ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Προφυλακιστέος και ο επιθεωρητής Λάρισας – Τι είπε στην απολογία του

Προφυλακιστέος και ο επιθεωρητής Λάρισας – Τι είπε στην απολογία του

Στη φυλακή οδηγήθηκε ο επιθεωρητής κυκλοφορίας του ΟΣΕ μετά την εξάωρη μαραθώνια απολογία του στον εφέτη ανακριτή της Λάρισας που χειρίζεται την υπόθεση της σιδηροδρομικής τραγωδίας των Τεμπών.

Ο επιθεωρητής του ΟΣΕ Δημήτρης Νικολάου, ο οποίος είχε βγάλει τις βάρδιες στον σταθμό της Λάρισας για το μοιραίο βράδυ της 28ης Φεβρουαρίου όπου συγκρούστηκαν οι δύο αμαξοστοιχίες και έχασαν τη ζωή τους 57 άνθρωποι, πέρασε το κατώφλι του εφέτη ανακριτή αργά το απόγευμα της Πέμπτης (30/3) με υπόμνημα 80 σελίδων.

Σύμφωνα με πληροφορίες, παραδέχθηκε πως αυτός ήταν που έβγαλε τις βάρδιες, αλλά σε καμία περίπτωση -όπως ισχυρίστηκε- δεν ευθύνεται για το ότι δύο από τους τρεις σταθμάρχες έφυγαν νωρίτερα από το πόστο τους το βράδυ της τραγωδίας, ούτε για την επαγγελματική κατάρτισή τους.

Μάλιστα, φέρεται να διευκρίνισε πως πρότεινε το πρόγραμμα των βαρδιών, αλλά την τελική έγκριση την είχε ο διευθυντής κυκλοφορίας, ο οποίος σκοτώθηκε πρόσφατα σε τροχαίο. «Εγώ προτείνω τις βάρδιες και ο διευθυντής κυκλοφορίας τις εγκρίνει. Από εκεί και πέρα, την ευθύνη την έχει αυτός που φρόντισε να υπάρχουν περισσότερα άτομα στη βάρδια ή αυτός που έφυγε νωρίτερα από το πόστο του;», φέρεται να είπε στην απολογία του ο επιθεωρητής του ΟΣΕ.

Επίσης, επιχείρησε να πετάξει το μπαλάκι των ευθυνών στον σταθμάρχη του Παλαιοφάρσαλου, καθώς -όπως υποστήριξε- είχε ευθύνη να ενημερώσει τους συναδέλφους του στη Λάρισα ότι το Intercity 62 είχε μία ώρα καθυστέρηση.

Οι κατηγορίες

Υπενθυμίζεται ότι για τη φονική σύγκρουση των τρένων στα Τέμπη έχει προφυλακιστεί ο 59χρονος σταθμάρχης, ενώ οι άλλοι δύο σταθμάρχες -ο συμβασιούχος και ο πιο έμπειρος- αφέθηκαν ελεύθεροι με περιοριστικούς όρους μετά τις απολογίες τους την περασμένη Τρίτη και Τετάρτη, αντίστοιχα.

Τόσο ο επιθεωρητής κυκλοφορίας όσο και οι τρεις σταθμάρχες κατηγορούνται για διατάραξη των συγκοινωνιών σε βαθμό κακουργήματος, για ανθρωποκτονίες και σωματικές βλάβες από αμέλεια κατά συρροή.

Οι απόψεις που αναφέρονται στο κείμενο είναι προσωπικές του αρθρογράφου και δεν εκφράζουν απαραίτητα τη θέση του SLpress.gr

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση του άρθρου από άλλες ιστοσελίδες χωρίς άδεια του SLpress.gr. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των 2-3 πρώτων παραγράφων με την προσθήκη ενεργού link για την ανάγνωση της συνέχειας στο SLpress.gr. Οι παραβάτες θα αντιμετωπίσουν νομικά μέτρα.

Ακολουθήστε το SLpress.gr στο Google News και μείνετε ενημερωμένοι

0
Kαταθέστε το σχολιό σαςx