Νικητιάδης: “Επικοινωνιακά κόλπα για δήθεν μειώσεις τιμών – Καμία αλλαγή για τους καταναλωτές”

Τσουκαλάς κατά ΝΔ: Αντιευρωπαϊκή ρητορική και αδιαφάνεια στα εξοπλιστικά

“Στο ίδιο “παραμύθι” θεατές για άλλη μια φορά οι καταναλωτές της χώρας με αφορμή τις εξαγγελίες του Υπ. Ανάπτυξης Τάκη Θεοδωρικάκου, περί… “μειωμένων τιμών” σε πάνω από 2.000 προϊόντα”, σχολιάζει ο υπεύθυνος Κ.Τ.Ε. Ανάπτυξης του ΠΑΣΟΚ- Κινήματος Αλλαγής, Γιώργος Νικητιάδης.

Στη δήλωσή του με τίτλο: “Επικοινωνιακά κόλπα για δήθεν μειώσεις τιμών. Καμία αλλαγή για τους καταναλωτές”, ο κ. Νικητιάδης αναφέρει ειδικότερα ότι “πουθενά δεν θα μπορεί κανείς να βρει συγκεντρωμένα 2.000 προϊόντα με μειωμένη τιμή όπως παραπλανητικώς ανακοίνωσε η κυβέρνηση, αφού οι μειώσεις τιμών αφορούν τελικώς προϊόντα ιδιωτικών ετικετών κάθε αλυσίδας χωριστά”. Προσθέτει ότι “οι ανακοινωθείσες μειώσεις, όπου λάβουν χώρα, θα αποτελούν προωθητικές ενέργειες στις οποίες ούτως ή άλλως θα προχωρούσαν, όπως κάνουν ανά τακτά χρονικά διαστήματα τα super markets”.

Καταληκτικά ο αρμόδιος τομεάρχης του ΠΑΣΟΚ υποστηρίζει ότι “για τον καταναλωτή δεν θα αλλάξει τίποτε απολύτως, αφού θα συνεχίσει να βρίσκει στα ράφια και για ορισμένα προϊόντα, την ίδια μηνιαία προσφορά που θα έβαζε το super market, μόνο που αυτή τη φορά θα φέρει τη σφραγίδα του υπουργείου Ανάπτυξης”.

Οι απόψεις που αναφέρονται στο κείμενο είναι προσωπικές του αρθρογράφου και δεν εκφράζουν απαραίτητα τη θέση του SLpress.gr

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση του άρθρου από άλλες ιστοσελίδες χωρίς άδεια του SLpress.gr. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των 2-3 πρώτων παραγράφων με την προσθήκη ενεργού link για την ανάγνωση της συνέχειας στο SLpress.gr. Οι παραβάτες θα αντιμετωπίσουν νομικά μέτρα.

Ακολουθήστε το SLpress.gr στο Google News και μείνετε ενημερωμένοι

0
Kαταθέστε το σχολιό σαςx