Θρίλερ με το ναυάγιο στην Λέσβο – Στην μαύρη λίστα διεθνών αρχών το “Raptor”

Στην μαύρη λίστα διεθνών αρχών το "Raptor" που βυθίστηκε στην Λέσβο - Ποιος ήταν ο τελικός προορισμός

Ο διασωθείς ναυτικός φέρεται να είπε στις αρχές πως τελικός προορισμός του πλοίου ήταν η Ουκρανία και όχι η Κωνσταντινούπολη, καθώς εκεί φέρεται να πήγαινε για ανεφοδιασμό.

To φορτηγό πλοίο Raptor που βυθίστηκε στα ανοιχτά της Λέσβου ήταν ήταν καταχωρισμένο στη μαύρη λίστα διεθνών αρχών ελέγχου (Paris MOU & Black Sea MOU)  σύμφωνα με τον δημοσιογράφο Γιάννη Σουλιώτη του ΣΚΑΪ.

Μάλιστα, πριν από 24 μήνες είχε διαπιστωθεί ότι τα έγγραφα που αφορούσαν στα μέλη του πληρώματος ήταν μη θεωρημένα, ενώ υπήρχαν και παράνομες εγγραφές στο βιβλίο πετρελαίου (Oil Record Book). Επίσης, ο διασωθείς ναυτικός φέρεται να είπε στις αρχές πως τελικός προορισμός του πλοίου ήταν η Ουκρανία και όχι η Κωνσταντινούπολη, καθώς εκεί φέρεται να πήγαινε για ανεφοδιασμό.

Έτσι, οι αρχές φέρεται να θεωρούν πως «πιθανόν μετέφερε παράνομο φορτίο» και για αυτό το πλήρωμα δεν ζήτησε βοήθεια το Σάββατο, παρά το γεγονός ότι υπήρχε εισροή υδάτων, με αποτέλεσμα να το πράξουν λίγο πριν την βύθιση.

Άκαρπες οι έρευνες

Άκαρπες παραμένουν έως τώρα οι έρευνες για τον εντοπισμό των 12 μελών του φορτηγού πλοίου «Raptor» με σημαία Κομόρες, που βυθίστηκε χθες κάτω από ιδιαίτερα δυσμενείς καιρικές συνθήκες στη θαλάσσια περιοχή ανοιχτά της Λέσβου.

Οι έρευνες συνεχίστηκαν καθ’ όλη τη διάρκεια της νύχτας, ενώ χθες εντοπίστηκε στο σημείο του ναυαγίου η σορός ενός μέλους του πληρώματος του πλοίου. Όπως έγινε γνωστό το πρωί της Δευτέρας η σορός ανήκει σε Αιγύπτιο ναύτη. Επίσης διεσώθη από το ελικόπτερο της πολεμικής αεροπορίας ένας Αιγύπτιος, μέλος του πληρώματος, ο οποίος νοσηλεύεται στο νοσοκομείο της Μυτιλήνης.

Στο RAPTOR επέβαιναν συνολικά 14 άτομα πλήρωμα, (1 Ινδός, 11 Αιγύπτιοι και δύο υπήκοοι Συρίας) και μετέφερε αλάτι από την Αίγυπτο με προορισμό την Κωνσταντινούπολη.

Ο πλοίαρχος του bulk carrier είχε δηλώσει μηχανική βλάβη, ενώ πιθανόν να υπήρξε μικρή εισροή υδάτων στα αμπάρια με μετατόπιση του φορτίου, που είχε ως αποτέλεσμα το πλοίο να πάρει κλίση και να βυθιστεί.

Χθες το πρωί ενεργοποίησε το σήμα κινδύνου mayda, σε παραπλέοντα σκάφη, αλλά το RAPTOR χάθηκε από τα ραντάρ. Στη θαλάσσια περιοχή όπου βυθίστηκε το πλοίο διεξάγονται από το πρωί έρευνες από δύο σκάφη του Λιμενικού Σώματος, ελικόπτερο και παραπλέοντα πλοία.

Οι απόψεις που αναφέρονται στο κείμενο είναι προσωπικές του αρθρογράφου και δεν εκφράζουν απαραίτητα τη θέση του SLpress.gr

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση του άρθρου από άλλες ιστοσελίδες χωρίς άδεια του SLpress.gr. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των 2-3 πρώτων παραγράφων με την προσθήκη ενεργού link για την ανάγνωση της συνέχειας στο SLpress.gr. Οι παραβάτες θα αντιμετωπίσουν νομικά μέτρα.

Ακολουθήστε το SLpress.gr στο Google News και μείνετε ενημερωμένοι