ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Ράκελ Γουέλς: Τίτλοι τέλους για το sex symbol που άφησε εποχή

Ράκελ Γουέλς: Τίτλοι τέλους για το sex symbol που άφησε εποχή

Πέθανε σε ηλικία 82 ετών η Αμερικανίδα ηθοποιός και sex symbol της δεκαετίας του ’60, Ράκελ Γουέλς, που είχε εντυπωσιάσει με τα φυσικά της προσόντα στην ταινία “Ένα εκατομμύριο χρόνια π.Χ.” το 1966. Εντυπωσιακή ήταν και στο “Φανταστικό Ταξίδι” με τον Στέφεν Μπόιντ, όπου είχαν σμικρυνθεί όλοι οι πρωταγωνιστές για να μπουν στον οργανισμό ασθενούς με ένα μικροσκοπικό “υποβρύχιο”, αλλά και στον “Ντ’ Αρτανιάν και τους Τρεις Σωματοφύλακες” με τον Όλιβερ Ριντ.

Η Ράκελ Γουέλς εργαζόταν μέχρι και το 2017, όμως κυρίως στην τηλεόραση και ως επιχειρηματίας στο χώρο της ομορφιάς, γιατί το Χόλιγουντ την τιμώρησε επειδή  έσυρε, αν και δικαίως, στα δικαστήρια ένα μεγάλο στούντιο. Κανένας γάμος της δεν στέριωσε για πολύ και απέκτησε δύο παιδιά μόνον από τον πρώτο. Συγκεκριμένα παντρεύτηκε πολύ νέα τον παιδικό της έρωτα Τζέημς Γουέλς, από τον οποίο χώρισε μετά από τέσσερα χρόνια. Το 1967 παντρεύτηκε τον παραγωγό Πάτρικ Κέρτις και χώρισαν το 1972. Το 1980 παντρεύτηκε τον παραγωγό Αντρέ Γουέινφιλντ, με τον οποίο χώρισε δέκα χρόνια αργότερα. Το 1999 ξαναπαντρεύτηκε, αυτή τη φορά με ιδιοκτήτη πολυτελούς πιτσαρίας. Και αυτός ο γάμος διαλύθηκε το 2003.

Welch in the deer-skin bikini from the film One Million Years B.C.

Στο “Ένα εκατομμύριο χρόνια π.Χ.” εντύπωση είχε κάνει και το γούνινο μπικίνι της. Ο ρόλος της Λοάνα στο έργο αυτό είχε αρχικά προταθεί στην επίσης εντυπωσιακή Ούρσουλα Άντρες, αλλά η σταρ αρνήθηκε λόγω άλλων υποχρεώσεων και επειδή ήταν ήδη φίρμα, ζητούσε πολλά. Η Γουέλς ουσιαστικά είχε ξεκινήσει την καριέρα μόλις πριν από δύο χρόνια και πολλοί την είδαν –ειδικά μετά το προϊστορικό έργο– ως την Αμερικανίδα Ούρσουλα Άντρες. Σε όλη την ταινία είχε όλες κι όλες τρεις ατάκες, όμως έτσι κι αλλιώς κανείς δεν πρόσεχε τα λόγια της, διότι όλοι πρόσεχαν το μπικίνι και τους δεινόσαυρους. Εκείνα τα χρόνια ήταν η μόνη καστανή σεξοβόμβα στις ΗΠΑ, με τις άλλες να είναι όλες ξανθές.

Ανακηρύχθηκε μία από τις «100 πιο σέξι σταρ στην ιστορία του κινηματογράφου» σε τεύχος του Empire το 1995, και κατατάχθηκε στην 3η θέση των «100 πιο σέξι σταρ του 20ού αιώνα» του Playboy. Το 1979 αρνήθηκε να φωτογραφηθεί γυμνή για το Playboy και ο Χιου Χέφνερ είχε πει «η Ράκελ Γουέλς προέρχεται από την περίοδο όπου μπορούσε μια γυναίκα να είναι η πιο σέξι από όλες, ακόμα και ντυμένη».

Ποια ήταν η Ράκελ Γουέλς

Welch in a dark scoop top, wide belt, and tuxedo-styled jacket, hair styled up

Γεννήθηκε στο Σικάγο, και ο πατέρας της ήταν μηχανικός αεροσκαφών από την Βολιβία. Η μητέρα είχε γεννηθεί στις ΗΠΑ, με καταγωγή από τη Βρετανία. Είχε δύο αδέλφια. Σαν κοριτσάκι δεν ενδιαφερόταν για το σινεμά, αλλά έκανε μπαλέτο, που το παράτησε στα 17 όταν ο δάσκαλός της, της είπε ότι δεν είχε τον κατάλληλο σωματότυπο για μπαλαρίνα. Όμως άρχισε τότε να παίρνει τίτλους ως Μις Φωτογένεια και Μις Ομορφιά, ώσπου πήρε και τον τίτλο Μις Καλιφόρνια και πλέον άρχισε να την ενδιαφέρει το σινεμά.

Παντρεύτηκε τον παιδικό της έρωτα Τζέημς Γουέλς και συμμετείχε σε θεατρικές παραστάσεις. Βρήκε δουλειά ως “το κορίτσι του καιρού” σε δελτίο ειδήσεων του Σαν Ντιέγκο και χώρισε, οπότε πήρε τα δύο της παιδιά και πήγε στο Ντάλας. Εκεί εργαζόταν πλέον ως μοντέλο, αλλά στις αναδουλειές, εργαζόταν ως σερβιτόρα σε ένα ακριβό κέντρο. Το 1963 αποφάσισε να αναζητήσει την τύχη της στο Λος Άντζελες και τα κατάφερε γρήγορα, κυρίως χάρη στο τέλειο κορμί της. Η εικόνα της από την ταινία με τους δεινόσαυρους έγινε μπεσ σέλλερ σε αφίσες και η ίδια έγινε μέσα σε λίγες εβδομάδες το νούμερο ένα πιν απ γκερλ.

Το 1970 προσπάθησε να την πάρουν σοβαρά ως ηθοποιό παίζοντας το ρόλο ενός άνδρα που χειρουργήθηκε για να γίνει γυναίκα, όμως η ταινία δεν πήγε καλά. Το 1981 ήταν συνυποψήφια μαζί με την Σοφία Λόρεν και την Ελίζαμπεθ Τέιλορ για το ρόλο της “κακιάς” Αλέξις Κάρινγκτον στην τηλεοπτική σειρά “Δυναστεία”. Τελικά πήρε το ρόλο η Τζόαν Κόλινς. Εν συνεχεία το μεγάλο στούντιο MGM την απέλυσε “επειδή αργούσε τα γυρίσματα” και η Ράκελ Γουέλς απάντησε με μήνυση.

Το δικαστήριο την δικαίωσε, γιατί αποδείχθηκε ότι το στούντιο ήθελε να φορτώσει κάπου τις οικονομικές δυσπραγίες του και χρησιμοποιούσε την ηθοποιό ως αποδιοπομπαίο τράγο. Μάλιστα ο εκπρόσωπος του στούντιο είχε πει ότι η Γουέλς “ήταν σαραντάρα και δεν έβρισκε ρόλους”. Μετά από αυτή τη δίκη η Γουέλς κέρδισε μεν 11 εκατ. δολάρια ως αποζημίωση, αλλά η κινηματογραφική βιομηχανία την εκδικήθηκε κλίνοντας της όλες τις πόρτες. Πλέον αναγκάσθηκε να περιορισθεί στην τηλεόραση και στο τραγούδι, με ποπ κομμάτια. Επίσης δημιούργησε μια σειρά βίντεο για ομορφιά, διατροφή και γιόγκα, ενώ άνοιξε μια επιχείρηση με περούκες και καλλυντικά. Οι περούκες της απέφεραν τα περισσότερα κέρδη.

Οι απόψεις που αναφέρονται στο κείμενο είναι προσωπικές του αρθρογράφου και δεν εκφράζουν απαραίτητα τη θέση του SLpress.gr

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση του άρθρου από άλλες ιστοσελίδες χωρίς άδεια του SLpress.gr. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των 2-3 πρώτων παραγράφων με την προσθήκη ενεργού link για την ανάγνωση της συνέχειας στο SLpress.gr. Οι παραβάτες θα αντιμετωπίσουν νομικά μέτρα.

Ακολουθήστε το SLpress.gr στο Google News και μείνετε ενημερωμένοι