχετικές φωτογραφίες του δρόμου, που φαίνεται σε άλλα σημεία «σκασμένος» και σε άλλα να έχει… πέσει στον γκρεμό! Ο δρόμος Ρακοπόταμος-Κεραμίδι μήκους 12 χιλιομέτρων που θα ένωνε τα παράλια Λάρισας – Μαγνησίας δημοπρατήθηκε με προϋπολογισμό 15.000.000 ευρώ στις αρχές του 2020 επί θητείας Κώστα Αγοραστού και αναμένονταν να παραδοθεί σε κυκλοφορία στο τέλος Ιουλίου του 2025.
Η προβληματική εικόνα του οδοστρώματος τέθηκε και στη χθεσινή (14/4/25) συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου με τον περιφερειάρχη Θεσσαλίας Δημήτρη Κουρέτα να δηλώνει: «Αυτό το έργο φαίνεται ότι είναι σε μία άθλια κατάσταση και μπορεί να υπάρχουν και νομικές επιπτώσεις που εμπίπτουν σε άλλους χώρους, πέρα των πολιτικών» προσθέτοντας ότι το έργο «δεν έχει ολοκληρωθεί, ούτε έχει παραληφθεί και είναι σε φάση υλοποίησης ενώ το παρακολουθούν οι τεχνικές υπηρεσίες της Περιφέρεια Θεσσαλίας».
Σχολιάζοντας το θέμα ο πρώην περιφερειάρχης Θεσσαλίας κ. Αγοραστός ανέφερε μεταξύ άλλων πως η μελέτη «εγκρίθηκε, η διαδικασία δημοπράτησης εγκρίθηκε και προχώρησε η κατασκευή του δρόμου. Οι μελέτες πάντα προηγούνται των έργων. Η χρηματοδότηση του έργου είναι εξασφαλισμένη γιατί διαφορετικά δεν θα μπορούσε να ξεκινήσει το έργο. Μετά τον Daniel, μπορούν όμως να δημιουργηθούν νέα δεδομένα».