ΣΧΟΛΙΟ

“Φλάσαρε” το κλειδί και στο Μαξίμου!

“Φλάσαρε” το κλειδί και το Μαξίμου! Κόμπρα

Μιλάει ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης με τον υπουργό Επικρατείας Γιώργο Γεραπετρίτη; Το ερώτημα προκύπτει από τις αντιφατικές δηλώσεις που έκαναν μέσα σε ένα μόλις εικοσιτετράωρο για το σιδηροδρομικό δυστύχημα, με τον πρωθυπουργό να διαψεύδει τον υπουργό του!

Είναι εμφανές ότι η κυβέρνηση είναι σε πανικό και ότι κατά το κοινώς λεγόμενο έχει χαθεί η μπάλα σε ότι αφορά την διαχείριση του πολιτικού κόστους από το δυστύχημα στα Τέμπη. Και στον Άδωνι επέβαλαν σιωπητήριο και ξαναζήτησε συγγνώμη ο πρωθυπουργός από το Υπουργικό και στην δημοσιότητα δόθηκαν οι φωτογραφίες των θλιμμένων υπουργών, για να δείξουν πως ακολουθούν το λαϊκό αίσθημα….

Βέβαια, το να είναι σε διαφορετική γραμμή ο πρωθυπουργός με τον υπουργό Επικρατείας και Μεταφορών και Υποδομών, που διορίστηκε ακριβώς για να διαχειριστεί τις συνέπειες του δυστυχήματος, δείχνει ότι δεν λειτουργεί πια ούτε το “επιτελικό κέντρο”. Με ορολογία των ημερών, “φλάσαρε το κλειδί στο Μαξίμου”.

Στην προχθεσινή του συνέντευξη μετά από την “αυτοψία” που έκανε στον τόπο του δυστυχήματος, ο κ. Γεραπετρίτης, αφού απέφυγε με επιδεξιότητα να απαντήσει στα κρίσιμα ερωτήματα, δήλωσε: «Το τοπικό κέντρο τηλεδιοίκησης στη Λάρισα λειτουργούσε απόλυτα και αδιαλείπτως, δεν υπήρξε διακοπή της λειτουργίας στο τοπικό κέντρο. Το βράδυ έπρεπε να γίνει η αυτόματη χάραξη στον πίνακα πορείας, κάτι που δεν έγινε».

Πριν περάσει ένα εικοσιτετράωρο, ο πρωθυπουργός στη συνεδρίαση του Υπουργικού Συμβουλίου ανέφερε: «Αν το έργο της τηλεδιοίκησης είχε ολοκληρωθεί αυτό το δυστύχημα θα ήταν πρακτικά αδύνατον να είχε συμβεί. Και η τεχνολογία θα μας είχε βοηθήσει για να αποτρέψουμε το αδιανόητο: για αρκετά χιλιόμετρα δύο τρένα να κινούνται στην ίδια γραμμή σε πορεία σύγκρουσης».

Ο κ. Γεραπετρίτης είναι σε αντίφαση και με τον ΟΣΕ ο οποίος στην μοναδική ανακοίνωση που εξέδωσε ανέφερε: «Μετά τη φωτιά του Ιουλίου του 2019 στην περιοχή της Ζάχαρης Λάρισας, κατεστράφησαν τα καλώδια και ο εξοπλισμός και η τηλεδιοίκηση Λάρισας βγήκε ολοκληρωτικά εκτός λειτουργίας και καταργήθηκε».

Αναζητώντας την πόλωση

Ενδεικτική του πανικού είναι και η δήλωση του Άδωνι Γεωργιάδη ότι «αν ο παραιτηθείς υπουργός Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, μιλούσε για τα προβλήματα ασφαλείας κανείς δεν θα έμπαινε στα τραίνα», δήλωση ευθεία-πρόκληση στο κοινό αίσθημα, εξ’ ου και έπεσε “σήμα” στον Άδωνι να μην πολυβγαίνει στα πάνελ και έχουν αρχίσει τηλέφωνα από το Μαξίμου στον Καραμανλή να μην θέσει υποψηφιότητα.

Στη ΝΔ αναζητούν εναγωνίως και τρόπο για να μετατρέψουν το δυστύχημα σε “σκυλοκαυγά” με τον ΣΥΡΙΖΑ. Στο πλαίσιο αυτό, εκτός των συνεχιζόμενων ανακοινώσεων περί “εξαφανισμένου” Χρήστου Σπίρτζη, με νεότερη ανακοίνωσή της η Πειραιώς κατηγορεί τον ΣΥΡΙΖΑ για αποσπάσεις υπαλλήλων από την Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων, που έγιναν επί της δικής της κυβερνήσεως το 2019 και το 2021. Προς το παρόν ο ΣΥΡΙΖΑ, ακολουθώντας την στρατηγική της “ήρεμης δύναμης”, περιορίζεται απλώς να απαντά, δίχως να κλιμακώνει.

Οι απόψεις που αναφέρονται στο κείμενο είναι προσωπικές του αρθρογράφου και δεν εκφράζουν απαραίτητα τη θέση του SLpress.gr

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση του άρθρου από άλλες ιστοσελίδες χωρίς άδεια του SLpress.gr. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των 2-3 πρώτων παραγράφων με την προσθήκη ενεργού link για την ανάγνωση της συνέχειας στο SLpress.gr. Οι παραβάτες θα αντιμετωπίσουν νομικά μέτρα.

Ακολουθήστε το SLpress.gr στο Google News και μείνετε ενημερωμένοι