Η Ελλάδα δεν ανήκει στους Έλληνες, ανήκει στους Γερμανούς – 1

Η Ελλάδα δεν ανήκει στους Έλληνες. Ανήκει στους Γερμανούς, Θεόδωρος Κατσανέβας

Μόνο θυμηδία προκαλούν οι δηλώσεις της καγκελάριου Άνγκελα Μέρκελ ότι «η Γερμανία στηρίζει την Ελλάδα κλπ, κλπ». Όπως και θλίψη ανάμεικτη με οργή προξενεί η δουλοφροσύνη, με την οποία την υποδέχτηκαν η κυβέρνηση, η αντιπολίτευση και το ελληνικό κατεστημένο γενικότερα. Ας μην γελιόμαστε. Η Ελλάδα δεν ανήκει στους Έλληνες. Ανήκει στους Γερμανούς. Μπορεί να απέτυχαν να εδραιώσουν την κατοχή με τα όπλα και τη βία το 1941, ωστόσο το πετυχαίνουν σήμερα με έναν πιο αποτελεσματικό τρόπο, με τις τράπεζες, το νόμισμα και τον έλεγχο των ΜΜΕ.

Ελέγχουν τον «κουμπαρά» και ελέγχουν τη χώρα μας, με τη συνέργεια εγχώριων συνεργατών. H γερμανική κατοχή επισφραγίζεται με τις συνόδους του Eurogroup, όπου πρόθυμες ελληνικές κυβερνήσεις με τη συνέργεια και της αξιωματικής αντιπολίτευσης, αποδέχονται τις ολοένα και σκληρότερες αποφάσεις σε βάρος μας. Σε δύο Eurogroup που συνήλθαν μέσα στο 2018, το πρώτο στις 22 Ιανουαρίου και το δεύτερο στις 21 και 22 Ιουνίου, με κατευθυντήριες γραμμές από το Βερολίνο, μπήκαν και νέες επώδυνες σφραγίδες για τη συνέχιση της ελληνικής τραγωδίας μέχρι το 2060.

Σύμφωνα με την απόφαση του Eurogroup στις 22 Ιανουαρίου 2018 και την επιλεγόμενη “Έκθεσης Συμμόρφωσης” των Θεσμών (Compliance Report), αποφασίστηκε να γίνουν 10.000 πλειστηριασμοί το 2018 και από το 2019 μέχρι το 2021, κάθε χρόνο 40.000 πλειστηριασμοί. Αυτό σημαίνει ότι από το 2018 μέχρι το 2021 θα έχουν εκποιηθεί με συνοπτικές διαδικασίες ηλεκτρονικών πλειστηριασμών 130.000 ακίνητα.

Προαπαιτούμενα

Επιπλέον, αποφασίστηκε να προωθηθούν αποκρατικοποιήσεις 1 δισ ευρώ έως το καλοκαίρι, αύξηση του ΕΝΦΙΑ λόγω των νέων αντικειμενικών αξιών, κατάργηση του μειωμένου ΦΠΑ σε πέντε νησιά του Αιγαίου (Λέσβο, Χίο, Σάμο, Κω και Λέρο) στο τέλος Ιουνίου και μείωση του αφορολόγητου, από τα 8.700 ευρώ στα 5.700 ευρώ. Στην ίδια απόφαση του Eurogroup της 22ης Ιανουαρίου του 2018, αναφέρονται 88 προαπαιτούμενα, μεταξύ των οποίων και τα ακόλουθα:

• Επανυπολογισμός και μειώσεις των συντάξεων από 1η Ιανουαρίου του 2019 (για την απόφαση αυτή υπήρξε ακύρωση με πρόσφατη ρύθμιση, λόγω και των επικείμενων εκλογών)
• Περικοπή του ΕΚΑΣ το 2019.
• Μείωση του αφορολόγητου από το 2019 αντί για το 2020, αν το ΔΝΤ και ΕΕ κρίνουν ότι απαιτείται για την επίτευξη πλεονάσματος 3,5% του ΑΕΠ το 2019.
• Εφαρμογή των ηλεκτρονικών πλειστηριασμών ακινήτων για οφειλές προς το δημόσιο, για ποσά πάνω από 500 ευρώ.
• Αυξήσεις στον ΕΝΦΙΑ και διεύρυνση της φορολογικής βάσης, ώστε τα εκκαθαριστικά του φόρου που θα εκδοθούν τον Αύγουστο του 2018 να αποφέρουν τα ίδια έσοδα μετά την ευθυγράμμιση των αντικειμενικών με τις εμπορικές τιμές των ακινήτων.
• Αποκοπή λιγνιτικών μονάδων της ΔΕΗ, με ψήφιση νομοσχεδίου για τις προς πώληση μονάδες. Εφαρμογή επιπλέον μέτρων για την είσπραξη ανεξόφλητων λογαριασμών της επιχείρησης.
• Κατάργηση του μειωμένου ΦΠΑ στα υπόλοιπα πέντε νησιά του Αιγαίου (Λέσβος, Χίος, Σάμος, Κως, Λέρος).
• Προκήρυξη διαγωνισμών για την πώληση του 30% του Ελευθέριος Βενιζέλος, του 65% της ΔΕΠΑ, του 5% του ΟΤΕ και του 35% των ΕΛΠΕ. Μέχρι τον Ιούνιο, ακολουθεί η πώληση του 17% της ΔΕΗ ή μια διαδικασία με αντίστοιχο όφελος. Εκπόνηση οδικού χάρτη για την ενιαία είσπραξη φόρων και ασφαλιστικών εισφορών.

Η απόφαση του Euroworking Group 21-22 Ιουνίου 2018

Στην επίσημη ανακοίνωση του Euroworking Group στις 21 και 22 Ιουνίου του 2018 αναφέρονται τα εξής: “Το Euroworking Group καλωσορίζει τη δέσμευση της Ελλάδας να διατηρήσει πρωτογενές πλεόνασμα 3,5% έως το 2022 και από εκεί και πέρα να διασφαλίσει ότι οι δημοσιονομικές δεσμεύσεις είναι σύμφωνες με το ευρωπαϊκό δημοσιονομικό πλαίσιο”.

Η ανάλυση της ΕΕ υποδεικνύει ότι αυτό σημαίνει πρωτογενές πλεόνασμα 2,2% του ΑΕΠ κατά μέσο όρο, για την περίοδο 2023-2060. Οι ακαθάριστες χρηματοδοτικές ανάγκες εξυπηρέτησης του χρέους (Gross Financial Needs), πρέπει να παραμείνουν κάτω του 15% του ΑΕΠ μεσοπρόθεσμα και κάτω του 20% από εκεί και πέρα, ενώ θα διασφαλίζεται ότι το χρέος θα βρίσκεται σε τροχιά μείωσης. Μεσοπρόθεσμα αυτό περιέχει τα ακόλουθα ειδικότερα μέτρα:

  • Την κατάργηση του επιτοκίου step up, που έχει συνδεθεί με το δάνειο του δεύτερου προγράμματος (EFSF).
  • Tη χρήση των κερδών του 2014 από τα ομόλογα που έχουν οι κεντρικές τράπεζες (ANFAs και SMPs) από τον λογαριασμό του ESM (Ευρωπαϊκός Μηχανισμός Σταθερότητας) και τη συνέχιση της επιστροφής των ANFAs και SMPs του 2017. Αυτά θα επιστρέφονται στην Ελλάδα σε δύο ισόποσες δόσεις, τον Ιούνιο και τον Δεκέμβριο, αρχής γενομένης από το 2018 μέχρι τον Ιούνιο του 2022, μέσω του ειδικού λογαριασμού του ESM και θα χρησιμοποιηθούν για να μειώσουν τις χρηματοδοτικές ανάγκες.
  • Μια περαιτέρω παράταση της περιόδου χάριτος για τα δάνεια του EFSF, κατά 10 χρόνια, και μια επιμήκυνση της μέσης διάρκειας λήξης, κατά 10–15 χρόνια.
  • Σε μιας νέα ανάλυση βιωσιμότητα του χρέους από τους θεσμούς στο τέλος του 2032, το Eurogroup θα αποφασίσει αν χρειάζονται περαιτέρω μέτρα ελάφρυνσης, ούτως ώστε να διασφαλιστεί ότι επιτυγχάνονται οι στόχοι για τις χρηματοδοτικές ανάγκες εξυπηρέτησης του χρέους. Προϋπόθεση είναι να τηρείται το ευρωπαϊκό δημοσιονομικό πλαίσιο.

Σε αυτό το πλαίσιο, μακροπρόθεσμα, το Euroworking Group υπενθυμίζει τη συμφωνία του Μαΐου του 2016 για έναν μηχανισμό, ο οποίος θα ενεργοποιείται στην περίπτωση πολύ δυσμενέστερου απρόοπτου μακροοικονομικού σεναρίου. Όποτε ενεργοποιείται από το Eurogroup, θα περιέχει μέτρα όπως περαιτέρω αναδιάρθρωση του χρέους, με ανώτατο όριο και παρατάσεις των πληρωμών τόκων του δανείου του EFSF, στον βαθμό που είναι αναγκαία για τη βιωσιμότητα του χρέους.

Οι απόψεις που αναφέρονται στο κείμενο είναι προσωπικές του αρθρογράφου και δεν εκφράζουν απαραίτητα τη θέση του SLpress.gr

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση του άρθρου από άλλες ιστοσελίδες χωρίς άδεια του SLpress.gr. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των 2-3 πρώτων παραγράφων με την προσθήκη ενεργού link για την ανάγνωση της συνέχειας στο SLpress.gr. Οι παραβάτες θα αντιμετωπίσουν νομικά μέτρα.

Ακολουθήστε το SLpress.gr στο Google News και μείνετε ενημερωμένοι