Θεσσαλονίκη: Πρώτη μέρα για τις ηλεκτρονικές κλήσεις της Δημοτικής Αστυνομίας

Θεσσαλονίκη: Πρώτη μέρα για τις ηλεκτρονικές κλήσεις της Δημοτικής Αστυνομίας
(Ξένη δημοσίευση) Οχήματα και δημοτικοί αστυνόμοι Θεσσαλονίκης Τον απολογισμό του έργου της για το έτος 2021 ανακοίνωσε σήμερα (20/01/2022) η Δημοτική Αστυνομία Θεσσαλονίκης. Σε συνεργασία, κατά περίπτωση, με το τμήμα Ελεγκτών και Επιδοτών και την ΕΛ.ΑΣ., με στόχο τον έλεγχο της νόμιμης λειτουργίας των καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος, διενεργήθηκαν συνολικά 959 τακτικοί και έκτακτοι έλεγχοι. Κατά τους ελέγχους αυτούς διαπιστώθηκαν 283 παραβάσεις σε 276 καταστήματα. Παράλληλα, εκτελέστηκαν οκτώ διοικητικές κυρώσεις, στο πλαίσιο των οποίων οργανώθηκαν -με τη συμμετοχή οχημάτων και εργατικού δυναμικού του τομέα καθαριότητας- τέσσερις επιχειρήσεις απομάκρυνσης τραπεζοκαθισμάτων σε καταστήματα τα οποία καθ’ υποτροπή και κατ’ εξακολούθηση προέβησαν σε αυθαίρετη χρήση κοινοχρήστου χώρου. Ακόμη, διενεργήθηκαν 362 έλεγχοι γνωστοποιήσεων καθώς και 2.464 πάσης φύσεως αυτοψίες, που αφορούν μεταξύ άλλων εγκαταλελειμμένα οχήματα, θέσεις φορτοεκφόρτωσης, υποθέσεις αναφορικά με καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος, πολεοδομικά ζητήματα, καταγραφή αστέγων, θέματα σήμανσης, κ.ά. Για την

Από σήμερα καταργείται το “ροζ χαρτάκι” για τις παραβάσεις του ΚΟΚ, καθώς η Δημοτική Αστυνομία Θεσσαλονίκης ξεκινά την έκδοση ηλεκτρονικών κλήσεων.

Η διεύθυνση Δημοτικής Αστυνομίας έχει στη διάθεσή της και λειτουργεί ένα ολοκληρωμένο ψηφιακό σύστημα, μέσω του οποίου ελέγχεται και βεβαιώνεται ψηφιακά το σύνολο των παραβάσεων του ΚΟΚ. Μέσω ειδικής συσκευής και συνδεδεμένου σε αυτή φορητού εκτυπωτή, οι δημοτικοί αστυνομικοί πραγματοποιούν τους ελέγχους κι εκδίδουν τις παραβάσεις, οι οποίες στη συνέχεια τοποθετούνται στο παρμπρίζ των αυτοκινήτων.

Πλέον, οι πολίτες μπορούν να πληρώσουν τις κλήσεις ηλεκτρονικά, μέσω του κωδικού RF που είναι τυπωμένος στην απόδειξη της παράβασης. Με τον τρόπο αυτό, οι παραβάτες οδηγοί θα πληρώνουν ηλεκτρονικά τις κλήσεις τους χωρίς να χρειαστεί να ταλαιπωρούνται με μετακινήσεις στο δημαρχείο και στα δημοτικά διαμερίσματα, ενώ θα εξοικονομούνται εργατοώρες και ανθρώπινο δυναμικό από τις υπηρεσίες του δήμου Θεσσαλονίκης.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Οι απόψεις που αναφέρονται στο κείμενο είναι προσωπικές του αρθρογράφου και δεν εκφράζουν απαραίτητα τη θέση του SLpress.gr

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση του άρθρου από άλλες ιστοσελίδες χωρίς άδεια του SLpress.gr. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των 2-3 πρώτων παραγράφων με την προσθήκη ενεργού link για την ανάγνωση της συνέχειας στο SLpress.gr. Οι παραβάτες θα αντιμετωπίσουν νομικά μέτρα.

Ακολουθήστε το SLpress.gr στο Google News και μείνετε ενημερωμένοι

0
Kαταθέστε το σχολιό σαςx