ADVERTORIAL

Παράξενες χορηγίες στο ποδόσφαιρο

Παράξενες χορηγίες στο ποδόσφαιρο

Το ποδόσφαιρο είναι γεγονός πως έχει μια παγκόσμια απήχηση και ένα τεράστιο κοινό. Ως εκ τούτου αποτελεί και τον πρωταρχικό πόλο έλξης, όταν έρχεται η ώρα για συμφωνίες χορηγίας. Ενώ πολλές συνεργασίες μεταξύ συλλόγων, παικτών και χορηγών είναι απλές, κάποιες ξεχωρίζουν για την παραδοξότητα και τη μοναδικότητά τους. Εδώ, θα δούμε μερικές από τις πιο παράξενες χορηγικές συμφωνίες στον κόσμο του ποδοσφαίρου.

1. West Bromwich Albion και Boiler Man

Το 2018, η West Bromwich Albion παρουσίασε μία από τις πιο περίεργες μασκότ στην ιστορία του ποδοσφαίρου: Τον Boiler Man. Αυτή η ασυνήθιστη μασκότ ήταν αποτέλεσμα της συμφωνίας χορηγίας του συλλόγου με την Ideal Boilers, μια εταιρεία που ειδικεύεται σε λύσεις οικιακής θέρμανσης. Ο Boiler Man, ένα άτομο ντυμένο με κοστούμι σε σχήμα λέβητα, έγινε αμέσως επιτυχία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, παρόλο που η σύνδεση μεταξύ λέβητα και ποδοσφαίρου άφησε πολλούς να ξύνουν το κεφάλι τους με περίσσεια απορία.

2. Getafe και Burger King

Ο ισπανικός σύλλογος Getafe CF έκλεισε μια παράξενη και συνάμα χιουμοριστική συμφωνία χορηγίας με τον γίγαντα fast-food Burger King το 2009. Στο πλαίσιο της συμφωνίας, στο εσωτερικό των φανελών των παικτών εμφανιζόταν το πρόσωπο της μασκότ της Burger King. Όταν οι παίκτες σκόραραν και σήκωναν τις φανέλες τους για να πανηγυρίσουν, φαινόταν σαν να ξεπρόβαλε το πρόσωπο της μασκότ της Burger King. Αυτή η παιχνιδιάρικη και αντισυμβατική χορηγία συγκέντρωσε μεγάλη προσοχή και έφερε σημαντική δημοσιότητα τόσο στον σύλλογο όσο και στην αλυσίδα fast-food.

3. Scarborough και βότκα Black Death

Στα μέσα της δεκαετίας του 1990, ο αγγλικός σύλλογος Scarborough FC, θα τον έχετε ακουστά μάλλον από το στοίχημα στη NetBet GR, συνήψε συμφωνία χορηγίας με την Black Death Vodka! Η σύμπραξη ήταν αμφιλεγόμενη και προκάλεσε αίσθηση, λόγω του μακάβριου ονόματος της μάρκας βότκας. Η συμφωνία ήταν βραχύβια, καθώς η Football League τελικά την απαγόρευσε, θεωρώντας το όνομα ακατάλληλο, αφού ποδοσφαιρικούς αγώνες παρακολουθούν και οικογένειες. Παρά τη σύντομη αυτή συμφωνία, αυτή η χορηγία παραμένει μία από τις πιο περίεργες στην ιστορία του ποδοσφαίρου.

4. Ρεάλ Μπέτις και Green Earth

Η Ρεάλ Μπέτις, ένας ισπανικός σύλλογος γνωστός για τα πράσινα και λευκά χρώματά του, έφτασε την περιβαλλοντική δέσμευση της ομάδας σε νέο επίπεδο με μια συμφωνία χορηγίας με την Green Earth, μια φιλική προς το περιβάλλον πρωτοβουλία. Η συμφωνία το 2018 είδε τον σύλλογο να προωθεί διάφορους περιβαλλοντικούς σκοπούς και προσπάθειες βιωσιμότητας. Ενώ ο σκοπός ήταν ευγενής, ο ασυνήθιστος χαρακτήρας της συνεργασίας ενός ποδοσφαιρικού συλλόγου με μια περιβαλλοντική οργάνωση την έκανε να ξεχωρίζει.

5. Airdrieonians και Bounty

Ο σκωτσέζικος σύλλογος Airdrieonians FC σύναψε μια “γλυκιά” συμφωνία με την Bounty, μια μάρκα σοκολάτας, στις αρχές της δεκαετίας του 2000. Η χορηγία ήταν περίεργη, όχι μόνο λόγω του προϊόντος αλλά και λόγω του branding στα κιτ, τα οποία είχαν το τροπικό σχέδιο του περιτυλίγματος της Bounty. Το κοντράστ μιας σκωτσέζικης ποδοσφαιρικής ομάδας και μιας σοκολάτας με θέμα την καρύδα αποτέλεσε μια αξιομνημόνευτη και ιδιότυπη συνεργασία.

6. Yeovil Town και Thatcher’s Cider

Η Yeovil Town FC, που εδρεύει στην καρδιά της χώρας του μηλίτη της Αγγλίας, εξασφάλισε συμφωνία χορηγίας με την Thatcher’s Cider. Αν και η συνεργασία είχε κάποιο νόημα από άποψη εντοπιότητας, η προώθηση ενός αλκοολούχου ποτού ως κύριου χορηγού μιας ποδοσφαιρικής ομάδας θεωρήθηκε αμφιλεγόμενη. Παρ’ όλα αυτά, αναδείχθηκε τελικά μια πολιτιστική σύνδεση μεταξύ του συλλόγου και της τοπικής βιομηχανίας μηλίτη.

7. FC Nordsjælland και ένας οίκος δημοπρασιών ψαριών

Στη Δανία, η FC Nordsjælland σύναψε συμφωνία χορηγίας με έναν τοπικό οίκο “δημοπρασιών ψαριών”. Η συμφωνία περιελάμβανε την προβολή του λογότυπου του οίκου δημοπρασιών σε περίοπτη θέση στις φανέλες της ομάδας. Ο ασυνήθιστος χαρακτήρας της προώθησης μιας ποδοσφαιρικής ομάδας από μια επιχείρηση δημοπρασίας ψαριών συγκέντρωσε την προσοχή αρκετών και έδωσε μια ιδιότυπη χροιά στις κλασικές συμφωνίες χορηγίας.

Συμπέρασμα

Οι χορηγικές συμφωνίες στο ποδόσφαιρο αποτελούν ζωτική πηγή εσόδων για τους συλλόγους, αλλά δεν είναι όλες οι συνεργασίες κλασικές. Από μασκότ ντυμένες ως καυστήρες μέχρι φανέλες που κοσμούνται με λογότυπα σοκολάτας, αυτές οι περίεργες συμφωνίες χορηγίας προσθέτουν ένα επίπεδο χιούμορ και ίντριγκας στο άθλημα. Μας υπενθυμίζουν ότι στον κόσμο του ποδοσφαίρου, η δημιουργικότητα και η ιδιορρυθμία συχνά συμβαδίζουν με την εμπορική επιτυχία.

Οι απόψεις που αναφέρονται στο κείμενο είναι προσωπικές του αρθρογράφου και δεν εκφράζουν απαραίτητα τη θέση του SLpress.gr

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση του άρθρου από άλλες ιστοσελίδες χωρίς άδεια του SLpress.gr. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των 2-3 πρώτων παραγράφων με την προσθήκη ενεργού link για την ανάγνωση της συνέχειας στο SLpress.gr. Οι παραβάτες θα αντιμετωπίσουν νομικά μέτρα.

Ακολουθήστε το SLpress.gr στο Google News και μείνετε ενημερωμένοι

Kαταθέστε το σχολιό σας. Eνημερώνουμε ότι τα υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται.

0 ΣΧΟΛΙΑ
Παλιότερα
Νεότερα Με τις περισσότερες ψήφους
Σχόλια εντός κειμένου
Δες όλα τα σχόλια
0
Kαταθέστε το σχολιό σαςx