Η άποψη της υπεύθυνης εταιρείας για το λογότυπο του μετρό
14/11/2024Τη δική της εκδοχή για το θέμα του λογότυπου του μετρό Θεσσαλονίκης προσπαθεί να δώσει η εταιρεία Ελληνικό μετρό Α.Ε.
Μετά το σάλο για τα 30.000 ευρώ που δοθηκαν για το λογότυπο (ένα πεζό “μι”), η εταιρεία ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε σε ανακοίνωσή της αναφέρει ότι «στο πλαίσιο ολοκλήρωσης του Έργου του Μετρό Θεσσαλονίκης και της επικείμενης θέσης του σε λειτουργία, στις 28/02/24 προχώρησε σε διενέργεια διαγωνισμού, με ανοικτή διαδικασία, για τη «Δημιουργία λογότυπου για το σήμα του μετρό Θεσσαλονίκης», που είχε ως αντικείμενο τη δημιουργία ενός απεικονιστικού σήματος/ εμβλήματος (λογότυπο), το οποίο θα αποτελούσε το διακριτικό σήμα του Μετρό στην πόλη της Θεσσαλονίκης.Ο Διαγωνισμός προέβλεπε την απονομή χρηματικών βραβείων στις τρεις πρώτες, κατά την αξιολόγηση της Επιτροπής, προτάσεις, συνολικής αξίας δεκατεσσάρων χιλιάδων ευρώ (14.000,00 €), χωρίς Φ.Π.Α.Κατά την διαδικασία του Διαγωνισμού, η ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. επαναξιολόγησε τις επιλογές της σχετικά με το αντικείμενο και προέβη στον ανασχεδιασμό του, λόγω της ανάγκης για τη δημιουργία οπτικής ταυτότητας του έργου και για τον λόγο αυτό προχώρησε στη ματαίωση του Διαγωνισμού και στην απ΄ευθείας ανάθεση».