“ΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΤΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ” από τον Γ. Ηλιόπουλο

“ΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΤΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ” από τον Γ. Ηλιόπουλο

Οι περισσότεροι σύγχρονοι άνθρωποι αντιλαμβάνονται πως οι διαφημιστικές εκστρατείες σχεδιάζονται για να χειραγωγούν την καταναλωτική συμπεριφορά, με τους σπουδαστές των μηχανισμών προώθησης πωλήσεων να διδάσκονται μεθόδους προσανατολισμού των καταναλωτών προς την επιλογή διαφόρων συγκεκριμμένων προϊόντων.

Ελάχιστοι όμως υποψιάζονται πως μία ανάλογη μεθοδολογία εφαρμόζεται για την δημιουργία μίας ψυχολογικής αρχιτεκτονικής δομής, που διαμορφώνει κάθε πλευρά του πολιτιστικού πεδίου της κοινωνίας.

Από την άλλη πλευρά ο κυκεώνας της υγειονομικής κρίσης που στιγματίζει με το χειρότερο και πλέον οδυνηρό τρόπο την λήξη της δεύτερης δεκαετίας του νέου αιώνα, εξωθεί πολλούς ανθρώπους να αναλογίζονται το πως πρόκειται να διαμορφωθεί το μέλλον μετά και από την τρέχουσα και άνευ προηγουμένου αβεβαιότητα. Όμως πριν από έναν και πλέον αιώνα, ορισμένοι διορατικοί άνθρωποι σπεύδουν να σχεδιάσουν θεωρητικά συγκεκριμμένους μηχανισμούς ικανούς να στρέφουν ολόκληρες κοινωνίες προς τις κατευθύνσεις που οραματίζονται.

Στην εποχή μας πολλοί από τους μηχανισμούς αυτούς τίθενται σε πρακτική εφαρμογή και παραμένουν αθέατοι χάρη στην συνωμοσιολογία που εκρήγνυται λόγων της κρίσης, αλλά και την εκθετική ανάπτυξη νέων και άγνωστων στο ευρύ κοινό τεχνολογιών.

112 σελίδες 17×24, Αντίδοτο 12/12/2025

Οι απόψεις που αναφέρονται στο κείμενο είναι προσωπικές του αρθρογράφου και δεν εκφράζουν απαραίτητα τη θέση του SLpress.gr

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση του άρθρου από άλλες ιστοσελίδες χωρίς άδεια του SLpress.gr. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των 2-3 πρώτων παραγράφων με την προσθήκη ενεργού link για την ανάγνωση της συνέχειας στο SLpress.gr. Οι παραβάτες θα αντιμετωπίσουν νομικά μέτρα.

Ακολουθήστε το SLpress.gr στο Google News και μείνετε ενημερωμένοι

0
Kαταθέστε το σχολιό σαςx